Grupy dyskusyjne   »   vw touareg - na co uwazac?

vw touareg - na co uwazac?



1 Data: Sierpien 30 2010 12:25:21
Temat: vw touareg - na co uwazac?
Autor: absceu4 

witam

Czy o czym¶ w temacie szczegolnej awaryjnosci powinienem wiedziec zanim powaznie podejde do poszukiwań? Mowa o poprzedniej generacji.

Glownie chodzi mi o te niestandardowe rzeczy - zawieszenie (pneumatyka), skrzynie (automat) , napęd (torsen) i elektronike (troche tego tam jest). Silnik bedzie raczej prosty (benzyna).

A moze za wszelka cene unikac tego modelu? :)

--
pzdr



2 Data: Wrzesien 01 2010 20:20:56
Temat: Re: vw touareg - na co uwazac?
Autor: Doby 

witam

Czy o czym¶ w temacie szczegolnej awaryjnosci powinienem wiedziec zanim
powaznie podejde do poszukiwań? Mowa o poprzedniej generacji.

Glownie chodzi mi o te niestandardowe rzeczy - zawieszenie (pneumatyka),
skrzynie (automat) , napęd (torsen) i elektronike (troche tego tam jest).
Silnik bedzie raczej prosty (benzyna).

A moze za wszelka cene unikac tego modelu? :)

--
pzdr

tez szukam podobnego - ze wzgledu na cene najlepiej rocznik 2005/2006.
- myslalem ze po wejsciu nowego modelu'2010 ceny spadna - ale nic nie
drgnie.
Generalnie im prostszy tym mniej sie moze popsuc - stad zawieszenie
pneumatyczne odpada,
torsen z tego co slyszalem jest dosyc dobry i niezawodny, ale wszystko
zalezy od tego jak go poprzedni wlasciciel traktowal.
Wersja benzynowa ma ten plus ze latwiej bedzie trafic model z stosunkowo
malym przebiegiem.
Jedyny ZONK do serwisowanie w przypadku awarii - popytalem w kilku znajomych
warsztatach o to auto i wiekszosc mowi ze w razie awarii lepiej isc do ASO
VW - a tam ceny kosmiczne

Moja inna alternatywa to Pajero 5D 3.2DiD - wiekszy, tez ma styl no i
legenda

3 Data: Wrzesien 02 2010 08:48:29
Temat: Re: vw touareg - na co uwazac?
Autor: P_ablo 

Użytkownik "absceu4"  napisał w wiadomo¶ci

witam
Czy o czym¶ w temacie szczegolnej awaryjnosci powinienem wiedziec zanim
powaznie podejde do poszukiwań? Mowa o poprzedniej generacji.
Glownie chodzi mi o te niestandardowe rzeczy - zawieszenie (pneumatyka),
skrzynie (automat) , napęd (torsen) i elektronike (troche tego tam jest).
Silnik bedzie raczej prosty (benzyna).
A moze za wszelka cene unikac tego modelu? :)



Sprawdz pneumatyke podnoszac i opuszczajac go recznie a nastepnie zobacz czy
prawidlowo go uniesie/opusci przy zwiekszeniu predkosci. Jesli cokolwiek
bedzie sie dzialo np nierowno ustawi sie ktoras kolumna, to jest bardziej
niz pewne, ze masz do wymiany pare lub komplet - nie sluszalem aby sie to
regenerowalo. Touareg i podobne bez aktywnego zawieszenia to nienajlepszy
wybor. Zawieszenie wtedy jest tak zestrojone aby dobrze zachowywalo sie na
szosie i jest dosc sztywne, co przy pokonywaniu garbow doprowadza do
obijania sie o sufit :)

Mozesz sprawdzic olej w reduktorze, u mnie przy przebiegu 58 tys olej w
reduktorze byl spalony. Byc moze ktos sie kiedys bawil i z deka przesadzil
ale po wymianie jest ok.

Jedno czego nalezy w Touaregach unikac, to silnik  V10 diesla, nie wnikalem
co sie dzieje ale elektronicy i mechanicy odradzaja ten silnik. W 3,2 l
norma jest nierowna praca zaraz po odpaleniu i wylaczeniu wzbogacania
mieszanki. Nie wiem dlaczego ale nawet przy -20 "ssanie" dziala tylko kilka
s.

--
Picasso

vw touareg - na co uwazac?



Grupy dyskusyjne