Witam,
W najblizszym czasie chce kupic box na dach.
Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow jest dostepnych.
W zasadzie do wyboru mam taurusa (700PLN), inter pack'a (1200PLN) albo ewentualnie thule (1800PLN).
W zasadzie rozwazam taurusa lub interpacka. Box bedzie uzywany przez caly rok. Czy warto doplacac do interpacka czy taurus bedzie ok?
Dzieki, pozdrawiam
Adan
2 |
Data: Grudzien 18 2013 23:50:59 |
Temat: Re: taurus czy inter pack |
Autor: Budzik |
Użytkownik adam ...
Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow
jest dostepnych.
Z ciekawości - dlaczego ceed ogranicza wybor boxów?
3 |
Data: Grudzien 19 2013 06:33:46 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: adam |
W dniu 2013-12-19 00:50, Budzik pisze:
Użytkownik adam ...
Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow
jest dostepnych.
Z ciekawoĹci - dlaczego ceed ogranicza wybor boxów?
Stosunkowo krotki dach i pionowa tylna klapa.
Czesc boxow wystaje do tylu i nie mozna otworzyc baganizka.
Pzdr
Adam
4 |
Data: Grudzien 19 2013 08:59:14 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: Budzik |
Użytkownik adam ...
Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow
jest dostepnych.
Z ciekawości - dlaczego ceed ogranicza wybor boxów?
Stosunkowo krotki dach i pionowa tylna klapa.
Czesc boxow wystaje do tylu i nie mozna otworzyc baganizka.
No ale zalezy jaki potrzebujesz box. Jak np. potrzeba dwu metrowego do
nart?
A nie można mimo wszzystko założyć dłuższego i po prostu pamietac, zeby
klapy nie otwierać do samej góry?
5 |
Data: Grudzien 19 2013 18:54:55 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: adam |
Stosunkowo krotki dach i pionowa tylna klapa.
Czesc boxow wystaje do tylu i nie mozna otworzyc baganizka.
No ale zalezy jaki potrzebujesz box. Jak np. potrzeba dwu metrowego do
nart?
A nie można mimo wszzystko założyć dłuższego i po prostu pamietac, zeby
klapy nie otwierać do samej góry?
Rozmiar boxu jest dla mnie ok. Pozatym musi to byc uzyteczne, a nie otwieranie klapy do konca to musiby max niewygodne.
Pozdrawiam
Adam
6 |
Data: Grudzien 19 2013 10:08:55 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: pwz |
W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
Witam,
W najblizszym czasie chce kupic box na dach.
Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow
jest dostepnych.
W zasadzie do wyboru mam taurusa (700PLN), inter pack'a (1200PLN) albo
ewentualnie thule (1800PLN).
W zasadzie rozwazam taurusa lub interpacka. Box bedzie uzywany przez
caly rok. Czy warto doplacac do interpacka czy taurus bedzie ok?
Dzieki, pozdrawiam
Adan
Mam Taurusa od X lat. Lato, zima, narty, a nawet wózki dzieciÄce, czÄsto zapakowany "na siłÄ". I żyje. W tym przypadku kierowałbym siÄ po prostu cenÄ
, bo wczeĹniej czy później i tak siÄ pobrudzi, i tak go porysujesz, wiÄc mniejszy żal wymieniaÄ na nowy.
pwz
7 |
Data: Grudzien 19 2013 20:00:17 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: KS |
W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
Witam, W najblizszym czasie chce kupic box na dach. Jednak ze wzgledu
na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow jest dostepnych.
Taki wożÄ już drugi rok i jest OK. WożÄ przez cały rok.
PorzÄ
dny czarny lakier dobrze położony, zamki nie nawalajÄ
zawiasy też,
porzÄ
dne alu uchwyty, wiÄc chyba polecam.
http://allegro.pl/inter-pack-tornado-460-czarny-wroclaw-i3741365825.html
--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm
8 |
Data: Grudzien 30 2013 10:36:11 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: Axel |
"adam" wrote in message
Witam,
W najblizszym czasie chce kupic box na dach.
Jednak ze wzgledu na konstrukcje dachu (Ceed 2010) niezbyt duzo boxow jest dostepnych.
Mam Carvera podobnego do tego: http://www.interpack.eu/product-pol-3069-Box-Carver-6-3-czarny-metalik.html .. ZaletÄ
sÄ
przesuwane mocowania (na metalowych szynach), wiÄc można cały box wysunÄ
Ä do przodu na belkach (jedno z używanych przeze mnie aut to liftback - tylne drzwi mocno ograniczajÄ
box).
--
Axel
9 |
Data: Grudzien 30 2013 13:14:02 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: dddddddd |
W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
Witam,
a ja siÄ podczepiÄ z pytaniem.
Raz pożyczyłem od znajomego box i była na nim plakietka - chyba max 140km/h. Wszystkie box'y majÄ
takie ograniczenia? :) sÄ
takie ograniczeniem do 240km/h? ;)
--
Pozdrawiam
Ĺukasz
10 |
Data: Styczen 02 2014 23:04:54 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: Przyjazny |
On 2013-12-30 12:14, dddddddd wrote:
W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
Witam,
a ja się podczepię z pytaniem.
Raz pożyczyłem od znajomego box i była na nim plakietka - chyba max
140km/h.
Na moim jest napisane 130, ale przy więcej nic się strasznego nie dzieje
oprócz tego że jest *naprawdę bardzo głośno* (i rośnie spalanie i przy
wietrze bardziej telepie samochodem - trzeba zachować rozsądek). Ponad
160 nie da się wytrzymać hałasu dłużej niż kilka minut. 240 mój samochód
nie pojedzie...
11 |
Data: Styczen 03 2014 08:18:24 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: dddddddd |
W dniu 2014-01-03 00:04, Przyjazny pisze:
On 2013-12-30 12:14, dddddddd wrote:
W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
Witam,
a ja się podczepię z pytaniem.
Raz pożyczyłem od znajomego box i była na nim plakietka - chyba max
140km/h.
Na moim jest napisane 130, ale przy więcej nic się strasznego nie dzieje
oprócz tego że jest *naprawdę bardzo głośno* (i rośnie spalanie i przy
wietrze bardziej telepie samochodem - trzeba zachować rozsądek). Ponad
160 nie da się wytrzymać hałasu dłużej niż kilka minut.
a to jakiś firmowy? bo ja miałem noname- wiem że przy wyższej prędkości nic mu nie jest, ale wolałbym żeby producent ręczył że nie odpadnie/rozpadnie się przy wyższej prędkości. Akurat z tym noname leciałem 160 autostradą i hałasu dużo większego nie było
240 mój samochód
nie pojedzie...
mój też nie ;)
--
Pozdrawiam
Łukasz
12 |
Data: Styczen 03 2014 12:31:04 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: Axel |
"dddddddd" wrote in message
a ja się podczepię z pytaniem.
Raz pożyczyłem od znajomego box i była na nim plakietka - chyba max
140km/h.
Na moim jest napisane 130, ale przy więcej nic się strasznego nie dzieje
oprócz tego że jest *naprawdę bardzo głośno* (i rośnie spalanie i przy
wietrze bardziej telepie samochodem - trzeba zachować rozsądek). Ponad
160 nie da się wytrzymać hałasu dłużej niż kilka minut.
a to jakiś firmowy? bo ja miałem noname- wiem że przy wyższej prędkości nic mu nie jest, ale wolałbym żeby producent ręczył że nie odpadnie/rozpadnie się przy wyższej prędkości. Akurat z tym noname leciałem 160 autostradą i hałasu dużo większego nie było
Nie wiem, co jest na moim napisane, ale jeździłem autostradami w Niemczech 190km/h i ani się nie rozpadł, ani zbytnio nie hałasował (jechałem z rodziną, więc protesty by były ;-)
240 mój samochód
nie pojedzie...
mój też nie ;)
Mój licznikowe tak (wg GPS-a 220), ale z boksem więcej niż 190 wolałem nie probować. W zeszłym roku widziałem, jak na A2 rodzinka zbierała rzeczy, które wypadły z boksa, bo wieko odpadło....
--
Axel
13 |
Data: Styczen 03 2014 20:49:19 | Temat: Re: taurus czy inter pack | Autor: Przyjazny |
On 2014-01-03 07:18, dddddddd wrote:
W dniu 2014-01-03 00:04, Przyjazny pisze:
On 2013-12-30 12:14, dddddddd wrote:
W dniu 2013-12-18 20:21, adam pisze:
Witam,
a ja się podczepię z pytaniem.
Raz pożyczyłem od znajomego box i była na nim plakietka - chyba max
140km/h.
Na moim jest napisane 130, ale przy więcej nic się strasznego nie dzieje
oprócz tego że jest *naprawdę bardzo głośno* (i rośnie spalanie i przy
wietrze bardziej telepie samochodem - trzeba zachować rozsądek). Ponad
160 nie da się wytrzymać hałasu dłużej niż kilka minut.
a to jakiś firmowy?
Thule, ma koło 10 lat, ale zachowywał się tak od początku.
| | | | | | | | | | | |