Grupy dyskusyjne   »   skrzynia a silnik silnik a skrzynia...

skrzynia a silnik silnik a skrzynia...



1 Data: Listopad 16 2008 18:28:27
Temat: skrzynia a silnik silnik a skrzynia...
Autor: falco 

H! ;)

jak w temacie a dokładniej mówiąc, to proszę o podpowiedzenia jak zachowuje się połączenie mniejszego silnika (np. 1.2) ze skrzynią do większej mocy (np. AT) zarówno przy suchych jak i mokrych półosiach.

Pytam o suche i mokre, bo wiem, że tam oznaczenia skrzyń są inne, dlatego zależy mi na informacji jak taka konfiguracja wychodzi w praktyce...
Które ewentualnie można łączyć a których nie mam sensu.

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję!



--
(Po)zdrówka! falco

fKG - serwis reklama PL cała
__________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com  t:505287636; (22)7173698   gg:2599456  s: mffalco



2 Data: Listopad 16 2008 19:09:39
Temat: Re: skrzynia a silnik silnik a skrzynia...
Autor: Szczurek - www.ratlook.pl 

W Garbie:

Długa skrzynia z silnikiem 1200 czasem 1300 na pojedynczym dolocie bedzie
działać na tyle dziwnie że na 3 biegu będziesz jeździł lepiej niż na 4 bo
brakuje mocy

W ogórku :

na długiej skrzyni ( z reguły zespolona np. z silnikiem CJ 2.0litra) będzie
tak że jak masz długą skrzynię i silnik np. 1600 będzie dokładnie tak samo
jak w garbie ( u mnie np jest taki problem)


--
pozdraVWiam.... :) (o\ | /o) |o @ o|
SZCZUREK
(WROCŁAW)
(0)602-746-975

www.ratlook.pl
gg : 917220

3 Data: Listopad 16 2008 23:51:37
Temat: Re: skrzynia a silnik silnik a skrzynia...
Autor: bestya 

falco wrote:

H! ;)

jak w temacie a dokładniej mówiąc, to proszę o podpowiedzenia jak zachowuje się połączenie mniejszego silnika (np. 1.2) ze skrzynią do większej mocy (np. AT) zarówno przy suchych jak i mokrych półosiach.

Pytam o suche i mokre, bo wiem, że tam oznaczenia skrzyń są inne, dlatego zależy mi na informacji jak taka konfiguracja wychodzi w praktyce...
Które ewentualnie można łączyć a których nie mam sensu.

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję!



tu znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania :

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebetechnik.php

przelozenie głowne (ring & pinion ) działa jak korba w rowerze
reszta biegów, ja tylne przerzutki
mniejszy silnik, mniejsza moc wiec lopatologicznie wieksze przlozenie glowne zeby lzej sie jechalo.

4 Data: Listopad 17 2008 10:15:24
Temat: Re: skrzynia a silnik silnik a skrzynia...
Autor: falco 

bestya pisze:

tu znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania :
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebetechnik.php

Bardzo Ci dziękuję, dokładnie o coś takiego mi chodziło!
Szczurek Tobie też dziękuję! ;)



--
(Po)zdrówka! falco

fKG - serwis reklama PL cała
__________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com  t:505287636; (22)7173698   gg:2599456  s: mffalco

skrzynia a silnik silnik a skrzynia...



Grupy dyskusyjne