Grupy dyskusyjne   »   szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]

szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]



1 Data: Listopad 16 2008 02:14:16
Temat: szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]
Autor: zinek 

mam silniczek oplowski c20ne - jak wiadom byl on w milionie modeli opla [ale
budowa sie niczym nie rozni w zasadzie - w kwasie tez] a  zagladam sobie w
katalog ngk - i tam chyba z 30 zestawow modeli kabli jest... nie wiem o co
biega - kopulka rozni sie tylko bolcami lub bez  - sa inne cewki co prawda
ale czy to uzasadnia produkowanie 30 modeli zestawow kali WN ? do tego
samego w zasadzie silnika ? czy az takie beda roznice jesli kupie zestaw z
omegi z tym samym silnikiem i wloze go do astry c20ne na ten przyklad ? bo
juz nic nie kumam-
i teraz latac i szukac zestawku o oznaczeniu rc op426 ?
oczywiscie ni chuja nigdzie takiego nie maja - standard - w zwiazku z tym
jak kupie np rc op 411 od takiego samego silnika z omegi - to czy to w czyms
zaszkodzi ? do jasnej ciasnej ;)
rozwiejcie moja watpliwosci bo juz mi ostatnie wlosy wychodza ;)
drogie bravo ;)  pomozcie ;) -
w walce o plynosc pracy na jalowym - pozdrawiam.



2 Data: Listopad 16 2008 09:36:37
Temat: Re: szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]
Autor: V-Tec 

zinek pisze:

mam silniczek oplowski c20ne - jak wiadom byl on w milionie modeli opla [ale budowa sie niczym nie rozni w zasadzie - w kwasie tez] a  zagladam sobie w katalog ngk - i tam chyba z 30 zestawow modeli kabli jest... nie wiem o co biega - kopulka rozni sie tylko bolcami lub bez  - sa inne cewki co prawda ale czy to uzasadnia produkowanie 30 modeli zestawow kali WN ? do tego samego w zasadzie silnika ? czy az takie beda roznice jesli kupie zestaw z omegi z tym samym silnikiem i wloze go do astry c20ne na ten przyklad ? bo juz nic nie kumam-
i teraz latac i szukac zestawku o oznaczeniu rc op426 ?
oczywiscie ni chuja nigdzie takiego nie maja - standard - w zwiazku z tym jak kupie np rc op 411 od takiego samego silnika z omegi - to czy to w czyms zaszkodzi ? do jasnej ciasnej ;)

w omedze ten silnik był montowany chyba wzdłużnie - stąd mogą wynikać drobne różnice konstrukcyjne (np. umieszczenie aparatu zapłonowego i długość kabli).


--
Pozdr,
W.

3 Data: Listopad 16 2008 11:38:21
Temat: Re: szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]
Autor: J.F. 

On Sun, 16 Nov 2008 02:14:16 +0100,  zinek wrote:

mam silniczek oplowski c20ne - jak wiadom byl on w milionie modeli opla [ale
budowa sie niczym nie rozni w zasadzie - w kwasie tez] a  zagladam sobie w
katalog ngk - i tam chyba z 30 zestawow modeli kabli jest... nie wiem o co
biega - kopulka rozni sie tylko bolcami lub bez  - sa inne cewki co prawda
ale czy to uzasadnia produkowanie 30 modeli zestawow kali WN ? do tego
samego w zasadzie silnika ?

Masz tam w ogole rozdzielacz i kopulke ?

Od wielu lat sa modne uklady bezrozdzielaczowe, a wtedy trzeba
dopasowac dlugosc kabli od silnika do miejsca umieszczenia cewek.

Nawet z rozdzielaczem dlugosc kabla do cewki jest rozna.

No i opel mial jakies nietypowe wtyki na tych kablach, byc moze je
zmienil poraz drugi ..

rozwiejcie moja watpliwosci bo juz mi ostatnie wlosy wychodza ;)
drogie bravo ;)  pomozcie ;) -

No ale co - nie ma w katalogu wyszukiwania po modelu pojazdu?

J.

4 Data: Listopad 16 2008 14:59:38
Temat: Re: szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]
Autor: zinek 


Uzytkownik "J.F."  napisal w wiadomosci

On Sun, 16 Nov 2008 02:14:16 +0100,  zinek wrote:
mam silniczek oplowski c20ne - jak wiadom byl on w milionie modeli opla
[ale
budowa sie niczym nie rozni w zasadzie - w kwasie tez] a  zagladam sobie w
katalog ngk - i tam chyba z 30 zestawow modeli kabli jest... nie wiem o co
biega - kopulka rozni sie tylko bolcami lub bez  - sa inne cewki co prawda
ale czy to uzasadnia produkowanie 30 modeli zestawow kali WN ? do tego
samego w zasadzie silnika ?

Masz tam w ogole rozdzielacz i kopulke ?

Od wielu lat sa modne uklady bezrozdzielaczowe, a wtedy trzeba
dopasowac dlugosc kabli od silnika do miejsca umieszczenia cewek.


jest tylko kopulka i palec - typowego aparatu zaplonowego nie ma w zasadzie.
jedna cewka tylko - stary dobry sprzet. bez 4 padajacych non top cewek ;)



Nawet z rozdzielaczem dlugosc kabla do cewki jest rozna.

No i opel mial jakies nietypowe wtyki na tych kablach, byc moze je
zmienil poraz drugi ..


dzieki za cynk - co do dlugosci kabla do cewki.
inetypowe styki tj tylko z bolcem lub bez ? czy jeszcze jakies inne
wynalazki ?


rozwiejcie moja watpliwosci bo juz mi ostatnie wlosy wychodza ;)
drogie bravo ;)  pomozcie ;) -

No ale co - nie ma w katalogu wyszukiwania po modelu pojazdu?



jest ale nigdzie tych kabli nie moge kupic a zaminnikow nie wymienili...

5 Data: Listopad 16 2008 16:18:06
Temat: Re: szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]
Autor: wojtekant 

Użytkownik "zinek"  napisał w wiadomości

[...]
jest ale nigdzie tych kabli nie moge kupic a zaminnikow nie wymienili...

a może odpuść ngk i kup "polskie" janmor-y
(na stronie mają katalog)
w swoim oplu uzywalem w wersji silikonowej i bylem b. zadowolony z jakosci i niezawodnosci

--
wojtek ant - megane kombi air

6 Data: Listopad 16 2008 19:50:44
Temat: Re: szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]
Autor: zinek 


Użytkownik "wojtekant"  napisał w wiadomości

Użytkownik "zinek"  napisał w wiadomości

[...]
jest ale nigdzie tych kabli nie moge kupic a zaminnikow nie wymienili...

a może odpuść ngk i kup "polskie" janmor-y
(na stronie mają katalog)
w swoim oplu uzywalem w wersji silikonowej i bylem b. zadowolony z jakosci
i niezawodnosci


janmory niebieskie mam teraz - nie jest zle ale powoli klekaja [przebicia
praca na jalowym]
poza tym ngk rcop  411 ngk mam w cenie tych janmorow... 0_o

7 Data: Listopad 17 2008 11:48:06
Temat: Re: szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]
Autor: Jakub Witkowski 

zinek pisze:

jest tylko kopulka i palec - typowego aparatu zaplonowego nie ma w zasadzie.
jedna cewka tylko - stary dobry sprzet. bez 4 padajacych non top cewek ;)

No zaraz: wałek, palec, kopułka, cewka - jak dla mnie to aparat zapłonowy.
Chyba że masz na myśli brak klasycznego mechanicznego przerywacza?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

8 Data: Listopad 16 2008 21:51:33
Temat: Re: szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]
Autor: Tomasz Pyra 

zinek pisze:

mam silniczek oplowski c20ne - jak wiadom byl on w milionie modeli opla [ale budowa sie niczym nie rozni w zasadzie - w kwasie tez] a  zagladam sobie w katalog ngk - i tam chyba z 30 zestawow modeli kabli jest... nie wiem o co biega - kopulka rozni sie tylko bolcami lub bez  - sa inne cewki co prawda ale czy to uzasadnia produkowanie 30 modeli zestawow kali WN ? do tego samego w zasadzie silnika ? czy az takie beda roznice jesli kupie zestaw z omegi z tym samym silnikiem i wloze go do astry c20ne na ten przyklad ?

Silnik niby ten sam, ale rozmieszczenie osprzętu w komorze silnika jest już pewnie różne i może być że do różnych modeli będą przewody różnej długości.
Poszukałbym więc takich do Twojego modelu, albo zapytał na forum marki jak to jest (żebyś jak już to kupił dłuższe, a nie za krótkie).

szybkie pytanie o kable zaplonowe [nietypowe]



Grupy dyskusyjne