Witam,
macie może jakieś praktyczne wskazówki, jak wymienić bębenek stacyjki w fieście z 94 roku (bez fabrycznego immobilizera)? Ojciec rozkręcił wszystko, ale za cholerę nie chce ten cały bębenek wyjść, mimo wciskania jakiegoś pipsztyka, który podobno trzeba wcisnąć. Zamek jest ustawiony w pozycji 0. :( Może ktoś to przerabiał?
Jeśli macie też jakiekolwiek praktyczne wskazówki na temat wymiany zamków w drzwiach, klapie bagażnika, a zwłaszcza wlewie paliwa, to będę wdzięczna. Nie mamy żadnych kluczyków do tego samochodu, bo jest odzyskany po kradzieży - komplet kluczyków niestety mają złodzieje. Stąd konieczność wymiany całego kompletu wkładek. W haynesie i "sam naprawiam" temat jest potraktowany bardzo skromnie - są tylko wskazówki dot. wymiany zamków drzwi.
Pozdro i z góry dziękuję za wszystkie cenne uwagi!
K.
2 |
Data: Sierpien 20 2008 07:16:22 |
Temat: Re: wymiana wkładek zamków i stacyjki w fieście' 94 - problem |
Autor: Mari@ |
Użytkownik ""Kasia Kaczyńska (Łomańczyk)""
napisał w wiadomości
Witam,
macie może jakieś praktyczne wskazówki, jak wymienić bębenek stacyjki w
fieście z 94 roku (bez fabrycznego immobilizera)? Ojciec rozkręcił
wszystko, ale za cholerę nie chce ten cały bębenek wyjść, mimo wciskania
jakiegoś pipsztyka, który podobno trzeba wcisnąć. Zamek jest ustawiony w
pozycji 0. :( Może ktoś to przerabiał?
*** Bo zamek wyskakuje po wcisnieciu pipsztyka w pozycji I.
--
+- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
+ " cos byc musi do cholery za zakretem " +
+-- http://www.prm-poludnie.motocykle.org mariarider[malpa]op.pl -- +
3 |
Data: Sierpien 21 2008 10:53:54 | Temat: Re: wymiana wkładek zamków i stacyjki w fieście' 94 - problem | Autor: Krzysiek Niemkiewicz |
Kolega/żanka Mari@ napisał/a:
Użytkownik ""Kasia Kaczyńska (Łomańczyk)""
napisał w wiadomości
Witam,
macie może jakieś praktyczne wskazówki, jak wymienić bębenek
stacyjki w fieście z 94 roku (bez fabrycznego immobilizera)?
Ojciec rozkręcił wszystko, ale za cholerę nie chce ten cały
bębenek wyjść, mimo wciskania jakiegoś pipsztyka, który podobno
trzeba wcisnąć. Zamek jest ustawiony w pozycji 0. :( Może ktoś
to przerabiał?
*** Bo zamek wyskakuje po wcisnieciu pipsztyka w pozycji I.
W warunkach "laboratoryjnych", czyli przy swoim biureczku, pod lampką, "włamywałem" się w tym celu do własnego zamka za pomocą dwóch igieł i pensety - przy kompletnym braku doświadczenia przekręcenie do pozycji 1 zajęło mi ok. pół godziny :)
--
Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!
4 |
Data: Sierpien 22 2008 14:56:42 | Temat: Re: wymiana wkładek zamków i stacyjki w fieście' 94 - problem | Autor: czardasz |
Jeśli zamki w drzwiach otwiera ten sam kluczyk co przekręca stacyjkę,
to dorób kluczyk do zamka i będzie po problemie.
www.ewand.com.pl
Komputerowe dorabianie kluczy
5 |
Data: Sierpien 20 2008 07:37:52 | Temat: Re: wymiana wkładek zamków i stacyjki w fieście' 94 - problem | Autor: boropi |
macie może jakieś praktyczne wskazówki, jak wymienić bębenek stacyjki w
fieście z 94 roku (bez fabrycznego immobilizera)? Ojciec rozkręcił wszystko, ale za cholerę nie chce ten cały bębenek wyjść, mimo wciskania jakiegoś pipsztyka, który podobno trzeba wcisnąć. Zamek jest ustawiony w pozycji 0. :( Może ktoś to przerabiał?
Jeśli macie też jakiekolwiek praktyczne wskazówki na temat wymiany zamków w drzwiach, klapie bagażnika, a zwłaszcza wlewie paliwa, to będę wdzięczna. Nie mamy żadnych kluczyków do tego samochodu, bo jest odzyskany po kradzieży - komplet kluczyków niestety mają złodzieje. Stąd konieczność wymiany całego kompletu wkładek. W haynesie i "sam naprawiam" temat jest potraktowany bardzo skromnie - są tylko wskazówki dot. wymiany zamków drzwi.
Pozdro i z góry dziękuję za wszystkie cenne uwagi!
Nie uda Ci się wcisnąć tego zabezpieczenia w stacyjce bez kluczyka do niej pasującego. Tylko po przekręceniu stacyjki do pozycji I albo II (już dokładnie nie pamiętam) można wyjąć wkładkę. W ostateczności zostanie chyba tylko rozwiercanie.
W drzwiach wymienia się bardzo łatwo, po zdjęciu tapicerki i odkręceniu plastikowej osłony trzeba odkręcić jeszcze tylko wkręt który trzyma blaszkę, po wysunięciu której praktycznie wkładka wyleci sama.
Korek paliwa też chyba potrzebuje pasujący kluczyk.
Pozdrawiam
boropi
| | | |