Grupy dyskusyjne   »   stacyjka

stacyjka



1 Data: Lipiec 16 2008 22:15:18
Temat: stacyjka
Autor: FanTomas 

witam
przez kilka dni moj motorek na parkingu został wymyty przez deszcze.
wszystko ok tylko zaczeła gorzej działac stacyjka. i tutaj mam pytanie: co
wpsikac do srodka by to dobrze działało?
pozdro


--
Jesli Boga nie ma (co daj Bóg)
- to dzieki Bogu!
Ale jeśli Bóg jest (co nie daj Boże)
-to niech nas ręka Boska broni!!!



2 Data: Lipiec 16 2008 22:33:18
Temat: Re: stacyjka
Autor: slimoks 


Użytkownik "FanTomas"  napisał w wiadomości

wpsikac do srodka by to dobrze działało?

Mocz wiewiorki szarej.

3 Data: Lipiec 16 2008 22:45:47
Temat: Re: stacyjka
Autor: sanczes 

jak nie daj boże zastosujesz których z czarodziejskich wd czy cx  - nie
wciskaj do środka rurki któa często jest przy takich sprayach - lubi
zatrzasnąć się pomiędzy zapadkami zamka - i dupa blada, ciało obce w środku,
kluczyk nie wchodzi i kłopociki :-))


--

niebieskie jajo
rf600r wydana
cz350 '82
sopot

4 Data: Lipiec 16 2008 22:46:45
Temat: Re: stacyjka
Autor: Marian Kozaky 

Wóde 40

--
Pozdrawiam
Bartek
Black Z750'S not dead
Nowy Dwór Mazowiecki<<-- -- ->>Warszawa
Użytkownik "FanTomas"  napisał w wiadomości

witam
przez kilka dni moj motorek na parkingu został wymyty przez deszcze.
wszystko ok tylko zaczeła gorzej działac stacyjka. i tutaj mam pytanie: co
wpsikac do srodka by to dobrze działało?
pozdro


--
Jesli Boga nie ma (co daj Bóg)
- to dzieki Bogu!
Ale jeśli Bóg jest (co nie daj Boże)
-to niech nas ręka Boska broni!!!


5 Data: Lipiec 16 2008 23:56:08
Temat: Re: stacyjka
Autor: de Fresz 

On 2008-07-16 22:46:45 +0200, "Marian Kozaky"  said:

Wóde 40

Generalnie jakis rzadki smar, coby nie zakleil zapadek. WD40 jest najlatwiej dostepny. U mnie, jak rok temu wpsikalem, to do dzisiaj jest spokoj.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

6 Data: Lipiec 17 2008 06:54:41
Temat: Re: stacyjka
Autor: morghul 

Podobno lepszy jest smar wysępiony od magika co siedzi w budce i klucze dorabia. WD40 i klony raczej smar mogą wypłukiwać.

--

Dawid

7 Data: Lipiec 17 2008 08:58:09
Temat: Re: stacyjka
Autor: Marian Kozaky 

klucze dorabia. WD40 i klony raczej smar mogą >wypłukiwać.

Ja tam używałem WD do zamków itp i nigdy nie musiałem wracac do tematu.


-- -- -- -- -
Pozdrawiam
Bartek
Black Z750'S not dead
Nowy Dwór Mazowiecki<<-- -- ->>Warszawa

8 Data: Lipiec 17 2008 08:27:29
Temat: Re: stacyjka
Autor: Kefir 

Elou!
"FanTomas"  wrote in message

witam
przez kilka dni moj motorek na parkingu został wymyty przez deszcze.
wszystko ok tylko zaczeła gorzej działac stacyjka. i tutaj mam pytanie: co
wpsikac do srodka by to dobrze działało?

Jesli ma dzialac dobrze na krotko to wpsikaj rozrzedzony smar jak poradzi Ci
99 % respondentow. Jesli na dluzej to wyczysc stacyjke i jej nie smaruj.
Jesli uznasz ja za nierozbieralna, mozna wyplukac, np wstrzykiwana benzyna
ekstrakcyjna.
Generalnie: zamki nie lubia byc smarowane. Do smaru przykleja sie wnikajacy
do srodka brud (pyl, kurz) i razem tworza paste scierna zuzywajaca, wykonany
miekkich metali (aluminium / mosiadz), mechanizm w przyspieszonym tempie.
IMVHO oczywiscie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majtu ST 955

9 Data: Lipiec 17 2008 08:35:48
Temat: Re: stacyjka
Autor: Arni 

Kefir pisze:

Generalnie: zamki nie lubia byc smarowane. Do smaru przykleja sie wnikajacy do srodka brud (pyl, kurz) i razem tworza paste scierna zuzywajaca, wykonany miekkich metali (aluminium / mosiadz), mechanizm w przyspieszonym tempie.

i dlatego smaruje sie je suchym pyłem grafitowym

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  - małżowiny

10 Data: Lipiec 17 2008 08:12:11
Temat: Re: stacyjka
Autor: kamils12 



Kefir napisał:

Generalnie: zamki nie lubia byc smarowane. Do smaru przykleja sie wnikajacy
do srodka brud (pyl, kurz) i razem tworza paste scierna                    
                    kamils12 pisze:
i dlatego jak robili wd40 to o tym pomyśleli i zrobili tak ze po wypłukaniu
brudów a nawet i rdzy smar po prostu wnika w materiał i go chroni przed zanieczyszczeniami i korozją !

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

11 Data: Lipiec 17 2008 10:25:27
Temat: Re: stacyjka
Autor: Arni 

kamils12 pisze:



Kefir napisał:

Generalnie: zamki nie lubia byc smarowane. Do smaru przykleja sie wnikajacy
do srodka brud (pyl, kurz) i razem tworza paste scierna                    
                   kamils12 pisze:
i dlatego jak robili wd40 to o tym pomyśleli i zrobili tak ze po wypłukaniu
brudów a nawet i rdzy smar po prostu wnika w materiał i go chroni przed zanieczyszczeniami i korozją !

chcesz powiedziec ze WD 40 nasącza stal czy aluminium ? smiała teoria.
WD 40 wypłukuje smary i rozpuszcza brudy ale nie jest srodkiem smarującym. Jego znikanie wynika z tego ze nie "wsiąka w metal" tylko odparowuje i dodatkowo wysusza obszar działania.
Dlatego po zastosowaniu WD 40 nalezy zadbac o czystosc współpracujących powierzchni jesli pracują na sucho albo własciwe smarowanie jesli tego wymagają

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  - małżowiny

12 Data: Lipiec 17 2008 11:05:10
Temat: Re: stacyjka
Autor: huck 

/../

                   kamils12 pisze:
i dlatego jak robili wd40 to o tym pomyśleli i zrobili tak ze po
wypłukaniu
brudów a nawet i rdzy smar po prostu wnika w materiał i go chroni przed
zanieczyszczeniami i korozją !
tia ...a świstak siedzi i zawija w te sreberka
wypowiedz godna ścigacza.......

13 Data: Lipiec 17 2008 09:17:06
Temat: Re: stacyjka
Autor:

On Thu, 17 Jul 2008 08:27:29 +0200, "Kefir"  wrote:

Jesli uznasz ja za nierozbieralna, mozna wyplukac, np wstrzykiwana benzyna
ekstrakcyjna.

Polecam szprej do czyszczenia zaciskow hamulcowych. Splukuje wszystko
w cholere, smary, pyl i bloto.

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

14 Data: Lipiec 17 2008 10:11:33
Temat: Re: stacyjka
Autor: Kefir 

Elou!
 wrote in message

On Thu, 17 Jul 2008 08:27:29 +0200, "Kefir"  wrote:

Jesli uznasz ja za nierozbieralna, mozna wyplukac, np wstrzykiwana benzyna
ekstrakcyjna.

Polecam szprej do czyszczenia zaciskow hamulcowych. Splukuje wszystko
w cholere, smary, pyl i bloto.

Byle nie badziewny. Kupilem "cos" opisane jako "brake cleaner" lecz, ze
wzgledu na intensywny zapach nitro balem sie traktowac tym elementy z
tworzywa sztucznego (tzw plastikowe ;) ) czy, tym bardziej, gumowe, o co
latwo przy natryskiwaniu.
Niech tam, zareklamuje: dystrybuowany przez Demczuka Valvoline jest o pare
klas lepszy.

jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta.

;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

15 Data: Lipiec 17 2008 10:31:28
Temat: Re: stacyjka
Autor:

On Thu, 17 Jul 2008 10:11:33 +0200, "Kefir"  wrote:

Elou!

Elu :>

Byle nie badziewny. Kupilem "cos" opisane jako "brake cleaner" lecz, ze
wzgledu na intensywny zapach nitro balem sie traktowac tym elementy z

Gdyz, poniewaz, majfriend nie nalezy oszczedzac i trzeba wydac te dwie
dychy. A wtedy zapach pomaranczy nie szczypie w oczy :-)
Aczkolwiek na opakowaniu jest napisane zeby nie kontaktowac z
plastikiem, skora i guma.

;)

No co, jolalnie uprzedzam ;)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

16 Data: Lipiec 17 2008 22:03:44
Temat: Re: stacyjka
Autor: Soulsick 

Dnia Thu, 17 Jul 2008 09:17:06 +0200,  napisał(a):

Jesli uznasz ja za nierozbieralna, mozna wyplukac, np wstrzykiwana benzyna
ekstrakcyjna.

Polecam szprej do czyszczenia zaciskow hamulcowych. Splukuje wszystko
w cholere, smary, pyl i bloto.

True...
Żeby tylko nie był taki drogi...

--
Soulsick

17 Data: Lipiec 18 2008 09:14:03
Temat: Re: stacyjka
Autor: FanTomas 



Jesli uznasz ja za nierozbieralna, mozna wyplukac, np wstrzykiwana
benzyna
ekstrakcyjna.

Polecam szprej do czyszczenia zaciskow hamulcowych. Splukuje wszystko
w cholere, smary, pyl i bloto.

True...
Żeby tylko nie był taki drogi...


pomogł odtłuszczacz w sprayu loctite (taki uzywany do odtłuszczania przed
klejeniem). a potem zapodałem do srodka stacyjki całkiem sporo czegos co ma
napisane DRY LUBE FOR PLASTIC, RUBBER, METAL
pisze ze to smar bezsilikonowy, suchy (zgodnie z waszymi uwagami zeby nic
sie dotego nie kleiło), zaprojektowany aby nie pozostawiał osadów, idealny
do smarowania miejsc narazonych na zapylenie. odporny na działanie wody (tez
dobrze), antystayczny (jeżdżę raczej dynamicznie), antykorozyjny.
dzieki za porady.
przynajmniej wiedziałem czego mam szukac na półkach w pracy:)

stacyjka



Grupy dyskusyjne