Witam,
Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6 2000 rok i jestem w szoku,
motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero
jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos
nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000
roku byla inna?
2 |
Data: Lipiec 22 2009 13:45:18 |
Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok |
Autor: Miecio |
bbl pisze:
Witam,
Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6 2000 rok i jestem w szoku, motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000 roku byla inna?
Inna charakterystyka.
Osobiście uważam, że Yamaha zrąbała "dół" w każdym motorku w którym przeszła z gaźników na wtrysk.
3 |
Data: Lipiec 22 2009 21:25:57 | Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok | Autor: primuss |
Miecio napisał(a):
Osobiście uważam, że Yamaha zrąbała "dół" w każdym motorku w którym
przeszła z gaźników na wtrysk.
Nie wiem o czym piszecie koledzy, moim zdaniem FZ6 ma calkiem przyzwoity
"dol" jak na 600 (a porownuje z moim poprzednim moto XJ900) - silnik
ciagnie rowno praktycznie w kazdym zakresie obrotow, jest bardzo elastyczny,
a powyzej 6000 obrotow jedzie, ze az gwizdze...
--
pozdr.,
primuss
FZ6n
4 |
Data: Lipiec 22 2009 22:37:39 | Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok | Autor: Muti |
Użytkownik "primuss" napisał w
wiadomości
Miecio napisał(a):
Osobiście uważam, że Yamaha zrąbała "dół" w każdym motorku w którym
przeszła z gaźników na wtrysk.
Nie wiem o czym piszecie koledzy, moim zdaniem FZ6 ma calkiem przyzwoity
"dol" jak na 600 (a porownuje z moim poprzednim moto XJ900) - silnik
ciagnie rowno praktycznie w kazdym zakresie obrotow, jest bardzo
elastyczny,
a powyzej 6000 obrotow jedzie, ze az gwizdze...
temat to R6 a nie FZ6.
R6 od 2006 niema dołu, budzi sie dopiero powyżej 10000
pozdr.
Muti
5 |
Data: Lipiec 23 2009 01:45:33 | Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok [OT] | Autor: marider |
Muti pisze:
Użytkownik "primuss" napisał w wiadomości
Miecio napisał(a):
Osobiście uważam, że Yamaha zrąbała "dół" w każdym motorku w którym
przeszła z gaźników na wtrysk.
Nie wiem o czym piszecie koledzy, moim zdaniem FZ6 ma calkiem przyzwoity
"dol" jak na 600 (a porownuje z moim poprzednim moto XJ900) - silnik
ciagnie rowno praktycznie w kazdym zakresie obrotow, jest bardzo elastyczny,
a powyzej 6000 obrotow jedzie, ze az gwizdze...
temat to R6 a nie FZ6.
R6 od 2006 niema dołu, budzi sie dopiero powyżej 10000
pozdr.
Muti
A myslisz ze z nowymi R1 nie jest podobnie? Przejedz sie R1'03 a pozniej np '05 . Zeby to zaczelo jechac trzeba krecic jak 600tke powyzej 12 tysi lub wpakowac troche grosza w dodatki zeby dol jej zatkac ;)))
Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk
6 |
Data: Lipiec 22 2009 23:34:44 | Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok | Autor: CUT_INZ |
primuss pisze:
Nie wiem o czym piszecie koledzy, moim zdaniem FZ6 ma calkiem przyzwoity "dol" jak na 600 (a porownuje z moim poprzednim moto XJ900) - silnik ciagnie rowno praktycznie w kazdym zakresie obrotow, jest bardzo elastyczny,
a powyzej 6000 obrotow jedzie, ze az gwizdze...
Przejedź się FZ1, a potem gaźnikowym kilofazerem (w tej kolejności). Wnioski nasuną Ci się same...
--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08
NIE JESTEM Z WARSZAWY
7 |
Data: Lipiec 22 2009 23:38:44 | Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok | Autor: Pali |
bbl pisze:
Witam,
Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6 2000 rok i jestem w szoku, motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000 roku byla inna?
Jak jezdizlem testowa r6 z 2006 roku to sie chwalili ze specjalnie zmenili geometrie chyba i rozklad momentu by uniknac stawania na tyle kolo - bo bylo to niebezpieczne przy dodawani gazu w zakrecie, ale przy tym motocykl ma takie same przyspieszenia.
moge cos mylic bo to bylo juz dawno - ale mniej wiecej chodzilo o to ze to celowe dzialanie producenta.
--
Pali,r1,africa,
8 |
Data: Lipiec 22 2009 23:38:56 | Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok | Autor: de Fresz |
On 2009-07-22 09:40:41 +0200, "bbl" said:
Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6 2000 rok i jestem w szoku,
motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero
jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos
nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000
roku byla inna?
Po pierwsze przyjrzyj się gdzie się w tych 2 moturach zaczyna czerwone, po drugie gaźniki vs. wtrysk, po trzecie przy ściganiu ważniejsza jest kontrola niż dzikość, zwłaszcza przy obrotach bardziej użytecznych na torze, czyli w górnych zakresach. Po prostu nowsze są bardziej dopracowane pod kątem użycia na torze, niż wygłupów na ulicy - spontaniczne stawanie na gume w tym pierwszym nie jakąś szczególną zaletą.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
| | | | | | |