On 9 Kwi, 22:07, Pirx  wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=cVfwMNtCpvE&feature=related
Kaszana, kogo będzie stać na wymianę 3 gum zamiast 2?
Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
-- 
Kawidło GPZ 550 '82
Tygrys '05
| 3 | 
Data: Kwiecien 10 2012 12:26:41 | 
| Temat: Re: troche inna trajka | 
| Autor: Marcin N  | 
W dniu 2012-04-09 22:07, Pirx pisze: 
 Witam, 
- jak już było, to sorry, 
 
- jak nie , to proszÄ: 
 
http://www.youtube.com/watch?v=cVfwMNtCpvE&feature=related 
 
Hmm... JakoĹ nie widzÄ korzyĹci na pierwszy rzut oka. 
Trzy koła - wiÄc mniejszy nacisk na każde wiÄc przyczepnoć chyba podobna. Podobnie z hamowaniem. Może mniejsze zużycie opon, ale za to o 50% opon wiÄcej. 
Hmm...
 | 4 | 
Data: Kwiecien 10 2012 16:09:06 |  | Temat: Re: troche inna trajka |  | Autor: Andrzej Lawa  |  
W dniu 09.04.2012 22:07, Pirx pisze: 
 Witam, 
- jak już było, to sorry, 
 
- jak nie , to proszę: 
 
http://www.youtube.com/watch?v=cVfwMNtCpvE&feature=related 
 
Że niby takie coś będzie lepiej jeździć?
 
Wątpię... Nawet jakby rzeczywiście był jakiś pozytywny wpływ na rozkład masy, docisku przy hamowaniu itepe, jak to twierdzą w tym filmie, to mamy kolosalny wzrost komplikacji (czyli większe ryzyko, że coś szlag trafi w zawieszeniu czy tym "samo-sterowanym" kole).
 
A nawet jeśli założymy doskonałość technologii, to mamy dość drastyczny wzrost masy, w tym dużo, jeśli nie większość, w masie nieresorowanej.
 
Co gorsza w razie głupiego szlifu noga jest nie tylko przygniatana, ale też wkręcana w koło napędowe.
 
Więcej sensu widzę w motocyklowej półgąsienicówce ;)
 | 5 | 
Data: Kwiecien 10 2012 22:19:17 |  | Temat: Re: troche inna trajka |  | Autor: Hinek  |  
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał też wkręcana w koło napędowe. 
  
Więcej sensu widzę w motocyklowej półgąsienicówce ;) 
 
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=fA127tedWTc&feature=related
Ciekawe czy stoppie by się dało zrobić :)
 
--  
Hinek
 | 6 | 
Data: Kwiecien 11 2012 10:04:12 |  | Temat: Re: troche inna trajka |  | Autor: Kamil Nowak 'Amil'  |  
 |  |  |  |