H! ;)
jak w temacie a dokładniej mówiąc, to proszę o podpowiedzenia jak zachowuje się połączenie mniejszego silnika (np. 1.2) ze skrzynią do większej mocy (np. AT) zarówno przy suchych jak i mokrych półosiach.
Pytam o suche i mokre, bo wiem, że tam oznaczenia skrzyń są inne, dlatego zależy mi na informacji jak taka konfiguracja wychodzi w praktyce...
Które ewentualnie można łączyć a których nie mam sensu.
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję!
--
(Po)zdrówka! falco
fKG - serwis reklama PL cała
__________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com t:505287636; (22)7173698 gg:2599456 s: mffalco
2 |
Data: Listopad 16 2008 19:09:39 |
Temat: Re: skrzynia a silnik silnik a skrzynia... |
Autor: Szczurek - www.ratlook.pl |
W Garbie:
Długa skrzynia z silnikiem 1200 czasem 1300 na pojedynczym dolocie bedzie
działać na tyle dziwnie że na 3 biegu będziesz jeździł lepiej niż na 4 bo
brakuje mocy
W ogórku :
na długiej skrzyni ( z reguły zespolona np. z silnikiem CJ 2.0litra) będzie
tak że jak masz długą skrzynię i silnik np. 1600 będzie dokładnie tak samo
jak w garbie ( u mnie np jest taki problem)
--
pozdraVWiam.... :) (o\ | /o) |o @ o|
SZCZUREK
(WROCŁAW)
(0)602-746-975
www.ratlook.pl
gg : 917220
3 |
Data: Listopad 16 2008 23:51:37 | Temat: Re: skrzynia a silnik silnik a skrzynia... | Autor: bestya |
falco wrote:
H! ;)
jak w temacie a dokładniej mówiąc, to proszę o podpowiedzenia jak zachowuje się połączenie mniejszego silnika (np. 1.2) ze skrzynią do większej mocy (np. AT) zarówno przy suchych jak i mokrych półosiach.
Pytam o suche i mokre, bo wiem, że tam oznaczenia skrzyń są inne, dlatego zależy mi na informacji jak taka konfiguracja wychodzi w praktyce...
Które ewentualnie można łączyć a których nie mam sensu.
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję!
tu znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania :
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebetechnik.php
przelozenie głowne (ring & pinion ) działa jak korba w rowerze
reszta biegów, ja tylne przerzutki
mniejszy silnik, mniejsza moc wiec lopatologicznie wieksze przlozenie glowne zeby lzej sie jechalo.
4 |
Data: Listopad 17 2008 10:15:24 | Temat: Re: skrzynia a silnik silnik a skrzynia... | Autor: falco |
| | |