sklonowane owce na 2 kolach...
1 | Data: Marzec 15 2010 08:54:55 |
Temat: sklonowane owce na 2 kolach... | |
Autor: Andrzej Lawa | Ave! 2 |
Data: Marzec 15 2010 09:26:45 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Kwik | Andrzej Lawa pisze: Ale przy takiej nawierzchni na jezdni na rowerze jednośladowym może A ktoredy maja jezdzic? Te, jak to nazywasz "sklonowane owce", maja takie samo prawo korzystania z jezdni jak Ty. Kwik 3 |
Data: Marzec 15 2010 09:36:08 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | Kwik pisze: Andrzej Lawa pisze: Czytaj uważniej: "jadą" w tempie szybkiego marszu. To po cholerę jadą??? 4 |
Data: Marzec 15 2010 10:22:14 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | Andrzej Lawa pisze: Kwik pisze: Jadą bo muszą. Niestety. Autobusu niet, samochodu także, a dojechać do celu trzeba. Podejrzewam, że miałeś na myśli drogę poza miastem, i wlokących sie rowerzystów na ukrainopodobnych tworach. A tacy też mają prawo się przemieszczać. Szkoda, ze zazwyczaj wolno i bez świateł. Ale taki urok polskich dróg. Całe szczęście, że nie ma ich zbyt wielu i dobry kierowca sobie poradzi. Natomiast rowerzyści rekreacyjni dają sobie lepiej radę, Sam, wczoraj w nocy widząc piękną zimową pogodę pojechałem na podwarszawskie szosy. Przy takim śniegu jechałem 25-30 km/h. W okolicach Konstancina, Góry Kalarwii spotkałem na bocznych szosach chyba ze dwa samochody. Widziałem je z daleka i zrobiłem więcej miejsca aby spokojnie mogły przejechać. Dla czepiaczy: wszystkie rowery mam oświetlone, mam też OC na rower :-) 5 |
Data: Marzec 15 2010 10:39:18 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | Bartosz 'Seco' Suchecki pisze: Natomiast rowerzyści rekreacyjni dają sobie lepiej radę, Sam, wczoraj w Wiesz... Jakby oni jechali 25-30km/h to bym złego słowa nie powiedział, bo w sumie dużo więcej sam nie jechałem. Ciągle nikt nie zauważa sedna: jechali rowerami z prędkością energicznego marszu piechura. Jeśli prędkość taka sama a niebezpieczeństwo dużo wyższe, to po cholerę w ogóle jechali, zamiast dziarsko maszerować?? 6 |
Data: Marzec 15 2010 10:56:40 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
Jeśli prędkość taka sama a bo lubia, co cie to obchodzi po co, ich prawo z ktorego korzystaja, a ze ty tego nie rozumiesz, to juz twoj problem 7 |
Data: Marzec 15 2010 11:11:23 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | szerszen pisze:
Bzyczek, spadaj stąd i nie wtrącaj się do rozmów dorosłych... 8 |
Data: Marzec 15 2010 11:59:02 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
Bzyczek, spadaj stąd i nie wtrącaj się do rozmów dorosłych... te krzeslo, wroc do przedszkola 9 |
Data: Marzec 15 2010 12:14:41 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: BaX |
Nie, bo to w większości wypadków podpada pod stwarzanie zagrożenia na drodze jak taki jeden z drugim jedzie zygzakiem w dodatku często z torbą na kierownicy. Tylko czekać jak albo się wypierdoli albo wjedzie prosto pod koła tego co jedzie za nim bo przecież w czapie na głowie i często kapturze nic nie słyszy. 10 |
Data: Marzec 15 2010 12:58:53 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | BaX pisze: Jeśli prędkość taka sama abo lubia, co cie to obchodzi po co, ich prawo z ktorego korzystaja, a ze On jest zbyt tępy, żeby takie podstawowe rzeczy zrozumieć... 11 |
Data: Marzec 15 2010 12:58:49 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
On jest zbyt tępy, żeby takie podstawowe rzeczy zrozumieć... jakby glupota miala wzrost, to moglbys browarem na ksiezycu handlowac 12 |
Data: Marzec 15 2010 14:25:16 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: -=Elwood=- | W dniu 2010-03-15 12:58, Andrzej Lawa pisze: On jest zbyt tępy, żeby takie podstawowe rzeczy zrozumieć... No tutaj to się nie popisałeś kolego. Brakuje już argumentacji więc bijemy? A pomijając powyższe... częściowo zgadzam się z twierdzeniem, że taki rowerzysta może utrudniać ruch. Jako kierowca i rowerzysta, kompletnie nie rozumiem (dla mnie wątpliwej) przyjemności jazdy w kopnym śniegu lub błocie pośniegowym. Ale jesli ktoś lubi, cóż... de gustibus... Ty, siedząc sobie na dupie w swoim wygrzanym samochodziku, masz wszelkie możliwości żeby spokojnie wyminąc takiego użytkownika drogi. Z drugiej strony, fakt... jak patrzę na niektórych innych rowerzystów, właśnie odciętych od świata mp3kami, z dyndającymi torbami utrudniającymi ruchy, bez lampek itp... to mi się nóż otwiera w kieszeni... Ale z drugiej strony... oni jesli nie ma ścieżek rowerowych mają prawo do jazdy po ulicach, a wręcz obowiązek, bo po chodnikach nie wolno. Więc bez względu na to ile ty jako nerwowy debil w swoim autku, albo ja jako równie narwany debil na rowerze, będziemy na siebie klęli, nie zmieni to nic, jeśli oboje nie zastosujemy się do podstawowych zasad kultury na drodze... a to już temat rzeka, na wielką dyskusję przy wódeczce. Pozdrawiam -- -=Elwood=- Our Knowledge Is Our Power 13 |
Data: Marzec 15 2010 14:36:29 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | -=Elwood=- pisze: W dniu 2010-03-15 12:58, Andrzej Lawa pisze: Prześledź, co on wypisuje... A pomijając powyższe... częściowo zgadzam się z twierdzeniem, że taki Utrudnia _i_ powoduje zagrożenie. A tego nie wolno robić, zwłaszcza dla własnej fantacji. Ty, siedząc sobie na dupie w swoim wygrzanym samochodziku, masz wszelkie ROTFL [ciach] Ale z drugiej strony... oni jesli nie ma ścieżek rowerowych mają prawo Słuchaj, serdeńko... Weź może przeczytaj WSZYSTKO, co napisałem... Złego słowa bym nie powiedział, jakby jechali z prędkością normalnego rowerzysty - zwłaszcza że przy takiej nawierzchni i tak niewiele szybciej się pojedzie. Ale oni poruszali się w tempie PIECHURA. Prędkość pieszego, a dużo większe zagrożenie i utrudnianie ruchu. Po cholerę?? Dla "fantazji"? Drogi publiczne nie są do fantazjowania! 14 |
Data: Marzec 15 2010 14:51:14 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: -=Elwood=- | W dniu 2010-03-15 14:36, Andrzej Lawa pisze: Prędkość pieszego, a dużo większe zagrożenie...A podasz jakieś źródła? Chętnie poczytam badania na ten temat. Drogi publiczne nie są do fantazjowania!Do PiSu się zapisałeś czy komitetu Palikota. Słuchaj maleńki, przeczytałem wszystkie posty i doszedłem do wniosku że się zacietrzewiłeś i będziesz obstawał przy swoim zdaniu, do czego masz prawo... ale w takiej sytuacji dyskusja staje się bezcelowa bo nie doprowadzi do kompromisu. Zdecydowanie się wkurwiłeś i OK. Walnij piwko i Ci przejdzie. -- -=Elwood=- Our Knowledge Is Our Power 15 |
Data: Marzec 15 2010 15:06:02 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | -=Elwood=- pisze: W dniu 2010-03-15 14:36, Andrzej Lawa pisze: Badania? Wystarczy elementarna znajomość fizyki - wyższy środek ciężkości, mniejsza powierzchnia podparcia. Drogi publiczne nie są do fantazjowania!Do PiSu się zapisałeś czy komitetu Palikota. Twoja matka się do PiSu zapisała. Słuchaj maleńki, przeczytałem wszystkie posty i doszedłem do wniosku że Bo moje zdanie jest racjonalnie uzasadnione. A ty póki co nie podałeś najmniejszego merytorycznego argumentu przeciwko mojej opinii. doprowadzi do kompromisu. Piwo przed siadaniem za kierownicę to "walą" sobie tacy jak ty. 16 |
Data: Marzec 15 2010 15:08:21 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
Twoja matka się do PiSu zapisała. i zaczynaja sie standardowe zagrywki andrzejka, nie podoba mu sie to co pisze rozmowca i zaczyna mu rodzine po katach rozstawiac 17 |
Data: Marzec 15 2010 15:30:11 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | szerszen pisze: i zaczynaja sie standardowe zagrywki andrzejka, nie podoba mu sie to co pisze rozmowca i zaczyna mu rodzine po katach rozstawiac Nie żebym tworzył z Tobą koalicję (choć zasadniczo zgadzam się z tym co napisałeś wcześniej), ale faktem jest, że to typowe zagrania Twojego interlokutora, więc chyba dalsza dyskusja sensu nie ma :) Co do meritum sprawy - jakoś się przemieszczać ci rowerzyści muszą i tutaj niestety zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem trzeba im to jakoś umożliwić. Faktem jest, że mamy pewną grupę "kierowców", którzy rowerzystów są gotowi nawet siłą zdjąć z jezdni, ale to jak wszędzie. 18 |
Data: Marzec 15 2010 15:55:07 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | Artur 'futrzak' Maśląg pisze: Nie żebym tworzył z Tobą koalicję (choć zasadniczo zgadzam się z tym co A typowych zagrań bzyczka nie skomentujesz, hmm? Kumpel Kalego ukraść krowy - dobry uczynek? Co do meritum sprawy - jakoś się przemieszczać ci rowerzyści muszą Ależ zgoda, tylko ten zdrowy rozsądek musi być obustronny: jak porusza się i tak z prędkością pieszego powodując przy tym większe zagrożenie - to niech idzie jako pieszy! Dodatkowa korzyść: widzi, jak samochód nadjeżdża z przeciwka, a nie jest nim zaskakiwany "od tylca". 19 |
Data: Marzec 15 2010 16:07:25 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
A typowych zagrań bzyczka nie skomentujesz, hmm? Kumpel Kalego ukraść i co "jestem u pani?" 20 |
Data: Marzec 15 2010 17:00:23 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Brzezi | pon, 15 mar 2010 o 15:55 GMT, Andrzej Lawa napisał(a): Ależ zgoda, tylko ten zdrowy rozsądek musi być obustronny: jak porusza Ok, a sproboj przejsc 5km, albo przejechac te 5km na rowerze, w ktorym przypadku bardziej sie zmeczysz? To samo z "pustyki rekoma" jak i z troche ciezsza torba... Pozdrawiam Brzezi 21 |
Data: Marzec 16 2010 07:24:08 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
To samo z "pustyki rekoma" jak i z troche ciezsza torba... ale co mu bedziesz tlumaczyl, jedzie za wolno, a wiec won hrabiemu z drogi 22 |
Data: Marzec 16 2010 09:10:42 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: BaX |
To samo z "pustyki rekoma" jak i z troche ciezsza torba... Wolno to może jechać byle nie slalomem, większość tych mistrzów wygląda jak by jechało po kilku setkach wódki. 23 |
Data: Marzec 16 2010 10:23:23 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
Wolno to może jechać byle nie slalomem, większość tych mistrzów wygląda jak by jechało po kilku setkach wódki. a cos ty sie uparl na ten slalom, lawa nic nie pisal o slalomie, jego jedyny argument to ze za wolna jada i tyle a sam pisze ze jechal z predkoscia dobrze pedalujacego rowerzysty 24 |
Data: Marzec 16 2010 13:07:20 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: BaX |
Wolno to może jechać byle nie slalomem, większość tych mistrzów wygląda Bo jadąc WOLNO po śniegu rowerem właśnie tak to właśnie wygląda. Może temu jadącemu na rowerze wydaje się, że jest inaczej ale wystarczy spojrzeć na ślad jaki zostawiają żeby wszytko było jasne. 25 |
Data: Marzec 16 2010 09:08:44 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: BaX |
Ależ zgoda, tylko ten zdrowy rozsądek musi być obustronny: jak porusza Powiedz mi czym jazda zygzakiem na granicy utraty równowagi kolesia w śniegu różni się od tego co jedzie na rowerze po paru piwach? 26 |
Data: Marzec 16 2010 12:25:22 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | Brzezi pisze: Ależ zgoda, tylko ten zdrowy rozsądek musi być obustronny: jak porusza W przypadku takiej nawierzchni? Zdecydowanie przejście pieszo będzie mniej męczące. To samo z "pustyki rekoma" jak i z troche ciezsza torba... Torba wisi sobie spokojnie na rowerze, a ja idę obok prowadząc rower jako pieszy. Co za problem? 27 |
Data: Marzec 15 2010 15:50:40 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: -=Elwood=- | W dniu 2010-03-15 15:06, Andrzej Lawa pisze: Twoja matka się do PiSu zapisała. PLONK -- -=Elwood=- Our Knowledge Is Our Power 28 |
Data: Marzec 15 2010 15:56:15 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | -=Elwood=- pisze: W dniu 2010-03-15 15:06, Andrzej Lawa pisze:Było nie zaczynać obrzucania PiSem, kmieciu. 29 |
Data: Marzec 15 2010 12:57:33 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
Nie, bo to w większości wypadków podpada pod stwarzanie zagrożenia na drodze jak taki jeden z drugim jedzie zygzakiem zadales sobie choc odrobine trudu, aby przeczytac pierwszy post przeciez ten pacan ma pretensje tylko o to, ze oni jada za wolno, nic nie pisze o jezdzie zygzakiem, czy jakimklowiek innym stwarzaniu zagrozenia, tylko hrabiemu za wolno jada 30 |
Data: Marzec 15 2010 13:50:36 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: BaX | Nie, bo to w większości wypadków podpada pod stwarzanie zagrożenia na Tyle że jadąc WOLNO zazwyczaj jest problem z utrzymaniem rónowagi szczególnie w śniegu i z jakimś badziewiem na kierownicy. P.S. Tak czytałem WSZYSTKIE posty w wątku, dodatkowo jadąc do firmy często mijam takich szpeców na wynalazkach roweropodobnych, co gorsza bardzo często są to osoby które nie powinny w taką pogodę w ogóle wsiadać na rower z uwagi na wiek. 31 |
Data: Marzec 15 2010 14:00:36 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | BaX pisze: Tyle że jadąc WOLNO zazwyczaj jest problem z utrzymaniem rónowagi Daruj sobie - ten kretyn gotów jest oświadczyć, że Ziemia jest płaska, byleby tylko nie zgodzić się z moim zdaniem w dowolnej kwestii ;) 32 |
Data: Marzec 15 2010 13:57:02 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
P.S. Tak czytałem WSZYSTKIE posty w wątku, dodatkowo jadąc do firmy często mijam takich szpeców na wynalazkach roweropodobnych, co gorsza bardzo często są to osoby które nie powinny w taką pogodę w ogóle wsiadać na rower z uwagi na wiek. maja prawo sie tam znajdowac, tak jak i ty, prawo naklada na nich zarowno pewne nakazy jak i zakazy poruszania sie po drogach, wiec nawet gdyby chcieli, nie moga inaczej, kierowcy obowiazkiem jest uwazac na nich i tyle 33 |
Data: Marzec 16 2010 08:47:39 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Krzysiek Niemkiewicz | Andrzej Lawa napisał(a): Bartosz 'Seco' Suchecki pisze: Eee ty, mondry - skoro nie jechałeś dużo więcej niż 25-30, to po ki uj trułeś środowisko spalinami a nie pojechałeś rowerem? Przecież z taką prędkością byłeś zawalidrogą dla wszystkich posiadaczy terenówek, którym dziury nie straszne! Tylko nie pisz, że miałeś za daleko na rower i większość drogi jechałeś szybciej, a tylko na tym odcinku zwolniłeś, bo jeśli przyjdzie ci taki logiczny argument do łepetyny, to odniósłbyś go do rowerzystów i nie pisał bzdetów. Ciągle nikt nie zauważa sedna: jechali rowerami z prędkością Nie każdy ma siłę maszerować z prędkością dziarskiego piechura prowadząc przy boku rower, który muszą prowadzić, bo w rowie go nie zostawi. Jeśli prędkość taka sama a Bo musieli zaprowadzić rower do lakiernika. -- Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl -- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- -- MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ! 34 |
Data: Marzec 16 2010 12:30:36 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Andrzej Lawa | Krzysiek Niemkiewicz pisze: Andrzej Lawa napisał(a): Nie dziury, a lód pod mokrym śniegiem ślepoto z funkcjonalnym analfabetyzmem. większość drogi jechałeś szybciej, a tylko na tym odcinku zwolniłeś, bo Cała trasa, którą jechałem - za wyjątkiem krótkiego odcinka trasy katowickiej, gdzie rowerów o dziwo nie było - była w takim stanie. Tak trudno pojąć? Ciągle nikt nie zauważa sedna: jechali rowerami z prędkością Osoby z takim niedowładem w ogóle nie powinny jeździć jednośladem po drogach - w żadną pogodę. Jeśli prędkość taka sama a Takie kretyńskie odpowiedzi to u ciebie wrodzone, czy musiałeś iść na specjalny kurs? 35 |
Data: Marzec 16 2010 16:39:51 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: Krzysztof Niemkiewicz | Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał Takie kretyńskie odpowiedzi to u ciebie wrodzone, czy musiałeś iść na W zasadzie już w tym wątku było Ci powiedziane wszystko co powinieneś wiedzieć, ale chciałem zobaczyć jak zareagujesz na kolejnego nieprzychylnego ci posta - i nie zawiodłem się :))) Napiszesz coś jeszcze? Proszę... -- Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI -- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- -- MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ! 36 |
Data: Marzec 17 2010 08:48:48 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: szerszen |
W zasadzie już w tym wątku było Ci powiedziane wszystko co powinieneś wiedzieć, ale chciałem zobaczyć jak zareagujesz na kolejnego nieprzychylnego ci posta - i nie zawiodłem się :))) Napiszesz coś jeszcze? Proszę... nie prowokuj, chlopak i tak usilnie pracuje na miejsce w wikipedi obok buzdygana 37 |
Data: Marzec 15 2010 16:22:19 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: krzysiek82 | Andrzej Lawa pisze: Ave! Ja także wczoraj miałem przymusową jazdę rowerem znalezionym na ulicy. Ale przyznam, że trzeba nie mieć wyobraźni, żeby w taką pogodę jechać wąską drogą, to proszenie się o wypadek. -- krzysiek82 38 |
Data: Marzec 15 2010 19:31:14 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: to | krzysiek82 wrote: Ja także wczoraj miałem przymusowÄ jazdÄ rowerem znalezionym na ulicy. ROTFL! -- cokolwiek 39 |
Data: Marzec 15 2010 19:33:32 | Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach... | Autor: to | Andrzej Lawa wrote: Ale przy takiej nawierzchni na jezdni na rowerze jednoĹladowym może To pewnie zwolennicy Masy Krytycznej (w mózgu). Oni muszÄ jeździ w każdych warunkach, żeby udowodniÄ sobie i innym, że "rower to pełnoprawny" itd. Dobrze, że w "mojÄ " stronÄ trafiłem tylko na jednego - ale z przeciwka Ja wczoraj trafiłem na nieoĹwietlonego debila. NaprawdÄ trzeba nie mieÄ mózgu, żeby w takich warunkach jechaÄ w nocy na rowerze bez Ĺwiateł. -- cokolwiek |