Grupy dyskusyjne   »   volvo s60

volvo s60



1 Data: Styczen 14 2008 10:27:30
Temat: volvo s60
Autor: scalem 

Witam grupowiczow,

Aktualnie poszukuje samochodu do 45 tys zl.
W oko mi wpadlo Volvo s60 - 2002r. 2.4 benzyna 170KM.
Czy ktos mial doczynienia z tym autem?Jak z awaryjnoscia?jak z cenami
czesci?

Drugie auto to Mercedes C klasa 180 Kompressor SportCoupe - 143km , benzyna,
rok 2002r.
Pytania jw.

No i co z tych dwoch aut lepsze?
Aha - nie bede w nim wozil rodziny, wiec wielkosc znaczenia nie ma.

Pzdr,
scalem



2 Data: Styczen 14 2008 10:54:00
Temat: Re: volvo s60
Autor: Arek M 


Aktualnie poszukuje samochodu do 45 tys zl.
W oko mi wpadlo Volvo s60 - 2002r. 2.4 benzyna 170KM.

Zalezy jak lubisz jezdzic - ale te 170 KM na tego kloca to moim zdaniem troche mało.


Czy ktos mial doczynienia z tym autem?Jak z awaryjnoscia?jak z cenami czesci?

Awaryjność: u mnie przez 150 000 poza rzeczami ekspolatacyjnymi
- czyszczenie przepustnicy
- wymiana poduszki pod amortyzatorem (120 PLN)

A przykładowe ceny innych częci:
- klocki tył, przód - 90 PLN + 180 PLN
- rozrząd - około 650 PLN razem z pompą wody
- filtr oleju - 30 PLN
- końcówki drażków + drążki kierownicze - 2 x 130 PLN za strone

Wbrew pozorom zamienników jest cała masa. BTW: Moj jest na sprzedaż :)

--
PozdrawiAM!
volvo S60T5 250KM/350Nm

3 Data: Styczen 14 2008 09:57:10
Temat: Re: volvo s60
Autor: Brzezi 

Pn, 14 sty 2008 o 10:54 GMT, Arek M napisał(a):

Aktualnie poszukuje samochodu do 45 tys zl.
W oko mi wpadlo Volvo s60 - 2002r. 2.4 benzyna 170KM.
Zalezy jak lubisz jezdzic - ale te 170 KM na tego kloca to moim zdaniem
troche mało.

No nie przesadzaj, s60 to samochod sredniej wielkosci.
Jezdzilem kiedys V70, 160KM D5, i te 160KM spokojnie wystarczalo, az z
duzym zapasem..

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail:  ][  brzezi:~# uptime                         ]
[       Ekg: #3781111            ][   10:54:54 up 56 days, 7 min,  3 users,   ]
[ LinuxUser: #249916             ][   load average: 1.58, 1.04, 0.76          ]

4 Data: Styczen 14 2008 11:03:39
Temat: Re: volvo s60
Autor: Arek M 


Aktualnie poszukuje samochodu do 45 tys zl.
W oko mi wpadlo Volvo s60 - 2002r. 2.4 benzyna 170KM.
Zalezy jak lubisz jezdzic - ale te 170 KM na tego kloca to moim zdaniem troche mało.

No nie przesadzaj, s60 to samochod sredniej wielkosci.
Jezdzilem kiedys V70, 160KM D5, i te 160KM spokojnie wystarczalo, az z
duzym zapasem..

Ale D5 ma zdecydowanie ciekawszy przebieg mocy/momentu od 2.4 170 KM, ktory mi wydawal sie lekko mułowaty.

--
PozdrawiAM!
volvo S60T5 250KM/350Nm

5 Data: Styczen 14 2008 10:24:45
Temat: Re: volvo s60
Autor: Piotrek Roczniak 

Dnia 14.01.2008 Arek M  napisał/a:


Aktualnie poszukuje samochodu do 45 tys zl.
W oko mi wpadlo Volvo s60 - 2002r. 2.4 benzyna 170KM.
Zalezy jak lubisz jezdzic - ale te 170 KM na tego kloca to moim zdaniem
troche mało.

No nie przesadzaj, s60 to samochod sredniej wielkosci.
Jezdzilem kiedys V70, 160KM D5, i te 160KM spokojnie wystarczalo, az z
duzym zapasem..

Ale D5 ma zdecydowanie ciekawszy przebieg mocy/momentu od 2.4 170 KM,
ktory mi wydawal sie lekko mułowaty.

No sorry, ale jak się śmiga dwustupięćdziesięcioma dużymikaemami to nie
ma możliwości by 170 nie wydawało sie mułowate. :)

--
Ujrzałem skrzata i                   Cienka nić,
On się uśmiechnął i pomachał mi.     Pomiędzy snem a jawą, co tu kryć,
Nie byłem pewien czy to mi się śni.  On zachichotał, zaczął jogurt pić,
Mam czasem zwidy muszę wyznać Ci.    Olśniło mnie, wiedziałem kim chcę być.
ZWŁASZCZA LATEM!                     CHCĘ BYĆ SKRZATEM!
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

6 Data: Styczen 14 2008 11:36:17
Temat: Re: volvo s60
Autor: Arek M 


Ale D5 ma zdecydowanie ciekawszy przebieg mocy/momentu od 2.4 170 KM, ktory mi wydawal sie lekko mułowaty.

No sorry, ale jak się śmiga dwustupięćdziesięcioma dużymikaemami to nie
ma możliwości by 170 nie wydawało sie mułowate. :)

Ale zanim wsiadlem do T5 mialem okazje przejechac sie 170KM i 200KM (2.0T) i te 170KM jezdzilo podobnie jak 140KM w mniejszym V40. Juz wtedy wydawalo mi sie mułowate :) Ale co kto lubi :)

--
PozdrawiAM!
volvo S60T5 250KM/350Nm

7 Data: Styczen 14 2008 11:56:53
Temat: Re: volvo s60
Autor: Bartek 

Podobno silniki benzynowe w volvo (te 170KM) są bardzo udane i bezwaryjne.
Jeździłem starszą V70ką z tym silnikiem i przyspieszenie było fajne. U
siebie mam 2.5TDi (140KM) i różnica jest. Oczywiście kwestie ekonomiczme
przemawiają na TDi (do 7.5l) a 2.4 powyżej 13l w mieście.

Miki


Użytkownik "Arek M"  napisał w wiadomości


Ale D5 ma zdecydowanie ciekawszy przebieg mocy/momentu od 2.4 170 KM,
ktory mi wydawal sie lekko mułowaty.

No sorry, ale jak się śmiga dwustupięćdziesięcioma dużymikaemami to nie
ma możliwości by 170 nie wydawało sie mułowate. :)

Ale zanim wsiadlem do T5 mialem okazje przejechac sie 170KM i 200KM (2.0T)
i te 170KM jezdzilo podobnie jak 140KM w mniejszym V40. Juz wtedy wydawalo
mi sie mułowate :) Ale co kto lubi :)

--
PozdrawiAM!
volvo S60T5 250KM/350Nm

8 Data: Styczen 14 2008 12:57:57
Temat: Re: volvo s60
Autor: Tadeusz 


Użytkownik "Arek M" <> napisał w wiadomości


Czy ktos mial doczynienia z tym autem?Jak z awaryjnoscia?jak z cenami czesci?

Awaryjność: u mnie przez 150 000 poza rzeczami ekspolatacyjnymi

a wiesz coś o AWD - jak to się zachowuje w tym aucie?
Poprawia własności jezde zauważalnie?
Awaryjne?


--
pozdrawiam
Tadeusz

9 Data: Styczen 14 2008 14:17:11
Temat: Re: volvo s60
Autor: Arek M 


a wiesz coś o AWD - jak to się zachowuje w tym aucie?
Poprawia własności jezde zauważalnie?
Awaryjne?

To troche pseudo-awd :) Jak przód traci przyczepnosc to dopiero wtedy załącza sie tył. O awaryjnosci i o tym, czy mocno poprawia trakcje nie wiem. Zajrzyj najlepiej na www.volvoforum.pl

--
PozdrawiAM!
volvo S60T5 250KM/350Nm

10 Data: Styczen 14 2008 14:22:35
Temat: Re: volvo s60
Autor: Tadeusz 


Użytkownik "Arek M" <> napisał w wiadomości


a wiesz coś o AWD - jak to się zachowuje w tym aucie?
Poprawia własności jezde zauważalnie?
Awaryjne?

To troche pseudo-awd :) Jak przód traci przyczepnosc to dopiero wtedy załącza sie tył.

coż - to haldex a nie prawdziwe 4x4...
z tego co piszą na stronach Volvo to "normalnie"
ma 95% przód - 5 % tył a w skrajnym przypadku
przy uślizgu 50% przód - 50% tył...

ciekaw jestem wrażeń kogoś kto jeździł S60 z tym AWD :)


--
pozdrawiam
Tadeusz

11 Data: Styczen 14 2008 18:47:00
Temat: Re: volvo s60
Autor: Damian / TNC.pl 


Użytkownik "scalem" <

Aktualnie poszukuje samochodu do 45 tys zl.
W oko mi wpadlo Volvo s60 - 2002r. 2.4 benzyna 170KM.
Czy ktos mial doczynienia z tym autem?Jak z awaryjnoscia?jak z cenami czesci?
Auto fajne.
Ceny czesci nie sa wysokie (na normalnym europejskim poziomie). Dostepnosc
zamiennikow bezproblemowa.
Serwis - o ile nie dotyczy elektroniki/osprzetu to bez problemu mozesz wszealkich
napraw/serwisow dokonywac w nie ASO i z tego co wiem to mechanicy chwala to auto.
Samochod fajnie nadaje sie do gazowania i dosyc dobrze to znosi (zarowno sekwencja jak i
2 generacja).
Silnik - 2.4 170 wystarcza w zupelnosci. jest bardzo malo awaryjny i przebiegi grubo ponad 300kkm
nie stanowia dla niego problemu.
Ciekawym rozwiazaniem jest silnik 2.5T - uwazam, ze to najlepszy silnik dla S60/S680. Nie pakuj sie w
T5/T6 i unikaj 2.4 140KM.
Trafiaja sie tez AWD, hm.. jezdzi sie dziwnie inaczej. Nie powiem, ze lepiej ale
to moja subiektywna ocena. No i te AWD to maja niezle wziecie i zawsze cene wyzsza...

12 Data: Styczen 15 2008 09:33:46
Temat: Re: volvo s60
Autor: scalem 

Auto fajne.
Ceny czesci nie sa wysokie (na normalnym europejskim poziomie). Dostepnosc
zamiennikow bezproblemowa.
Serwis - o ile nie dotyczy elektroniki/osprzetu to bez problemu mozesz
wszealkich
napraw/serwisow dokonywac w nie ASO i z tego co wiem to mechanicy chwala
to auto.
Samochod fajnie nadaje sie do gazowania i dosyc dobrze to znosi (zarowno
sekwencja jak i
2 generacja).
Silnik - 2.4 170 wystarcza w zupelnosci. jest bardzo malo awaryjny i
przebiegi grubo ponad 300kkm
nie stanowia dla niego problemu.
Ciekawym rozwiazaniem jest silnik 2.5T - uwazam, ze to najlepszy silnik
dla S60/S680. Nie pakuj sie w
T5/T6 i unikaj 2.4 140KM.
Trafiaja sie tez AWD, hm.. jezdzi sie dziwnie inaczej. Nie powiem, ze
lepiej ale
to moja subiektywna ocena. No i te AWD to maja niezle wziecie i zawsze
cene wyzsza...

Dzieki za odpowiedzi.
A podpowiedz jeszcze jak sie sprawuje silnik 2.4 Diesel 163km?

Pzdr,
scalem

13 Data: Styczen 16 2008 23:33:46
Temat: Re: volvo s60
Autor: Damian / TNC.pl 


Użytkownik "scalem" <

Dzieki za odpowiedzi.
A podpowiedz jeszcze jak sie sprawuje silnik 2.4 Diesel 163km?

Na moja opinie spogladaj majac na uwadze fakt, ze nie lubie DIESLA. :)
Ale...
D5 to dosc fajny Diesel. Stosunkowo malo pali, a dosyc fajnie jezdzi.
Zarowno Manual, jak i Automat daja rade, auto szybko wchodzi na obroty i
jeszcze szybciej przyspiesza
Widzialem juz rozne auta i rozne zuzycia i defekty. Kiedys probowano mi
wcisnac w pakiecie S60 2003 rok z przebiegiem ponad 400.000 w ktorym na
pierwszy rzut oka wszystko
chodzilo swietnie, ale i widzialem auta ktorych silnik padal przy przebiegu
40.000 km.
Do przebiegu 250 tys. raczej wymienisz turbine, moga dziac sie cuda z
wtryskami.
W volvo S80 (nie wiem jak w S60) montowany jest uklad dogrzewajacy silniik
(nazywany potocznie webastem-silnika).
jest on zamontowany w nadkolu przednim i powoduje, ze po przekreceniu
kluczyka cos a'la webasto dogrzewa motor.
To nalezy sprawdzac. W Niemczech zalecaja co 50tys. km. Jezeli nie bedziesz
tego dogladal - to w tym dogrzewaczu
ostaje sie paliwo, ktore nie przepalone powoduje zle funkcjonowanie tego
urzadzenia. A to powoduje, ze blok silnika
przy mrozach jest niedogrzany i moze powodowac jego pekniecia (koszt w
niemczech : 4000 Euro).
W niemczech jak wejdziesz na warsztat w Aso to na polkach zawsze maja pod
reka sporo takich dogrzewaczy, podobno
sam serwis nawet je regeneruje...
No i sam silnik w porownaniu np. do TDI jest dosyc cichy.
Ale gdybym mial wybierac... to chyba wolalbym zagazowac 2.5T lub 2.4
170PS... ale jak pisalem wczesniej to tylko moje zdanie.

14 Data: Styczen 15 2008 10:14:20
Temat: Re: volvo s60
Autor:

On 2008-01-14, Damian / TNC.pl  wrote:
[ciach]

S60/S680. Nie pakuj sie w
T5/T6 i unikaj 2.4 140KM.

A możesz coś więcej napisać? dlaczego tego silnika unikać?

Ever

15 Data: Styczen 15 2008 11:48:32
Temat: Re: volvo s60
Autor:

On 15 Jan 2008 10:14:20 GMT, Ever wrote:

On 2008-01-14, Damian / TNC.pl  wrote:
[ciach]
S60/S680. Nie pakuj sie w
T5/T6 i unikaj 2.4 140KM.

A możesz coś więcej napisać? dlaczego tego silnika unikać?

Ever

Wlasnie. Przy czym T6 to w S60 nie ma, bo
1) -- prestiz nie ten
2) -- nie upchnie sie (to jest rzedowka ustawiana poprzecznie)

do wiekszego V70 dopiero teraz go montuja (auto mocno uroslo).

A co do opiniu o T duzo -- - nie znasz sie. Radosc z jazdy jest
bezcenna. Idealem jest S60R po zacipowaniu do 350 KM (najtansze dosc
luksusowe 5 s do setki na rynku, bez cipa nominalnie 5,7s).

Tomek

16 Data: Styczen 15 2008 16:41:25
Temat: Re: volvo s60
Autor: Hektor 

Użytkownik  napisał

Wlasnie. Przy czym T6 to w S60 nie ma, bo
1) -- prestiz nie ten
2) -- nie upchnie sie (to jest rzedowka ustawiana poprzecznie)

Gdyby byl ustawiony podluznie, to bylby problem, ale poprzecznie nie powinno byc najmniejszego. Pierwszy podwód jak najbardziej prawdopodobny.

Zbigniew Kordan

17 Data: Styczen 15 2008 17:54:43
Temat: Re: volvo s60
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Wlasnie. Przy czym T6 to w S60 nie ma, bo
2) -- nie upchnie sie (to jest rzedowka ustawiana poprzecznie)
Gdyby byl ustawiony podluznie, to bylby problem, ale poprzecznie nie
powinno  byc najmniejszego.

Próbowali, ale im skrzynka biegów krzyczała o własny wózek boczny niczym w
motocyklu. ;)


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

18 Data: Styczen 15 2008 18:18:05
Temat: Re: volvo s60
Autor: Jurand 

 wrote in message

On 15 Jan 2008 10:14:20 GMT, Ever wrote:

>On 2008-01-14, Damian / TNC.pl  wrote:
>[ciach]
>> S60/S680. Nie pakuj sie w
>> T5/T6 i unikaj 2.4 140KM.
>
>A możesz coś więcej napisać? dlaczego tego silnika unikać?
>
>Ever

Wlasnie. Przy czym T6 to w S60 nie ma, bo
1) -- prestiz nie ten
2) -- nie upchnie sie (to jest rzedowka ustawiana poprzecznie)

do wiekszego V70 dopiero teraz go montuja (auto mocno uroslo).

A co do opiniu o T duzo -- - nie znasz sie. Radosc z jazdy jest
bezcenna. Idealem jest S60R po zacipowaniu do 350 KM (najtansze dosc
luksusowe 5 s do setki na rynku, bez cipa nominalnie 5,7s).

Hmm ciekawe jak przeniesiesz tą trakcję 350 KM FWD na asfalt, żeby osiągnąć
5 do setki...

Jurand.

19 Data: Styczen 15 2008 18:20:11
Temat: Re: volvo s60
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 


Hmm ciekawe jak przeniesiesz tą trakcję 350 KM FWD na asfalt, żeby
osiągnąć 5 do setki...

Posadzi na masce słonia? ;)


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl

20 Data: Styczen 16 2008 09:58:41
Temat: Re: volvo s60
Autor:

Hmm ciekawe jak przeniesiesz tą trakcję 350 KM FWD na asfalt, żeby osiągnąć
5 do setki...

Akurat R-ki juz od 1999 roku sa zawsze AWD. 850R miala FWD ze szpera.

Tomek

21 Data: Styczen 15 2008 23:54:06
Temat: Re: volvo s60
Autor: Damian / TNC.pl 


Użytkownik <

A co do opiniu o T duzo -- - nie znasz sie. Radosc z jazdy jest
bezcenna. Idealem jest S60R po zacipowaniu do 350 KM (najtansze dosc

Ja wystepuje troszke z innej perspektywy niz normalny user auta. Jezdzilem
juz chyba wszystkimi silnikami w Volvo i opinia o silniku T5/T6 to moja subiektywna
ocena tegoz motoru oparta glownie o sprawy serwisowe, a raczej problemy z nim zwiazane.
Jezeli sprzedajesz dziesiatki aut rocznie z takim silnikiem i potem od klientow slyszysz notoryczne
marudzenie - to wyrabiasz sobie zdanie. Swoje zdanie.

22 Data: Styczen 16 2008 09:33:55
Temat: Re: volvo s60
Autor: Jurand 

"Damian / TNC.pl"  wrote in message


Użytkownik <
> A co do opiniu o T duzo -- - nie znasz sie. Radosc z jazdy jest
> bezcenna. Idealem jest S60R po zacipowaniu do 350 KM (najtansze dosc

Ja wystepuje troszke z innej perspektywy niz normalny user auta. Jezdzilem
juz chyba wszystkimi silnikami w Volvo i opinia o silniku T5/T6 to moja
subiektywna
ocena tegoz motoru oparta glownie o sprawy serwisowe, a raczej problemy z
nim zwiazane.
Jezeli sprzedajesz dziesiatki aut rocznie z takim silnikiem i potem od
klientow slyszysz notoryczne
marudzenie - to wyrabiasz sobie zdanie. Swoje zdanie.

Damian, nie mów, że sprzedajesz rocznie dziesiątki S60 T5 ;)

Jurand.

23 Data: Styczen 16 2008 10:02:00
Temat: Re: volvo s60
Autor:

Damian, nie mów, że sprzedajesz rocznie dziesiątki S60 T5 ;)

Jurand.

A i tak 90% z tego to sluzbowki, katowane niemilosiernie i silnik, i
skrzynia (nic nie wiem o automatach, przyznaje), i zawiecha.



Tomek

24 Data: Styczen 16 2008 18:18:46
Temat: Re: volvo s60
Autor: Damian / TNC.pl 


Użytkownik <lleksem@lleksem.

A i tak 90% z tego to sluzbowki, katowane niemilosiernie i silnik, i
skrzynia (nic nie wiem o automatach, przyznaje), i zawiecha.

Bardzo rzadko (prawie wcale) trafiaja sie dwustuparokonne turbo (a nawet i podwojnie) doladowane benzynowki
sluzbowe. Zazwyczja trafiaja sie PRIV. I nie istotne czy serwisowane normalnie czy "ponadprzecietnie" w wiekszosci
przypadkow auto w Polskich realiach po prostu polega. Z tym, ze jak slusznie zauwazyl Jurand - moje sugestie opieram glownie
na T6 - byc moze mylnie wrzucajac go do jednego worka z T5.

Pozdr.

25 Data: Styczen 16 2008 18:10:24
Temat: Re: volvo s60
Autor: Damian / TNC.pl 


Użytkownik "Jurand" <.


Damian, nie mów, że sprzedajesz rocznie dziesiątki S60 T5 ;)

T5 nie - ale T6 w S80, XC90 to już hurtowo :)
I zawsze te same problemy.
Mimo ze nie lubie Diesla, to zadowolenie klientow z D5
jest znacznie wyzsze niz w przypadku serii T.

Pozdr.

26 Data: Styczen 15 2008 23:45:39
Temat: Re: volvo s60
Autor: Damian / TNC.pl 


Użytkownik <Ever>

S60/S680. Nie pakuj sie w
T5/T6 i unikaj 2.4 140KM.

A możesz coś więcej napisać? dlaczego tego silnika unikać?

2.4 140KM bardzo ciezko sprzedac...
a co do silnikow T5/T6 to mam bardzo zle wspomnienia z tymi motorami.
Przynajmniej u mnie w 80% sprzedanych aut z takimi silnikami (S60, S80, XC90) wystepowaly
zawsze u klientow jakies problemy. Od zawieszenia poczawszy, a na skrzyniach biegow i turbinach
skonczywszy.
Oczywiscie jezeli wazne jest dla ciebie przyspieszenie o poltora czy nawet dwie sekundy wieksze to sie nie zastanawiaj...

27 Data: Styczen 16 2008 09:34:53
Temat: Re: volvo s60
Autor: Jurand 

"Damian / TNC.pl"  wrote in message


Użytkownik <Ever>
>> S60/S680. Nie pakuj sie w
>> T5/T6 i unikaj 2.4 140KM.
>
> A możesz coś więcej napisać? dlaczego tego silnika unikać?

2.4 140KM bardzo ciezko sprzedac...
a co do silnikow T5/T6 to mam bardzo zle wspomnienia z tymi motorami.
Przynajmniej u mnie w 80% sprzedanych aut z takimi silnikami (S60, S80,
XC90) wystepowaly
zawsze u klientow jakies problemy. Od zawieszenia poczawszy, a na
skrzyniach  biegow i turbinach
skonczywszy.
Oczywiscie jezeli wazne jest dla ciebie przyspieszenie o poltora czy
nawet  dwie sekundy wieksze to sie nie zastanawiaj...

Tak, tylko mylisz silnik T5 - 5-cylindrową, bezproblemową jednostkę z jedną
turbiną z S60,  z T6 - podwójnie doładowanym 6-cylindrowcem, który
faktycznie jest serwisową zmorą i najczęściej znajeźć go można w S80 i XC90.

Jurand.

28 Data: Styczen 16 2008 18:14:02
Temat: Re: volvo s60
Autor: Damian / TNC.pl 


Użytkownik "Jurand" <

Tak, tylko mylisz silnik T5 - 5-cylindrową, bezproblemową jednostkę z jedną
turbiną z S60,  z T6 - podwójnie doładowanym 6-cylindrowcem, który
faktycznie jest serwisową zmorą i najczęściej znajeźć go można w S80 i XC90.

Masz racje! Swoje sugestie opieram glownie o T6.
Jednak zawieszenie w T5/T6 jest inne niz w standardzie (?) i skrzynie biegow
(automat) dostaja w tylek rowniez mocniej.

29 Data: Styczen 16 2008 20:37:29
Temat: Re: volvo s60
Autor: Jurand 

"Damian / TNC.pl"  wrote in message


Użytkownik "Jurand" <
> Tak, tylko mylisz silnik T5 - 5-cylindrową, bezproblemową jednostkę z
> jedną
> turbiną z S60,  z T6 - podwójnie doładowanym 6-cylindrowcem, który
> faktycznie jest serwisową zmorą i najczęściej znajeźć go można w S80 i
> XC90.

Masz racje! Swoje sugestie opieram glownie o T6.
Jednak zawieszenie w T5/T6 jest inne niz w standardzie (?) i skrzynie
biegow (automat) dostaja w tylek rowniez mocniej.

Tak, ale można kupić sobie S60 T5 z manualną skrzynią, która spokojnie
przeżyje to, co funduje jej motor. I jest to naprawdę bardzo fajna
kompozycja - nie zabija zużyciem paliwa a jeździ ponadprzeciętnie dobrze.
Natomiast co do T6 - faktem jest że występowały, moim zdaniem, wyłącznie ze
skrzyniami automatycznymi i w przypadku S80-ki skrzynia nie wytrzymuje mocy
280 koni.

Jurand.

30 Data: Styczen 16 2008 23:13:47
Temat: Re: volvo s60
Autor: Damian / TNC.pl 


Użytkownik "Jurand" <

kompozycja - nie zabija zużyciem paliwa a jeździ ponadprzeciętnie dobrze.
Pamietasz dyskusje ile Volvo mi pali w moim miescie ? :)

Natomiast co do T6 - faktem jest że występowały, moim zdaniem, wyłącznie
ze
skrzyniami automatycznymi i w przypadku S80-ki skrzynia nie wytrzymuje
mocy
280 koni.
W XC90 jest dokladnie tak samo. Jezeli auto przejedzie na jednej skrzyni
ponad 150 tysiakow, to juz
sukces. Przerabialem z klientami temat nie raz. Koszt naprawy - cos kolo
4000 zl.
Koszt nowej z wymiana to 12000 zl albo 20000 zl (ktoras z podanych cen jest
z polskiego Aso, a ktoras z niemieckiego).

Nie jezdzilem T5 w manualu, wiec musze uwierzyc na slowo...

volvo s60



Grupy dyskusyjne