mirek pisze:
Bravo nie jezdzilem więc chętnie poznam opinie wlascicieli..
To ja z perspektywy nie właściciela ale użytkownika takiego firmowego jeździdła...
Bravo rocznik 2008 (sierpień) silnik 1.4 TJet (120KM).
Jako że motor zupełnie inny pewnie moje uwagi nie będą szczególnie pomocne ale napisze.
Autko ładne na zewnątrz i wewnątrz, ale to sprawa gustu. Nie jest w środku zbyt obszerne- z przodu jest ok, ale z tyłu większość długonogich nie miała już tyle miejsca. Materiały w środku dość przyjemne, ale ciężko je utrzymać w czystości- dość łatwo się brudzą, szczególnie materiał na górnej części drzwi (ślady zostawia nawet kropla wody, która tam kapnie przy otwartym oknie) oraz toto na desce rozdzielczej naprzeciw pasażera- łatwo się rysuje. Głośny silnik, przenoszący nieprzyjemne częstotliwości do kabiny, jestem ciekaw jak to wygląda w przypadku diesel-a. Automatyczna klimatyzacja- nie warto dopłacać, o ile nie dają w standardzie. Może fajnie wygląda i jest całkiem ergonomiczna, ale co do jakości regulacji temp. można mieć wątpliwości- czasem za bardzo grzeje, czasem nie chłodzi jak powinna. Zużycie paliwa 7.5-8.5 litra, ale to Ciebie nie dotyczy.
Usterkowość:
Rok i 27kkm- nic się nie zdążyło popsuć.
--
Pozdrawiam:
juhass
gliwice/trzebinia
5 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 09:25:59 |
Temat: Re: wybór auta - 2 propozycję ......jakie... |
Autor: mirek |
Dzięki za opinie. Silnik rzeczywiście inny bo kolega celuje w 165km diesla ale właśnie chodzi mi o wnętrze. Fiat jak dobrze pamietam zawsze byl znany z tego ze fotele i kierownica - skorzana - szybko sie zuzywala....
To ja z perspektywy nie właściciela ale użytkownika takiego firmowego jeździdła...
6 |
Data: Pa?dziernik 21 2009 19:38:48 | Temat: Re: wybór auta - 2 propozycję ......jakie... | Autor: V-Tec |
Qlfon pisze:
[..]
- i jeszcze jedno: ponizej 2200 rpm nic sie nie dzieje, krotka jedynka i dwojka w polaczeniu z poznym wejsciem turbiny powoduje spore zuzycie
krótka jedynka i dwójka to chyba standard we wszelkiej maści turbodieselach. IMHO przełożenia dostosowane są do charakterystyki na niskich obrotach, gdzie jest mniej momentu niż na średnich i wysokich, gdy pracuje turbosprężarka.
--
Pozdr,
W.
7 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 11:19:08 | Temat: Re: wybór auta - 2 propozycję ......jakie... | Autor: kurdybanek |
1.Octavka TDI 2.0
2.Bravo JTD 2.0 /1.6
Funkcjonalnie to dziwne zestawienie. Jeden z wielkim kufrem, a drugi z
mikrobagażniczkiem...
8 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 11:26:20 | Temat: Re: wybór auta - 2 propozycję ......jakie... | Autor: Pan Piskorz |
kurdybanek pisze:
1.Octavka TDI 2.0
2.Bravo JTD 2.0 /1.6
Funkcjonalnie to dziwne zestawienie. Jeden z wielkim kufrem, a drugi z
mikrobagażniczkiem...
przecież napisał, że bagażnik nie ma znaczenia,
a poza tym ten w fiacie jest całkiem spory
P.
9 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 02:44:56 | Temat: Re: wybór auta - 2 propozycję ......jakie... | Autor: hamberg |
Funkcjonalnie to dziwne zestawienie. Jeden z wielkim kufrem, a drugi z
mikrobagażniczkiem...
czy Ty jestes normalny? 400l nazywasz mikrobagaznikiem?
10 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 12:04:59 | Temat: Re: wybór auta - 2 propozycję ......jakie... | Autor: mirek |
No nei wiem. Ten sam segment samochodów i bagażnik w bravo wcale nie jest najmniejszy.
poza tym pisalem ze to jest 2rzedna sprawa....
Funkcjonalnie to dziwne zestawienie. Jeden z wielkim kufrem, a drugi z
mikrobagażniczkiem...
11 |
Data: Pa?dziernik 22 2009 13:47:40 | Temat: Re: wybór auta - 2 propozycję ......jakie... | Autor: Lopez |
mirek napisał(a):
Witam.
Kolega szuka auta i wybraliśmy wspólnie dla niego 2 możliwości:
1.Octavka TDI 2.0
2.Bravo JTD 2.0 /1.6
2.0 TDI to bardzo nieudany silnik. Nawet w Auto Świcie gdzie z reguły dostają
orgazmu na widok nimickiej motoryzacji przyznali, że to bardzo awaryjna
jednostka.
pozatym Skoda jest poprostu brzydka - ale to już moje zdanie - kwestia gustu.
Pozdro
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| | | | | | |