silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!!
1 | Data: Styczen 14 2007 18:59:21 |
Temat: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | |
Autor: jasiu | Witam 2 |
Data: Styczen 14 2007 19:05:50 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: jasiu |
Witam Dodam jeszcze ze silnik dostal dziwnych wibracji bardzo delikatnych ale wyczuwalnych na pedale sprzegla , kierownicy, gazu(dziwne bo elektryczny) i pracuje glosniej :(.
3 |
Data: Styczen 14 2007 22:56:16 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: Maks | Użytkownik "jasiu" napisał w wiadomości Witam Twój silnik wchodzi w tzw. notlauf - taki tryb ochronny w przypadku odczytów innych, niż żądane. Prawdopodobnie masz zbyt duże lub zbyt małe ciśnienie doładowania. Powodem mogą być: - zawór N75 - westgate - dziura w dolocie - przepływomierz powietrza - zawór EGR lub jego sterowanie - kąt wtrysku (drżenie) - zapchany katalizator. Musisz podłączyć silnik do VAG'a, zlogować odczyty na 3-cim biegu przy 3000rpm, dając pełne obciążenie i podsunąć je fachowcowi w którymś z BOSCH-serwisów do analizy. ECU wpada w notlauf przy jakiejkolwiek, dowolnej usterce w sterowaniu osprzętem. Aaaa! I podaj typ silnika :). -- Pozdrawiam Maks 4 |
Data: Styczen 15 2007 00:36:19 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: jasiu |
dziura w dolocie juz zniwelowana bo ostatnio mi strzelil waz dumowy przyWitam turbie co poprawilo osiagi niestety tylko w poczatkowej fazie przyspieszania ale zawsze to cos :), przeplywomierz mam nowy, zawor EGR nie wiem czy ma to jakies znaczenie ale zostal zaslepiony bo z tego co mi powiedzial mechanik byl nie do konca sprawny a mianowicie widoczne na nim osmolenie i zostal zaslepiony czyli z tego co wiem jakby go w ogole nie bylo. Kat wtrysku sprawdze na komputerze w przyszly weekend bo juz jestem umowiony niby katalizator mam ok ale pewnie sie przekonam dopiero jak go wywale:) co do reszty nie mam pojecia gdzie i jak mam to sprawdzic po Panskiej diagnozie wnioskuje ze powinienem udac sie na hamownie w celu zdiabozowanie tego wszystkiego. Niestety mam taki problem ze moja praca nie pozwala mi w tygodniu to zrobic a mieszkam w Opolu i czasami bywam w Radomsku ale nie stety nie mam zielonego pojecia o jakiejs hamowni w poblizu. Jesli jest taka mozliwosc prosilbym o namiary na dobra stacje diagnostyczna badz hamownie w poblizu tych miast za co serecznie dziekuje. A moj typ silnika i o ile sie nie myle to 1Z (auto to audi 80 b4 1.9 tdi 95 r.) Pozdrawiam Janusz 5 |
Data: Styczen 14 2007 23:40:57 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 15 Jan 2007 00:36:19 +0100, jasiu po Panskiej diagnozie Myślę, że wpięcie auta do VAG-a będzie wystarczającym i bardziej właściwym zabiegiem. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 6 |
Data: Styczen 15 2007 18:20:41 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: Maks | Użytkownik "jasiu" napisał w wiadomości Dziekuje za odpowiedz :)dziura w dolocie juz zniwelowana bo ostatnio mi strzelil waz dumowy przy Nie wiem, czy komputer nie traktuje go jak zablokowany (wypełnienie impulsu zaworu EGR - zbyt długi czas zamknięcia) Kat wtrysku sprawdze na komputerze w przyszly weekend bo juz jestem Na hamownie niekoniecznie, ale porządne warsztaty w ten sposób też lubią działać. Niestety mam taki problem ze moja praca nie pozwala mi w tygodniu to 1Z to dobrze "obstukany" motor przez fachowców. Jedyny warsztat, który mogę polecić Ci z czystym sumieniem, to www.diagtronik.pl . Niestety w Jankach... -- Pozdrawiam Maks 2.5 TDi AAT 7 |
Data: Styczen 15 2007 16:21:20 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: fuen | Prosze o pomoc jak bedziesz sie sam zastanawiac co sie stalo i sam to naprawiac metoda prob i bledow to sie nabawisz wrzodow zoladka podobnie mysle o domoroslych mechanikach samochodowych - odpusc sobie ich, szkoda czasu (myslisz ze oni np. jezdza na szkolenia do boscha? NIE - oni wiedza wszystko sami najlepiej i to bez specjalistycznego sprzetu) proponuje przejechac sie do autoryzowanego serwisu - za rozpoznanie przyczyny niedomgania wezma 300 - 400 zł niby duzo, ale ile jest warty twoj czas i nerwy dziekuje !!!!!!!!!!prosze 8 |
Data: Styczen 15 2007 18:22:35 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: Maks | Użytkownik "fuen" napisał w wiadomości proponuje przejechac sie do autoryzowanego serwisu - za rozpoznanie Nooo.... zapłaci 400 PLN, usłyszy: "wymienić przepływomierz", wyda 900 PLN, i problemy będą dalej. Jeśli już tak, to wstawić i naprawić. A tu może zaboleć nawet 2kPLN.... -- Pozdrawiam Maks 2.5 TDi AAT 9 |
Data: Styczen 15 2007 20:04:45 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: fuen | Nooo.... zapłaci 400 PLN, usłyszy: "wymienić przepływomierz", wyda 900PLN, i problemy będą dalej. nieprawda zapłaci 400 zł i uslyszy pelna diagnostyke typu : przeplywomierz ma wahniecia w jakims tam przedziale zaworek N-ty zle dziala pod cisnieniem lub wezyk jest przytkany czujnik temp. zle wskazania - pomimo ze dziala a czujnik cisnienia doladowania sie "przytyka" i dalej uwazam ze nikt tak nie zdiagnozuje auta jak serwis 10 |
Data: Styczen 15 2007 20:40:52 | Temat: Re: silnik tdi szarpie prz predkosciach pow 130 km/h albo ma drastyczny spadek mocy !!!! | Autor: Maks | Użytkownik "fuen" napisał w wiadomości nieprawda zapłaci 400 zł i uslyszy pelna diagnostyke typu : Hmmmm..... chętnie oddam moje auto komuś, kto odniesie sukces w diagnozowaniu w serwisie :) A nawet w innym warsztacie tak, żebym mógł je sam naprawić, wydając rzeczone 400 PLN na diagnozę. Mam za sobą rok takich atrakcji i nie dam sobie wmówić tego typu ogólników. Albo zostawiam auto, płacę słono i ma działać, albo męcz się sam. A serwisowi głowy nie zawracaj. Tu nie chodzi o wymianę żarówek, ani nawet oleju, więc leży to poza kompetencjami przezdolnych panów mechaników. :) Jak znajdę kiedyś porządny serwis, też dam znać. -- Pozdrawiam Maks 2.5 TDi AAT |