wąski chopper/cruiser?
1 | Data: Sierpien 08 2008 01:41:03 |
Temat: wąski chopper/cruiser? | |
Autor: wererider | Witam, 2 |
Data: Sierpien 08 2008 10:44:28 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Kuczu | wererider pisze: Witam, Intruder 800 z waska kierownica. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 3 |
Data: Sierpien 08 2008 10:51:50 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Mat S | Użytkownik "wererider" napisał w wiadomości korkach. Z tymże, że akurat interesowało by mnie coś w stylistyce 4 |
Data: Sierpien 08 2008 02:15:08 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: wererider | Dzięki za odpowiedzi! 5 |
Data: Sierpien 08 2008 02:32:06 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: WIR | On 8 Sie, 11:15, wererider wrote: no i chleje 5.5 litra, z tego co widzę na jak 5,5/100 tak cie przeraza, to poszukaj raczej czegos miedzy 25 - 50 ;) moje DRZ 400 SM wciaga w miescie spokojnie 4,5-5,5 - powiedzmy, ze srednio 5/100 wychodzi. BMW F650 GS, ktore niby ma w papierach 3,5 tez dobry litr wiecej potrzebuje na 100. Nawet vespa LX 50 w zeszlym roku siorbala mi lekko 4/100 teksty o ekonomicznym uzasadnieniu posiadania motocykla to sa raczej tylko dla zony, zeby nie marudzila :) Wojtek 6 |
Data: Sierpien 09 2008 21:13:28 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Leszek Karlik | On Fri, 08 Aug 2008 11:32:06 +0200, WIR wrote: teksty o ekonomicznym uzasadnieniu posiadania motocykla to sa raczej I lepiej żeby nie wiedziała ile idzie na eksploatację, opony, łańcuchy, warsztat, takie tam. ;-) WojtekLeslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 7 |
Data: Sierpien 08 2008 11:41:23 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: grzech | Raczej szukam czegoś w stylu 250 - 500... DragStar 650 - bardzo dobrze się sprawdza w korkach. Dupsko jest niżej niż w intruzach i łatwiej się manewruje niż intruzem. Grzech VL800 XVS650 8 |
Data: Sierpien 08 2008 11:55:52 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Mat S |
9 |
Data: Sierpien 08 2008 11:57:52 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: SK |
800 ccm to kawał silnika - no i chleje 5.5 litra, z tego co widzę na to może kawasaki EN 500 albo yamaha virago 535? ale nie oczekuj że będą palić mniej w mieście :] a z 250tek to moze virago 250 albo suzuki GN250. Miałem dawno dawno temu Hondę Rebel 250, którą też Ci polecam, bardzo przyjemny sprzęt ale nie pamiętam dokładnie ile palił, myślę że tak 4-4,5. W sumie to spalanie mocno zalezy od tego jaki styl jazdy masz :) pozdrawiam SK a.tuono1000r 3miasto 10 |
Data: Sierpien 08 2008 03:28:41 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: | On 8 Sie, 11:15, wererider wrote: Dzięki za odpowiedzi! Jak napisal grzech - Yamaha Dragstar 650. Domyslnie wzglednie waska kierownica. Siedzisz dupskiem nisko, ale wizualnie motocykl jest duzy (bo niski) w porownaniu np do Virago (nawet 1100). Virago 535 odpusc przy Twoim wzroscie, zreszta jest brzyyyydki ;) Od DS650 zaczynalem i raczej od poczatku bez problemu radzilem sobie miedzy samochodami w stolycy. Odnosnie spalania to juz Ci napisali inni 'forumowicze' :) -- Pozdrawiam, Piotrek aka Barnaba 11 |
Data: Sierpien 08 2008 15:43:54 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Mat S |
12 |
Data: Sierpien 08 2008 13:05:49 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Kuczu | wererider pisze: Dzięki za odpowiedzi! to kup sobie chinski skuterek. Te pala malo. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 13 |
Data: Sierpien 08 2008 14:23:09 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: grzech | to kup sobie chinski skuterek. Te pala malo. Pozostanie kwestia - nie, czy się rozleci - tylko kiedy?;) pzdr.
14 |
Data: Sierpien 08 2008 05:50:23 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: wererider | On 8 Sie, 14:23, "grzech" wrote: > to kup sobie chinski skuterek. Te pala malo.Skuterek nie wchodzi w grę ze względów estetycznych, to jest raz. Jakoś mnie odrzuca jak nie przymierzając różowe wdzianko w żółte kropki. Ale na próbę ostatnio pożyczyłem od kumpla chiński motorower - masakra. 40 km przez miasto przejechałem w 1.5h - spod świateł ruszał tak straszliwie, że chyba mnie wszyscy sklęli, pod górkę tylko na dwójce. Jak się dojeżdża do roboty główną drogą, to niestety mocy trzeba trochę więcej. Już pomijam fakt, że po 1 km na drodze gruntowej odkręcił się dynks między dźwignią zmiany biegów a silnikiem :-) -- Pozdrawiam were 15 |
Data: Sierpien 08 2008 13:46:30 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Jasio | Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości to kup sobie chinski skuterek. Te pala malo. Malo pala, bo krotko. (: -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. 16 |
Data: Sierpien 08 2008 18:35:19 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: zbigi | wererider napisał(a): Dzięki za odpowiedzi! No to jak nic zostaje jakies (niby) enduro klasy 250...350ccm. -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) 17 |
Data: Sierpien 08 2008 19:14:28 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Alti |
18 |
Data: Sierpien 08 2008 22:08:38 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: bokomaru | Alti wrote: Wszystko tyle pali albo wiecej. nie. moja koza robi po Warszawie 200 km na 10 litrach. W trasie 250-300. -- bartek & koza xt660x 19 |
Data: Sierpien 08 2008 23:41:18 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Alti |
Alti wrote: Bo wolno jeździsz ;-) Wojtek 20 |
Data: Sierpien 09 2008 00:14:38 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: bokomaru | Alti wrote: Bo wolno jeździsz nie...normalnie. znaczy odkrecam na maksa. -- bartek & koza xt660x 21 |
Data: Sierpien 08 2008 14:49:01 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: wererider | On 8 Sie, 22:08, bokomaru wrote: moja koza robi po Warszawie 200 km na 10 litrach. W trasie 250-300. Przez jakąś chwilę się zamierzałem na enfielda (http:// www.realclassic.co.uk/diesel05112800.html) - to paliło też dwa litry, ale sobie wybiłem z głowy :-) __ were 22 |
Data: Sierpien 10 2008 08:43:45 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: scibor | Przez jakąś chwilę się zamierzałem na enfielda (http:// moze to jest metoda - kup sobie sprzeta jaki Ci sie podoba i wstaw do niego silnik diesla - sa takie V2 800ccm 20KM na allegro:))) scbr suomizygzak - sen zimowy drzewolamacz na codzien -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 23 |
Data: Sierpien 11 2008 14:48:24 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Magic | wererider pisze: Dzięki za odpowiedzi! Mniejsza pojemność nie oznacza specjalnie mniejszego spalania, bo z reguły musisz go wyżej kręcić. 5.5 w motocyklu to wcale nie jest jakaś porazka. 800ccm w czopku to tez nie jest specjalnie dużo bo to dość łagodnie zestrojone silniki. Jedyną przewagą małego silnika może być tak naprawdę niższa masa motocykla. Z małych czopków myślę że celowałbym w Hondę Rebel, są dwie wersje - 250 i 450. Wąskie powinno tez być Suzuki Savage LS650. Żadne z nich nie jest typową dla czopków V2. Z ciut większych to faktycznie chyba najlepszy byłby DragStar. Możesz też szukać starszych Hond Shadow (były 600) i Intruderów 750. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/vfr800. Archiwum: http://news.riders.pl FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 24 |
Data: Sierpien 11 2008 08:53:08 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: wererider | On 11 Sie, 14:48, Magic wrote: wererider pisze: Z małych czopków myślę że celowałbym w Hondę Rebel, są dwie wersje - 250 Honda rebel zaczyna mi się coraz bardziej podobać - muszę jakąś dorwać na żywo. Te 450 niestety z punktu będą stare - a chciałbym tak na początek z rok bez remontów pojeździć. Dzięki za namiar na suzuki - w ogóle nie rozważałem Savege'ów -- Pozdrawiam were 25 |
Data: Sierpien 12 2008 09:40:35 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Mat S |
wererider pisze: Honda rebel zaczyna mi się coraz bardziej podobać - muszę jakąś dorwać na żywo. Te 450 niestety z punktu będą stare - a chciałbym tak na początek z rok bez remontów pojeździć. Dzięki za namiar na suzuki - w ogóle nie rozważałem Savege'ów No paczpan, widać wszystko od egzemplarza zależy... Mój motorek ma lat 22, u mnie jest chyba od 6-ciu... Dotychczasowe "remonty" to wymiana łożysk w główce ramy (bo kierownica lubiła "stanąć" na wprost) , wymiana oleju w lagach i wymiana przedniej opony (bo miała 11 lat i mało bieżnika). Wszystko zaraz po zakupie. Co prawda po obecnym sezonie kroi się grubsze rozkładanie sprzęta, ale to głównie dla spokoju ducha, bo jeździ elegancko. A, moje dotychczasowe roczne przebiegi były wielce śmieszne, więc może motorek nie psuł się dlatego, że prawie nie jeździł ;-) Jako że na początku napisałeś, że chcesz coś większego, to Rebel i Savage nie były wymieniane... Pewnie dlatego, że należą do kategorii "mniejsze" ;-) MS 26 |
Data: Sierpien 12 2008 11:28:03 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: wererider | Mat S pisze: A, moje dotychczasowe roczne przebiegi były wielce śmieszne, więc może motorek nie psuł się dlatego, że prawie nie jeździł ;-) No ja mam do roboty 35 km w jedną stronę, to się tego zrobi...
Miałem kompleksy po XS-ce, ale z tego co widzę na sieci, to 250tka powinna się przyzwoicie sprawować - chyba po prostu motor był dorżnięty. Muszę się przejechać czymś takim na żywo, to sobie zweryfikuję poglądy :-) -- Pozdrawiam were 27 |
Data: Sierpien 12 2008 11:33:21 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Mat S |
Muszę się przejechać czymś takim na żywo, to sobie zweryfikuję poglądy :-) No... Stań koło Savage najpierw i zobacz, czy przypadkiem nie masz siodła na wysokości kolana :D Tak se dworuję tylko... Jeździłem Savagem tylko raz, w te i we w te ulycom, ale pamiętam dziwnie wąską kierownicę i dziwnie niskie siodło. Mierzę cuś koło 180 cm. Może minimalnie więcej. MS 28 |
Data: Sierpien 11 2008 14:40:14 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Magic | Mat S pisze: A Marauder od Intrudera (jak dla mnie) różni się głównie tym, że ma z przodu 2 tarcze a nie jedną i zawieszenie upside-down. I łańcuch zamiast wału. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/vfr800. Archiwum: http://news.riders.pl FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 29 |
Data: Sierpien 13 2008 09:38:22 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Mat S |
Mat S pisze: Mogę się zasłonić tym, że napisałem "jak dla mnie", czyli resztę uznałem za nieistotną ;-) Kieeeedyś tam ktoś napisał (a inni potwierdzili), że Intruder kiepsko hamuje przodem, bo ma nędzny hamulec. Od tamtej pory ten model przestał dla mnie istnieć - nie interesowało mnie jak ma przenoszony napęd. Nie wiem co prawda jak hamuje Marauder przy takim rozkładzie masy i przy takiej geometrii, ale zawsze wybiorę motocykl z dwiema tarczami z przodu (chyba że ta pojedyncza będzie jakaś duża - vide Buell czy różne supermoto, LUB gdybym miał się decydować na Harleya). MS 30 |
Data: Sierpien 12 2008 19:48:13 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Sławek | Mat S napisał(a): A Marauder od Intrudera (jak dla mnie) różni się głównie tym, że ma zprzodu 2 tarcze a nie jedną i zawieszenie upside-down. Ogólnie wygląda to jak To, że jeden ma naped kardanem a drugi lancuchem to oczywiscie drobiazg... :-) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 31 |
Data: Sierpien 13 2008 09:32:49 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Mat S |
To, że jeden ma naped kardanem a drugi lancuchem to oczywiscie drobiazg... :-) 1. Na to nigdy nie zwracałem uwagi, bo armaturą się nie interesowałem zbytnio, chociaż ostatnio się to zmienia. A ten cały sportowy przód bardziej rzuca się w oczy ;-) 2. Magic był pierwszy, wysłałeś redundantnego posta :P MS 32 |
Data: Sierpien 11 2008 14:35:57 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Piotr Rezmer | wererider pisze:
Najlepiej odpuścić sobie styl motocykla. I tak go nie widzisz jak jedziesz. A może chciałbyś jakieś supermoto o pojemności 250? Spalanie rzędu 3l/100 km wydaje się wtedy możliwe, powinien też pasować dla wysokich osób, pozostaje kwestia kontroli szerokości kierownicy -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 33 |
Data: Sierpien 11 2008 08:47:55 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: wererider | On 11 Sie, 14:35, Piotr Rezmer wrote:
Ale słyszę :-) A może chciałbyś jakieś supermoto o pojemności 250? Spalanie Ewentualnie się nad nakedem zastanawiałem - supermoto chyba wymaga totalnie przedziwnego stylu jazdy? Pozdrawiam were 34 |
Data: Sierpien 11 2008 20:30:21 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: Piotr Rezmer | wererider pisze: Ewentualnie się nad nakedem zastanawiałem - supermoto chyba wymagaRaczej nie:) To takie maszyny z dużym zapasem skoku zawieszenia, przyczepnymi oponami. Całkiem fajne, choć w dłuższą trasę są zwykle niewygodne (patrz. drewniane kanapy w ktm). -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 35 |
Data: Sierpien 12 2008 00:04:35 | Temat: Re: wąski chopper/cruiser? | Autor: WIR | On 11 Sie, 17:47, wererider wrote: On 11 Sie, 14:35, Piotr Rezmer wrote: ja wiem, ze jezdze jak polamany - ale to dlatego, ze pierwszy sezon na czyms powyzej 50ccm - a nie dlatego, ze na supermoto :) Mnie znajomi namowili na SM - najpierw myslalem o jakims turystyko- enduro w stylu transalp. Polecam - motocykl waski, wysoki (czyli masz kiere powyzej lusterek i kolana wycelowane w szyby samochod co pomaga zwrocic uwage na te cenne czesci ciala :) Pojazd w 100% jedno osobowy do transportu po miescie i do zabawy - niby podnozki pasazera sa, ale a) pasazer musialby miec sklonnosci masochistyczne b) a po cholere komus pasazer na motocyklu ? :) WIR |