Grupy dyskusyjne   »   ¦wiece NGK - zimniejsza ¶wieca, a odpalanie zim±

¦wiece NGK - zimniejsza ¶wieca, a odpalanie zim±



1 Data: Lipiec 03 2013 07:09:07
Temat: ¦wiece NGK - zimniejsza ¶wieca, a odpalanie zim±
Autor: Adam Wysocki 

Cze¶ć,

Zastanawiam się, czy założenie zimniejszych ¶wiec, niż były (BKR6EKC
zamiast BKR5EK) spowoduje jedynie wolniejsze nagrzewanie się samochodu,
czy może spowodować problemy z odpaleniem zim±. Jakie¶ do¶iadczenia?

Drugie pytanie o różnicę między EK i EKC. Tu jest tabelka:

http://www.chmurka.net/r/ngk.pdf

Ale jako¶ nie mogę znaleĽć tutaj tego C...

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/



2 Data: Lipiec 03 2013 09:38:42
Temat: Re: ¦wiece NGK - zimniejsza ¶wieca, a odpalanie zim±
Autor: Ukaniu 


Użytkownik "Adam Wysocki"  napisał w wiadomo¶ci

Cze¶ć,

Zastanawiam się, czy założenie zimniejszych ¶wiec, niż były (BKR6EKC
zamiast BKR5EK) spowoduje jedynie wolniejsze nagrzewanie się samochodu,
czy może spowodować problemy z odpaleniem zim±. Jakie¶ do¶iadczenia?


Ciepłota ¶wiecy nie ma wpływu na temperature silnika.
Ma wpływ na temepraturę ¶wiecy i powinna być taka jak± przewidział producent aby się wystarczaj±co oczyszczała nie przegrzewaj±c. Dasz zimniejsze to się zgromadzi na nich nagar.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

¦wiece NGK - zimniejsza ¶wieca, a odpalanie zim±



Grupy dyskusyjne