warzywa?
1 | Data: Kwiecien 26 2009 21:16:49 |
Temat: warzywa? | |
Autor: Easy | to tak w temacie warzyw... 2 |
Data: Kwiecien 26 2009 21:27:54 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Darek Mroz | motocyklistów - warzyw ... motocykista jechał ok 190 km DM 3 |
Data: Kwiecien 26 2009 21:37:56 | Temat: Re: warzywa? | Autor: BartekGSXF |
No, w dodatku na przednim kole.motocyklistów - warzyw SPIERDALAJ! -- BartekGSXF Ave1,8 EL 4 |
Data: Kwiecien 26 2009 22:01:39 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Krzysztof Biały | SPIERDALAJ! Nie warto. Ten koleś to na 99,9% ta sama osoba która spamuje np. na liście nurkowej. Leszczyk, ale się wpierdala w każdy wątek. Zwykły śmierdzący troll. Swoją drogą tam też defaultową odpowiedzią dla niego jest "spierdalaj, kolina" :) Kris XT600e - obecnie u lekarza 5 |
Data: Kwiecien 26 2009 20:27:26 | Temat: Re: warzywa? | Autor: masti | Dnia Sun, 26 Apr 2009 22:01:39 +0200, Krzysztof BiaÂły napisał(a): SPIERDALAJ! a może podjechaÄ i mu pierdolnÄ Ä? w sumie mam niedaleko :) -- mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" Terry Pratchett 6 |
Data: Kwiecien 26 2009 21:41:51 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | Darek Mroz pisze: motocyklistów - warzyw no to kawałek drogi przejechał. Myslisz ze sie tym zmęczył? -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 7 |
Data: Kwiecien 26 2009 21:29:04 | Temat: Re: warzywa? | Autor: millo | Easy napisał: ciekawe ze komentarz bliski 0 choc tym razem zdaje sie ze wina NIE była po Ciekawy też poziom komentarzy. Poniżej dna. Ale człowiek już tak ma: boi się nieznanego. Zwalczenie strachu wymaga włączenia myślenia, a z tym większość ma problem. Dlatego motocykliści stoją w jednym rządku z Żydami i cyklistami - odpowiedzialnymi za całe zło. -- millo Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami - własny rozum 8 |
Data: Kwiecien 26 2009 21:41:13 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Jacek Różański | Easy pisze: to tak w temacie warzyw... Jak sie jedzie posiadaną od miesiąca CBR 900RR z prędkością 120 km/h w miejscu w którym można 40, na drodze wśród zabudowań, wjazdów do posesji i skrzyżowań, to niestety jest wina motocyklisty. Facio w Polonezie trucku wyjechał bo nie miał szans dostrzec pędzący motocykl. To było niedaleko mnie, w miejscowości Bratian pod Nowym Miastem Lubawskiem. Znam dobrze miejsce i okoliczności tego wypadku więc raczej już nic nie mów Aniu bo kompletnie, ale to kompletnie nie masz racji. -- Pozdrowienia, Best regards Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740 >impossibility is only one of the possibilities 9 |
Data: Kwiecien 26 2009 21:57:16 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Easy |
Easy pisze: nie musze miec racji. Wyleczyłam sie z tego Ty znasz szczegóły ja nie. Wiem tyle ile przeczytałam... tam nie ma nic o tym co Ty napisałes. Nie, nie bronie motocyklisty - jesli masz racje, to nie ma czego. Bronie opisu. Bo z niego wynika ze to winny jest kierowca poloneza. Chodzi o to, ze artykuł w tej wersji przeszedł bez echa... załózmy ze motocyklista jechal w miare spokojnie ( bo jak powiedziałam czytajac tylko artykuł)... dlaczego po tym nie pojawiło sie milion komentarzy pod adresem puszek i takie tam..... bo to nie medialne zeby motocyklista miał racje? cycki opadaja -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) 10 |
Data: Kwiecien 26 2009 22:08:33 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | Easy pisze: Chodzi o to, ze artykuł w tej wersji przeszedł bez echa... załózmy ze motocyklista jechal w miare spokojnie ( bo jak powiedziałam czytajac tylko artykuł)... dlaczego po tym nie pojawiło sie milion komentarzy pod adresem puszek i takie tam..... tu wiadomo jeszcze mniej, komentarzy brak i ciekawe jakie bedą przy tej ilosci infromacji. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6543182,Zginal_motocyklista__Cztery_osoby_ranne.html zastanawia mnie kiedy ilosc pijanych zrobi takie wrazenie jak ilosc niezywych motocyklistów i ktos sie za nich wezmie. Co chwila jakis pijus zabija ludzi (jakas godzine temu 3 na miejscu, jedna w szpitalu), ktos inny dostaje wyrok. I w jeden weekend swiateczny zatrzymują 2 tysiace. Nie podaja ilu z tych zatrzymanych juz nie miało prawa jazdy. Kiedy wreszcie wymrze społeczne przyzwolenie dla jadacych pod wpływem? ilu ludzi jeszcze musi zginąc? Mysle ze przy tym zjawisku "dawcy nerek" to pikuś. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 11 |
Data: Kwiecien 27 2009 10:08:01 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Mystik | Cześć
Ja się raczej zastanawiam, kto na tych drogach jeżdzi. Skoro tylu juz pijanych zatrzymali, to albo zaraz ich wypuszczają z prawkiem w ręce, albo zaczynają pić abstynenci. A zatrzymany gościu bez uprawnień do prowadzenia pojazdów powinien od razu dostać 2 lata robót publicznych 12/24h i już. pozdr. Mystik 12 |
Data: Kwiecien 27 2009 10:30:26 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Piotr May | Arni pisze: Nie podaja ilu z tych zatrzymanych juz nie miało prawa jazdy. Kiedy wreszcie wymrze społeczne przyzwolenie dla jadacych pod wpływem? ilu ludzi jeszcze musi zginąc? Mysle ze przy tym zjawisku "dawcy nerek" to pikuś. Nie podaja tez ilu z nich mialo 0,2 - 0,6 np (czyli jedno piwo) nie podaja tez ilu bylo wsrod nich rowerzystow. Ilu bylo prawników, lekarzy, robotników budowlanych a ilu informatykow. Ile kobiet ile mezczyzn. Mysle ze jakbysmy takie dane mieli moglibysmy od razu zakazac jezdzic po ulicach okreslonej grupie zawodowej ktora najwiecej pije. -- piomay www.piomay.riders.pl 13 |
Data: Kwiecien 27 2009 10:42:22 | Temat: Re: warzywa? | Autor: gildor | Piotr May pisze: Arni pisze: ROTFL. zajebisty pomysł :) -- gildor 9'99 14 |
Data: Kwiecien 27 2009 10:44:11 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | Piotr May pisze: Mysle ze jakbysmy takie dane mieli moglibysmy od razu zakazac jezdzic po ulicach okreslonej grupie zawodowej ktora najwiecej pije.skoro juz o przepisach mowa: http://www.emetro.pl/emetro/1,85648,6541932,Motocyklisci_gina__a_ustawa_utknela.html znowu sie kilku młodych gniewnych rozwaliło, jest duza szansa ze taka ustawa (ale dobrze realizowana przez organa kontrolne) dała by im szanse przeżyc. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 15 |
Data: Kwiecien 27 2009 11:07:56 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Kefir | Elou! Piotr May pisze: Praktycznie rzecz ujmujac, wiekszosc z nich i tak jezdzi bez uprawnien wiec, poza realizacja celow propagandowych, coz mialyby dac zmiany w dostepie do tychze? Pytamboniewiem. -- Pozdrawiam, Artu / Kef Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 16 |
Data: Kwiecien 27 2009 11:14:25 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | Kefir pisze:
juzCiodpowiadam: specjalnie dodałem to co w nawiasie zeby zabezpieczyc sie przez tzw martwym prawem. I wlasnie to a nie uchwalenie ustawy jest trudniejsze. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 17 |
Data: Kwiecien 26 2009 21:53:04 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Leszek Karlik | On Sun, 26 Apr 2009 21:16:49 +0200, Easy wrote: ale nie mozna przeciez psuc wizerunku złych motocyklistów - warzyw A agencja się z tego plakatu akurat wycofała raczkiem: http://www.uzyjwyobrazni.pl/projekt.php?id=32 :-))) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 18 |
Data: Kwiecien 26 2009 21:59:13 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Easy |
On Sun, 26 Apr 2009 21:16:49 +0200, Easy wrote:ale z którego? -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) 19 |
Data: Kwiecien 26 2009 22:14:09 | Temat: Re: warzywa? | Autor: (pj) | Easy pisze:
tego z rowerem -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 20 |
Data: Kwiecien 26 2009 22:15:40 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Leszek Karlik | On Sun, 26 Apr 2009 21:59:13 +0200, Easy wrote: ale nie mozna przeciez psuc wizerunku złych motocyklistów - warzyw ale z którego? Tego z napisem "idzie wiosna, będą warzywa" i marchewką na rowerze. :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik 21 |
Data: Kwiecien 26 2009 22:32:25 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Easy |
On Sun, 26 Apr 2009 21:59:13 +0200, Easy wrote:no faktycznie tego brak ;) skonczył im sie łancuch w rowerze hihih -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) 22 |
Data: Kwiecien 27 2009 08:09:20 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Kefir | Elou! On Sun, 26 Apr 2009 21:16:49 +0200, Easy wrote: Sniadaniowa TVP1 Policja w osobie rzecznika wydawali sie o tym dzis rano nie wiedziec i Pan rzecznik bronil hasla jak niepodleglosci. Byla tam jeszcze Pani dziennikarka, po mezu Badziak, i jakis starszy Pan odziany w skory ktory twierdzil ze skoro jego sprzet robi setke w 3 sekundy to nie bedzie sie wlokl. Ich argumenty zadawaly sie byc pisane na kolanie 5 minut przed wejsciem. Szkoda lecz to tylko sniadaniowa telewizja. -- Pozdrawiam, Artu / Kef Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 23 |
Data: Kwiecien 27 2009 17:43:51 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Jacek Różański | Kefir pisze: Elou! Może się rozwiną w wydaniu obiadowym? -- Pozdrowienia, Best regards Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740 >impossibility is only one of the possibilities 24 |
Data: Kwiecien 27 2009 19:08:50 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Kefir | Jacek Różański wrote: Kefir pisze:Szykuj sie na kolacje, to bedzie powalajace. -- Pozdrawiam, Artu / Kef Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 25 |
Data: Kwiecien 27 2009 01:41:13 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Heniekxl |
to tak w temacie warzyw Easy - zastanów się czy bronisz właściwej strony. Od jakichś 2-3 lat motocykliści są w zaniku. Zamiast tego mamy tysiące bartkównagsxfach. Efekty widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry staniały a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego. 26 |
Data: Kwiecien 27 2009 07:26:34 | Temat: Re: warzywa? | Autor: BartekGSXF |
ROTFL -- BartekGSXF Ave1,8 EL 27 |
Data: Kwiecien 27 2009 07:47:05 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Marcin Narzynski | Easy - zastanów się czy bronisz właściwej strony. Od jakichś 2-3 lat motocykliści są w zaniku. Zamiast tego mamy tysiące bartkównagsxfach. Efekty widać i będzie widać coraz częściej, a wszystko przez to, że motóry staniały a gównażeria dostaje coraz więcej kieszonkowego. Mojego instruktora jazdy pytałem ostatnio, czym ludzie dojeżdżają na plac manewrowy, który jest dość daleko od komunikacji zbiorowej. Otóż większość - swoimi motocyklami. Podobno strasznie powszechne jest jeżdżenie motocyklem bez żadnych uprawnień, bo policja i tak przymyka oko. Wystarczyłaby akcja kontroli uprawnień i wielu wariatów motocyklowych zniknęłoby z dróg bez nabijania śmiertelnych statystyk. Podobnie jest ze skuterkami "50 ccm", które w rzeczywistości okazują się 125 ccm. W ogóle pomysł, że do jazdy skuterem wystarczy tylko dowód osobisty, albo karta motorowerowa i skończone 14 lat - wydaje mi się zły. MN 28 |
Data: Kwiecien 27 2009 09:53:53 | Temat: Re: warzywa? | Autor: RadoslawF | Dnia 2009-04-27 07:47, Użytkownik Marcin Narzynski napisał: Podobnie jest ze skuterkami "50 ccm", które w rzeczywistości okazują się 125 ccm. W ogóle pomysł, że do jazdy skuterem wystarczy tylko dowód osobisty, albo karta motorowerowa i skończone 14 lat - wydaje mi się zły. W UK motorower ma 125ccm i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Ale u nas zgodnie z komuszą tradycją każde działania na korzyść obywatela zawsze wyda się komuś złe. pozdrawiam 29 |
Data: Kwiecien 27 2009 09:55:14 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | RadoslawF pisze: Dnia 2009-04-27 07:47, Użytkownik Marcin Narzynski napisał: jakie działanie jest na korzyśc obywatela? -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 30 |
Data: Kwiecien 27 2009 10:49:58 | Temat: Re: warzywa? | Autor: RadoslawF | Dnia 2009-04-27 09:55, Użytkownik Arni napisał: W UK motorower ma 125ccm i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Ano takie że obywatel bez prawa jazdy może na tym motorowerku jednak do pracy dojechać bez kosztownych i czasochłonnych kursów. Pozdrawiam 31 |
Data: Kwiecien 27 2009 11:17:28 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | RadoslawF pisze: Dnia 2009-04-27 09:55, Użytkownik Arni napisał: no dobra, moze. A jaki jest zwiazek tych 125 ccm z prawami tegoż obywatela? Jakie działanie miales na mysli? stosujesz duze skróty myslowe a ja sie czepiam :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 32 |
Data: Kwiecien 27 2009 13:18:17 | Temat: Re: warzywa? | Autor: RadoslawF | Dnia 2009-04-27 11:17, Użytkownik Arni napisał: jakie działanie jest na korzyśc obywatela? U nas żadne. Bo u nas to już motocykl. Pozdrawiam 33 |
Data: Kwiecien 27 2009 12:45:32 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Ivam | "RadoslawF" wrote in message Ano takie że obywatel bez prawa jazdy może na tym motorowerku Nie pitol, bo 125 to nie motorower tylko motocykl do nauki. Najpierw przechodzisz kurs (nie ma okreslonej ilosci godzin - ile potrzebujesz tyle jezdzisz), zdajesz egzamin w szkole (nie panstwowy), po czym jezdzisz (nie pamietam czy rok, czy 2 lata) z wielka naklejka L i dopiero mozesz przystapic do egzaminu panstwowego. -- pzdr: Ivam 34 |
Data: Kwiecien 27 2009 13:05:23 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Mystik | Cześć Nie pitol, bo 125 to nie motorower tylko motocykl do nauki. Najpierw przechodzisz kurs (nie ma okreslonej ilosci godzin - ile potrzebujesz tyle jezdzisz), zdajesz egzamin w szkole (nie panstwowy), po czym jezdzisz (nie pamietam czy rok, czy 2 lata) z wielka naklejka L i dopiero mozesz przystapic do egzaminu panstwowego. To ja może zadam naiwne pytanie. Dlaczego tak nie jest u nas? pozdr. Mystik 35 |
Data: Kwiecien 27 2009 13:19:52 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Ivam | "Mystik" wrote in message To ja może zadam naiwne pytanie. Dlaczego tak nie jest u nas? ? A dlaczego u nas przystanki autobusowe maja sciane w inna strone niz u nich (oni maja od drogi)? Dlaczego oni jezdza druga strona ulicy (a uslyszalem dosc ciekawe uzasadnienie ich racji - wiekszosc osob jest praworeczna, wiec podczas zmiany biegu (w aucie) "mocna" reka pozostaje na kierownicy)? Dlaczego u nas nie ma dobrych autostrad (jak w niemczech)? Dlaczego u nas za pokrzywione alufelgi nie chce mi zaplacic, mimo iz wyrwa w jezdni zgloszona byla? itd... A to co napisalem o prawku - tlumaczyla mi babka (angielka) z roboty, ktora byla tuz przed egzaminem panstwowym. A zeby bylo zabawniej to sposob robienia prawka na auto tez maja inny niz u nas. -- pzdr: Ivam 36 |
Data: Kwiecien 27 2009 13:24:04 | Temat: Re: warzywa? | Autor: WIADRO |
? A dlaczego u nas przystanki autobusowe maja sciane w inna strone niz u żeby szybciej wsiadać i nie wpaść w poślizg zza winkla, co groziło by oberwaniem dużej siatki z zakupami> Dlaczego oni jezdza druga strona ulicy (a dupa, 1 to za czasów konnych prawą ręką trzymano kopie podczas pojedynków rycerskich -dlatego lewostronny, u nas wymyślili inaczej bo podczas jazdy autem , prawa-silniejsza ręka pozwala skuteczniej wyłączyć gdakanie baby :) Dlaczego u nas nie ma dobrych autostrad (jak w niemczech)? jak my weźmiemy ich do niewoli to wtedy oni nam zrobią Dlaczego u nas za pokrzywione alufelgi nie chce mi zaplacic, mimo iz wyrwa w bo jesteś dupa i nie potrafisz zadbać o 'swoje' -- wiadro cygnus i haya 37 |
Data: Kwiecien 28 2009 01:07:27 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Ivam | "WIADRO" wrote in message bo jesteś dupa i nie potrafisz zadbać o 'swoje' Ej, ej... bo poczuje sie urazony;) Moze raczej dlatego, ze po 2 pismach dalej mi sie nie chcialo i musialem wracac do domu na drugi koniec Polski;) -- pzdr: Ivam 38 |
Data: Kwiecien 28 2009 13:25:23 | Temat: Re: warzywa? | Autor: doomin13 |
dupa, 1 to za czasów konnych prawą ręką trzymano kopie podczas na wszystkich filmach, zdjeciach itd najezdzaja na siebie z kopiami od zewnetrznej wiec wedle zasad ruchu prawostronnego hehehehe wiec chyba twoja teoria to dupa pozdro, doomin13 smc660 39 |
Data: Kwiecien 29 2009 10:02:04 | Temat: Re: warzywa? | Autor: de Fresz | On 2009-04-28 13:25:23 +0200, "doomin13" said: dupa, 1 to za czasów konnych prawą ręką trzymano kopie podczas To akurat nie najlepsze źródło... ;-) zdjeciach itd Są zdjęcia z Grunwaldu? ;-) najezdzaja na siebie z kopiami od zewnetrznej Kopia pod prawą pachą wymierzona w przeciwnika po lewej stronie. Przynajmniej w czasie joustów (czyli turniejów). Bo na wojnie, to jak wyszło. Zresztą szukanie związków pomiędzy rycerstwem, a współczesnym ruchem drogowym jest zdecydowanie nie na miejscu. Gdyby były takie koneksje, zjawisko "road rage" byłoby z pewnością bardziej spektakularne i krwawe ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 40 |
Data: Kwiecien 29 2009 10:06:15 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Jacek Czerwinski | de Fresz pisze: Zresztą szukanie związków pomiędzy rycerstwem, a współczesnym ruchem drogowym jest zdecydowanie nie na miejscu. Eeeee z tarczą podróżował na lewym ramieniu i podczas mijanek uchylał się w prawo. Filozofia "Każdy chce mnie zabić". Z tym że wtedy mieli łatwiej (lepiej wiedzieli kto chce). 41 |
Data: Kwiecien 29 2009 10:24:57 | Temat: Re: warzywa? | Autor: de Fresz | On 2009-04-29 10:06:15 +0200, Jacek Czerwinski said: de Fresz pisze: Dupa tam. Odchylał do tyłu, zapierając o tylny łek i strzemiona. No i podstawa - szarża na wroga - mało kto dzisiaj ma na to jaja ;-) Filozofia "Każdy chce mnie zabić". Z tym że wtedy mieli łatwiej (lepiej wiedzieli kto chce). Wcale nie każdy chciał zabić. Bardziej się kalkulowało wziąć do niewoli. Lepsza kasa, niż za stertę pogiętych i pokrwawionych blach. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 42 |
Data: Kwiecien 29 2009 11:27:48 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Leszek Karlik | On Wed, 29 Apr 2009 10:24:57 +0200, de Fresz wrote: Filozofia "Każdy chce mnie zabić". Z tym że wtedy mieli łatwiej (lepiej wiedzieli kto chce). To na Zachodzie, w Polsce się oddawało do kowala dwie stare zjechane zbroje i z nich oraz ze starej patelni wyklepywał nową Maksymiliankę, 20 lig przebiegu, jeżdżona przez 60-letniego barona tylko w niedziele do kościoła. Leslie ;-) -- Leszek 'Leslie' Karlik 43 |
Data: Maj 05 2009 23:57:01 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | doomin13 pisze: Użytkownik "WIADRO" napisał w wiadomości przypomniało mi sie: jadacy wozem bat trzyma najczesciej w prawej ręce. I zeby pokazac pokojowe zamiary mija sie z innym lewą stroną zeby bat był dalej od niego. Takie tłumaczenie kiedys w telewizorni podawali. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 44 |
Data: Maj 06 2009 09:57:20 | Temat: Re: warzywa? | Autor: JK | Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości doomin13 pisze: Może i prawda, ale raczej g.prawda. Żeby chlasnąć batem trzeba się zamachnąć. Trzymając bat wychylony w prawo pomija się zamach i jest się szybszym od przeciwnika (przy ruchu prawostronnym) :-))) JK 45 |
Data: Maj 06 2009 22:27:35 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | JK pisze: Może i prawda, ale raczej g.prawda. niezaleznie od prawdziwosci poprzedniej teorii prawda jest mniej wiecej taka: http://www.swulinski.com/podroze/LeftOrRight.html (i tez jest o powozach :) ) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 46 |
Data: Maj 06 2009 15:22:06 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Jacot | doomin13 pisze: Ty, no ale filmy sa amerykanskie, tak? ;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.jacot.ath.cx/ 47 |
Data: Grudzien 07 2009 09:27:33 | Temat: Re: warzywa? | Autor: | On Mon, 27 Apr 2009 13:19:52 +0200, "Ivam" uslyszalem dosc ciekawe uzasadnienie ich racji - wiekszosc osob jest A nie zostalo im to z wsiadania/zsiadania z konia ? A zeby bylo zabawniej to sposob robienia prawka na auto tez maja inny niz u nas. hehe, pamietam jak Fin z programu 'europa da sie lubic' powiedzial ze zdal w Polsce na prawko bo Finlandii jest taki przerypany system ze by mu w zyciu nie udalo. Wiem ze marna to pociecha, ale niektorzy maja gorzej ;) Pozdr newrom PS. nie wiem jak jest, nie bylem u nich. moze Scibor napisze ? :) -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 48 |
Data: Grudzien 07 2009 10:19:31 | Temat: Re: warzywa? | Autor: trud | Dnia Mon, 07 Dec 2009 09:27:33 +0100, napisał(a): On Mon, 27 Apr 2009 13:19:52 +0200, "Ivam" Ruch lewostronny był pierwszy i to on jest jakby naturalny. Chodzi o to, że jeźdźca czy piechura miało się zawsze po prawej stronie. Czyli stronie miecza, noża czy innej dzidy. Zdrowe to było i życie wydłużało. Aż pewnego dnia francuskie mańkuty wymyśliły ruch prawostronny. Geneza tego desperackiego aktu jest mi nieznana. Napoleon rozniósł to po całej Europie. -- pozdrawiam trud bj250 49 |
Data: Grudzien 07 2009 10:27:10 | Temat: Re: warzywa? | Autor: | On Mon, 7 Dec 2009 10:19:31 +0100, trud wrote: Ruch lewostronny był pierwszy i to on jest jakby naturalny. Chodzi o to, że hihi,. wyslalem emila przypadkiem, bo nie skonczylem edycji i sobie wisial w outboxie. Moja odpowiedz byla na post z poczatku roku i juz nawet nie pamietam czego sie tyczyla pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 50 |
Data: Grudzien 07 2009 11:07:36 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Andrzej Lawa | trud pisze: Ruch lewostronny był pierwszy i to on jest jakby naturalny. Chodzi o to, że Jedna z teorii głosiła, że chciał by w ten sposób angielskie szpiony się rzucały w oczy ;) Chociaż to trochę naciągane, bo to by mogło zadziałać na jednego lub dwóch, a potem by się zorientowali ;) 51 |
Data: Grudzien 07 2009 12:29:08 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Monster | trud pisze: Za komuny na kieleckich wioskach i drogach na pola panował ruch lewostronny,ale dotyczył zaprzęgów konnych:-)jakoś lepiej się kuniom mijało jak szły dalej od siebie. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 52 |
Data: Grudzien 07 2009 12:34:39 | Temat: Re: warzywa? | Autor: zbigi | trud pisze: Dnia Mon, 07 Dec 2009 09:27:33 +0100, napisał(a): Moze i praaawda... :)A nie zostalo im to z wsiadania/zsiadania z konia ? Naturalnym rozwiazaniem byl ruch lewostronny - to fakt. Zanim jeszcze zaistnialy samochody, istnialy juz zasady ruchu. Potem pojawily sie samochody i wiekszosc miala kierownice "po angielsku", wiec i poruszano sie po "angielskiej" stronie drogi. Za to pozniej samochody dostaly nadwozia zamkniete i dzwignie sterowania skrzynia biegow, hamulcem i czym tam jeszcze przemiescily sie z okolic prawego blotnika (bo tak bylo latwiej obslugiwac siedzac po prawej stronie i siegajac prawa reka "za okno" (ktorego nie bylo:)), na srodek pojazdu - wtedy kierowcy zamienili sie z pasazerem miejscami, nadwozie dostalo drzwi z obu stron i zmieniono strone, po ktorej nalezalo sie poruszac (bo juz zauwazono, ze lepiej jest, gdy kierowca znajduje sie blizej osi jezdni). Taka jest moja teoria :) -- zbigi (i stopka zastepcza:) ) 53 |
Data: Grudzien 07 2009 12:48:30 | Temat: Re: warzywa? | Autor: | On Mon, 07 Dec 2009 12:34:39 +0100, zbigi Taka jest moja teoria :) w sobote bedziesz mial okazje go obronic, mam nadzieje ze nie stchorzysz i przyjedziesz! pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 54 |
Data: Styczen 09 2010 03:36:45 | Temat: Re: warzywa? | Autor: zbigi | pisze: On Mon, 07 Dec 2009 12:34:39 +0100, zbigi Nie stchorzylem ale i nie przyjechalem :( -- zbigi 55 |
Data: Styczen 09 2010 11:45:55 | Temat: Re: warzywa? | Autor: | On Sat, 09 Jan 2010 03:36:45 +0100, zbigi Nie stchorzylem ale i nie przyjechalem :( To dobrze bo i mnie nie bylo :( pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 56 |
Data: Grudzien 07 2009 13:37:24 | Temat: Re: warzywa? | Autor: KJ Siła Słów | trud pisze: Aż pewnego Bo Napoleon sam byl mańkutem. Proste jak jebanie ;-) Natomiast nie wiem kto wymyślił że jedynka ma być w dół ? To jest dopiero zagadka. No chyba że Napoleon ktory jak wiadomo lubił pukać zawsze najpierw pukał w dół, a dopiero potem do góry. Dobrze że nie lubił pukać od tyłu, bo byśmy dziś śmiesznie wyglądali. KJ 57 |
Data: Grudzien 07 2009 14:01:43 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Leszek Karlik | On Mon, 07 Dec 2009 13:37:24 +0100, KJ Siła Słów wrote: Natomiast nie wiem kto wymyĹlił że jedynka ma byÄ w dół ? KiedyĹ neutral był na samym dole, ale doszli do wniosku że przez to za łatwo przypadkowo zrzuciÄ z jedynki na neutrala jak siÄ niższego biegu szuka i to może byÄ niebezpieczne. :-) -- Leszek 'Leslie' Karlik 58 |
Data: Grudzien 07 2009 16:15:20 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Marcin N |
Dnia Mon, 07 Dec 2009 09:27:33 +0100, napisał(a): Podobno szlachta i rycerstwo jeździło lewą stroną a wieśniactwo prawą - z racji niższego stanu schodzili z drogi tamtym. Napoleon zrobił ukłon w stronę tych biednych chcąc zaskarbić ich przychylność. A Hitler kontynuował dzieło tamtego, np. w Czechosłowacji z dnia na dzień wprowadzono ruch prawostronny po zajęciu ich przez Niemcy. Tak słyszałem, ale głowy nie dam. MN 59 |
Data: Kwiecien 27 2009 09:38:26 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Jasio |
W UK motorower ma 125ccm i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Czy kłamiesz celowo, czy z niewiedzy? -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 60 |
Data: Kwiecien 27 2009 10:50:33 | Temat: Re: warzywa? | Autor: RadoslawF | Dnia 2009-04-27 10:38, Użytkownik Jasio napisał:
A coś się zmieniło ? Pozdrawiam 61 |
Data: Kwiecien 28 2009 11:22:23 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Jasio |
Dnia 2009-04-27 10:38, Użytkownik Jasio napisał: "Learner legal" to nie znaczy motorower do 50ccm. Tylko do 125ccm z ograniczeniem koni do 33 i stosunku mocy do masy na jakimśtam [google mi nie działają teraz] poziomie. -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 62 |
Data: Kwiecien 28 2009 17:30:18 | Temat: Re: warzywa? | Autor: RadoslawF | Dnia 2009-04-28 12:22, Użytkownik Jasio napisał:
Ale można nim jechać nie mając prawa jazdy ? Pozdrawiam 63 |
Data: Kwiecien 28 2009 18:59:57 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Ivam | "RadoslawF" wrote in message Ale można nim jechać nie mając prawa jazdy ? Nie. Musisz miec tymczasowe prawo jazdy. Samo ID nie wystarczy. -- pzdr: Ivam 64 |
Data: Kwiecien 28 2009 21:49:20 | Temat: Re: warzywa? | Autor: RadoslawF | Dnia 2009-04-28 18:59, Użytkownik Ivam napisał: Ale można nim jechać nie mając prawa jazdy ? OK. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam 65 |
Data: Kwiecien 27 2009 08:37:57 | Temat: Re: warzywa? | Autor: BartekGSXF |
BTW Napisz swoja definicje motocyklisty i ogolnie rozwin swa mysl bom strasznie ciekaw :) -- BartekGSX6F Ave1,8 EL 66 |
Data: Kwiecien 27 2009 08:00:59 | Temat: Re: warzywa? | Autor: - MarusC | Heniekxl napisał(a): motocykliści są w zaniku. Zamiast tego mamy tysiące bartkównagsxfach. Efekty Widziałem wczoraj taką grupę pod kolumną. Wstyd tam zajeżdżać motocyklem. Marek F650 -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 67 |
Data: Kwiecien 27 2009 10:28:48 | Temat: Re: warzywa? | Autor: BartekGSXF |
Heniekxl napisał(a):To ja sie ciebie zapytam Mozesz mi przyblizyc do jakiej grupy naleze? Bo skoro odpowiadasz henkowi, ktory pisze chyba o mnie (hint stopka) to chyba wiesz o co mu chodzi. -- BartekGSX6F Ave1,8 EL 68 |
Data: Kwiecien 27 2009 19:21:39 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Easy |
bronie tych wszystkich którzy do jazdy uzywaja oprócz manetek czy pedałów jeszcze mózgu. ale szczerze mówiac znudziło mi sie juz dyskutowanie na poziomie mojej 4 letniej córki... argumenty które przedstawia druga strona a co gorsze sposób w jaki to robi przyprawia mnie o mdłosci. juz mi sie po prostu nie chce... lepiej sobie pojezdze. po swojemu -- Easy Zielona Dziura Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni NT650V i NTNT650V ;) 69 |
Data: Kwiecien 28 2009 09:40:18 | Temat: Re: warzywa? | Autor: | to tak w temacie warzyw...wyjechalo-z-podporzadkowanej,wid,11048243,wiadomosc.html
Nie po to się kupuje ścigacza, żeby jeździć zgodnie z przepisami. Obstawiam że motocyklista jechał ok 200 km/h. -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 70 |
Data: Kwiecien 28 2009 10:25:55 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Kefir | Elou! to tak w temacie warzyw...wyjechalo-z-podporzadkowanej,wid,11048243,wiadomosc.html Trol czy nie trol? Obstawiac lepiej w kasynie lub na wyscigach konnych. Motocyklisci z wyobraznia, bez syndromu bycia niezniszczalnymi, istnieja. Moto sportowe zas mozna kupowac dla lansu lub by miec dobre zawieszenia, hamulce i osigac przyspieszenia niedostepne innym pojazdom. Te elementy, umiejetnie uzyte, pomagaja wyjsc z niebezpiecznych sytuacji spowodowanych np przez uczestnikow ruchu zajetych akurat dzieckiem w foteliku, GPS-em, radiem, telefonem komorkowym badz, po prostu, niedowidzacych. -- Pozdrawiam, Artu / Kef Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 71 |
Data: Kwiecien 28 2009 10:28:30 | Temat: Re: warzywa? | Autor: Arni | pisze:
Primo: skoro nie moze jechac zgodnie z przepisami to nie powinien dostac homologacji. Secundo: zeby scigacz był scigaczem to musi miec sie z kim scigac. Dlatego powinni je zawsze sprzedawac parami Obstawiam że motocyklista jechał ok 200 km/h.po czym wnosisz ? Chciałem Ci zaproponowac zatrudnienie sie w policji w wypadkowym ale doszedłem do wniosku ze szklana kula Ci sie zepsuła i niedoszacowałes predkosci. On na pewno jechał 300 km/h, czy na jednym kole to muszą potwierdzic swiadkowie. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |