Użytkownik "kyte" napisał w wiadomoĹci
przepraszam - myslalem o
Xciting 500, a jak to chodzi?
K/.
Osobiscie uwazam ze xcitng jest najlepszym wyborem w porownaniu jakosc/cena.
Napewno szybszy i bardziej zwawy w porowaniu z burkiem 400, majka 400 honda sw 400
Ceny czesci zamiennych o polowe jak nie wiecej tansze niz z w/w modeli.
Sam model rowniez kosztuje nowy ok 20 tys, a inne " bardziej markowe " ok 35 tys.
Osobisciscie nakrecilem starszym modelem kymco 25 tys ( lacznie ma przejechane 50 tys ) i nie wydazyla sie zadna awaria, oprocz tego ze zuzylo sie sprzeglo ( 250 zl ), urwala linka od obrotomierza ( 40 zl ), oraz rozciekl sie silnik pod cylindrem ( wymiana wszystkich uszczelek z robocizna 320 zl ).
Burgamny w zdecydowanej wiekszosci lubia lyknal oleju i trzeba na bierzaco kontrolowac poziom.
Znajomy ma xcitinga i przejechal przez 4 lata 30 tys bez zadnej awari.
Jezeli dba sie o sprzet i wymienia na bierzaca podstawowe rzeczy bedzie sie z niego na pewno zadowolonym.
12 |
Data: Czerwiec 19 2011 07:33:57 |
Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy) |
Autor: Glub |
"kyte" wrote:
przepraszam - myslalem o
Xciting 500, a jak to chodzi?
Ma tylko jednÄ
... No dobra dwie wady- mało miejsca pod siedzeniem i
wysokie siedzenie.
przy moich 175cm troche to uwierało..
--
Glub SW-T400
13 |
Data: Czerwiec 24 2011 19:47:08 | Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy) | Autor: Marcin N |
Powiedzcie mi, jak to jest z pozycjÄ
na takim skuterze.
Normalnie kolanami usztywniam pozycjÄ i nie wiszÄ na rÄkach. Czy na skuterze też jest jakaĹ rozsÄ
dna możliwoć usztywnienia pozycji bez obciÄ
żania kierownicy?
14 |
Data: Czerwiec 24 2011 20:42:02 | Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy) | Autor: Arni |
Marcin N pisze:
Powiedzcie mi, jak to jest z pozycją na takim skuterze.
Normalnie kolanami usztywniam pozycję i nie wiszę na rękach. Czy na skuterze też jest jakaś rozsądna możliwość usztywnienia pozycji bez obciążania kierownicy?
na kiblu to raczej nalezy sie rozluźnic a nie usztywniac. Normalnie - na dupie siedzisz
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD
15 |
Data: Czerwiec 25 2011 08:30:51 | Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy) | Autor: Glub |
On 2011-06-24 19:47:08 +0200, Marcin N said:
Powiedzcie mi, jak to jest z pozycją na takim skuterze.
Normalnie kolanami usztywniam pozycję i nie wiszę na rękach. Czy na skuterze też jest jakaś rozsądna możliwość usztywnienia pozycji bez obciążania kierownicy?
w tym rozmiarze sportowy jest tylko tmax- a weź se na nim usiądź i zobacz...
--
Glub
SWT-400
16 |
Data: Czerwiec 30 2011 23:21:59 | Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy) | Autor: Nikanor |
Dnia 18-06-2011 o 18:46:43 Glub napisał(a):
Downtown 300 jest tak zwinny i szybki ze inne 400 ( burki, hondy i Majki)
dostaja zadyszki.
Pierdu pierdu :)
--
Nikanor [SH300]
| | | | |