Użytkownik "rv" napisał w wiadomości
segway crash test:
http://www.spiegel.de/video/video-34223.html
po niemiecku, ale nawet jesli ktos nie rozumie,
to widac jak rewolucja transportu upada
To Segway miał zrobić rewolucję transportu? Owszem jest to fajny gadżet,
zwłaszcza patent z automatycznym utrzymywaniem równowagi. Wymaga jednak do
jazdy równego podłoża i sprawdza się w halach lub na nowych parkingach.
Wjechanie na krawężnik wymaga "ręcznego" wciągnięcia pojadu. Pokonanie go z
marszu może być niebezpieczne. Bezpieczniejszy dla kierowcy jest już
motorower.
Zaletą Segway'a jest to, że kierowca ma widok ponad głowami pieszych. Przy
patrolowaniu centrum handlowego przez ochronę jest to zaleta.
yabba
4 |
Data: Sierpien 14 2008 12:50:40 |
Temat: Re: segway crash test |
Autor: J.F. |
Użytkownik "yabba" napisał w
wiadomości
Wjechanie na krawężnik wymaga "ręcznego" wciągnięcia pojadu.
Pokonanie go z marszu może być niebezpieczne.
Jest wersja terenowa, teoretycznie powinna sobie dobrze radzic z
kamieniami, korzeniami ..
ale nie bardzo wierze w polskie krawezniki :-)
Zaletą Segway'a jest to, że kierowca ma widok ponad głowami
pieszych. Przy patrolowaniu centrum handlowego przez ochronę
jest to zaleta.
Tych zalet przy patrolowaniu jest wiecej .. i chyba glownie tam
sie sprzedaje.
J.
5 |
Data: Sierpien 14 2008 17:07:40 | Temat: Re: segway crash test | Autor: yabba |
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
Użytkownik "yabba" napisał w
wiadomości
Wjechanie na krawężnik wymaga "ręcznego" wciągnięcia pojadu. Pokonanie go
z marszu może być niebezpieczne.
Jest wersja terenowa, teoretycznie powinna sobie dobrze radzic z
kamieniami, korzeniami ..
ale nie bardzo wierze w polskie krawezniki :-)
Wersja terenowa ma trochę większe koła z "grubszym" bieżnikiem. Wystarczy
jednak polski krawężnik, żeby go zatrzymać. :)
Zaletą Segway'a jest to, że kierowca ma widok ponad głowami pieszych.
Przy patrolowaniu centrum handlowego przez ochronę jest to zaleta.
Tych zalet przy patrolowaniu jest wiecej .. i chyba glownie tam sie
sprzedaje.
Według producenta jest też bardzo ekonomiczny: chyba 40 gr za 40 km jazdy.
Brak silnka spalinowego - brak przeglądów. Więcej zalet dla ochrony nie
znaleźniśmy.
yabba
6 |
Data: Sierpien 14 2008 20:20:47 | Temat: Re: segway crash test | Autor: Cz |
yabba pisze:
Wjechanie na krawężnik wymaga "ręcznego" wciągnięcia pojadu. Pokonanie go
z marszu może być niebezpieczne.
Jest wersja terenowa, teoretycznie powinna sobie dobrze radzic z
kamieniami, korzeniami ..
ale nie bardzo wierze w polskie krawezniki :-)
Wersja terenowa ma trochę większe koła z "grubszym" bieżnikiem. Wystarczy
jednak polski krawężnik, żeby go zatrzymać. :)
Jest też wersja Segway H1, ale wystarczy nieco wyższy polski krawężnik, żeby go zatrzymać. ;)
--
Cz.
| | |