Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości
Użytkownik "dibos" napisał w wiadomości grup
ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod
cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona
chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie
Jak iskra widoczna i jest na dodatek słyszalna a sprawdziłeś że po kilku
kopach zalewa świece to znaczy, że iskra nie jest zgrana z ruchem tłoka.
Ponieważ bawiłem sie w te rzeczy 30-40 lat temu to nie pamiętam na ile
przed górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach
świta ze kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika.
Nikt ci cukru do paliwa nie dosypał?
SJS
======
Jeżeli ściął się klin na kole zamachowym możesz stwierdzić to sprawdzając
właśnie moment rozwiarcia przerywacza. Wg. wskazówek jak wyżej: wykręcasz
świecę, wkładając w jej miejsce i opierając na tłoku np. suwmiarkę lub
śrubokręt powoli przekręcasz kołem do ustawienia tłoka w najwyższym
polożeniu (tzw. GMP). Początek rozwarcia styków przerywacza powinno nastąpić
właśnie ok. 3 mm przed GMP.
Jeżeli jest ok to może też być padnięty lub poluzowny (niekontaktujący)
kondensator - wtedy iskry nie ma wcale albo przeskakuje kiedy jej się
podoba.
Pozdrawiam - JK
15 |
Data: Listopad 23 2011 22:05:50 |
Temat: Re: wsk125 nie chce palic! |
Autor: SJS |
Gdzie masz ten motocykl - a konkretnie daleko od Warszawy? bo mogę pomóc
Dodałem Warszawę bo chyba ze dwa lata temu jadę wieczorem lubelska do Warszawy i słyszę przez CB
Jak mam dojechać do Ostrówka?
A gdzie jesteś?
No tu
Ale konkretnie gdzie?
No na drodze
SJS
|