Grupy dyskusyjne   »   Życzmy sobie takich interesów

Życzmy sobie takich interesw



1 Data: Grudzien 21 2012 22:26:21
Temat: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Jacek 

Inwestujesz 6,4 mln z i zwraca się to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
Amber GOld to may pikuś.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2



2 Data: Grudzien 21 2012 22:42:36
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: szufla 

Inwestujesz 6,4 mln z i zwraca się to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
Amber GOld to may pikuś.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2


http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bardzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,623174.html

Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

sz

3 Data: Grudzien 21 2012 23:14:48
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: ToMasz 

W dniu 21.12.2012 22:42, szufla pisze:

Inwestujesz 6,4 mln z i zwraca się to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
Amber GOld to may pikuś.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2



http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bardzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,623174.html


Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

jedyne mądre myśl to ta, e jak zapacimy mandaty to mnie wydamy w sklepach.
JA rozumiem e pacenie mandatw to przykra sprawa. Ale do jasnej cholery, dlaczego WSZYSCY na tej grupie MUSZĄ pacić mandaty i jęczeć? nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To moe pomyślcie, e jeśli WAS się zmusza abyście jedzili wolniej, to sprawca wypadku w ktrym ucierpi czonek Waszej rodziny, jecha wolniej przez te zasrane fotoradary.....
ToMasz

4 Data: Grudzien 21 2012 22:33:11
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor:

ToMasz wrote:

JA rozumiem e pacenie mandatw to przykra sprawa. Ale do jasnej
cholery, dlaczego WSZYSCY na tej grupie MUSZĄ pacić mandaty i jęczeć?
nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To moe
pomyślcie, e jeśli WAS się zmusza abyście jedzili wolniej, to sprawca
wypadku w ktrym ucierpi czonek Waszej rodziny, jecha wolniej przez te
zasrane fotoradary.....

Znowu zaczyna się trollowanie...

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

5 Data: Grudzien 21 2012 23:37:57
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-21 23:33, tο pisze:

Znowu zaczyna się trollowanie...
Po h się odzywasz trollu.
EOT
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

6 Data: Grudzien 21 2012 22:57:02
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor:

Krzysztof 45 wrote:

Po h się odzywasz trollu.

Po co gadasz do lustra?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

7 Data: Grudzien 21 2012 23:58:08
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: AZ 

On 2012-12-21, tο <tο> wrote:

JA rozumiem e pacenie mandatw to przykra sprawa. Ale do jasnej
cholery, dlaczego WSZYSCY na tej grupie MUSZĄ pacić mandaty i jęczeć?
nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To moe
pomyślcie, e jeśli WAS się zmusza abyście jedzili wolniej, to sprawca
wypadku w ktrym ucierpi czonek Waszej rodziny, jecha wolniej przez te
zasrane fotoradary.....

Znowu zaczyna się trollowanie...

Nie trolowanie a znowu lekow nie wzial.

--
Artur

8 Data: Grudzien 22 2012 14:09:24
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor:

AZ wrote:

Nie trolowanie a znowu lekow nie wzial.

Nasza suba zdrowia schodzi na psy. :(

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

9 Data: Grudzien 24 2012 20:56:33
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Marek 'marcus075' Karweta 

tο, 22 Dec 2012 14:09:24 GMT, pl.misc.samochody:

AZ wrote:

Nie trolowanie a znowu lekow nie wzial.

Nasza suba zdrowia schodzi na psy. :(

http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
Dafuq?

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz.
GG:3585538 | JID:    | Najpierw jeden
Tuwima c(z)ytuj z przyjemnoci         | A potem kilkanacie drugich.

10 Data: Grudzien 22 2012 10:43:11
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: newsman 


Znowu zaczyna się trollowanie...

--
I tak nie pobije tego:

http://www.youtube.com/watch?v=TJL4Y3aGPuA

11 Data: Grudzien 22 2012 08:16:44
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Jacek 

W dniu 2012-12-21 23:14, ToMasz pisze:

nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To moe
pomyślcie, e jeśli WAS się zmusza abyście jedzili wolniej, to sprawca
wypadku w ktrym ucierpi czonek Waszej rodziny, jecha wolniej przez te
zasrane fotoradary.....
Widać nie suchaeś, co mwi Rybiński "jadę drogą 3-pasmową, na ktrej ktoś postawi ograniczenia do 50 i wszyscy wokl mnie jadą tak samo......"
Po prostu robi się opresyjne państwo, ktre chce tylko naszego dobra (w sensie, eby je nam odebrać - dla niekumatych).
Jacek

12 Data: Grudzien 22 2012 12:04:46
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: szufla 

JA rozumiem e pacenie mandatw to przykra sprawa. Ale do jasnej cholery, dlaczego WSZYSCY na tej grupie MUSZĄ pacić mandaty i jęczeć? nie da się zatrzymać na czerwonym i zwolnić troszkę? NA prawdę? To moe pomyślcie, e jeśli WAS się zmusza abyście jedzili wolniej, to sprawca wypadku w ktrym ucierpi czonek Waszej rodziny, jecha wolniej przez te zasrane fotoradary.....


http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13089260,Kto_tu_jest_piratem__straz_miejska_czy_kierowcy_.html

sz

13 Data: Grudzien 23 2012 10:59:27
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Big Jack 

W wiadomoci

*szufla* napisa(-a):

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13089260,Kto_tu_jest_piratem__straz_miejska_czy_kierowcy_.html

To kupuj:

"Tak a propos - wiecie, kto to jest pirat na morzu? Czy to ten, kto pywa szybciej ni inni, czy ten, kto czai si na morzu na inne jednostki pywajce w celu zupienia ich? Jeeli jeszcze dodam, e wielu piratw dziaao za pozwoleniem, a nawet na polecenie swoich rzdw, to odpowiedzcie mi teraz pastwo, kogo si powinno nazywa "piratem drogowym"? Podobne jest nawet to, e piraci nie przejmowali si zanadto prawem, podobnie jak ci, ktrzy zamierzaj nas kara, nawet nie przedstawiajc jedynego dowodu winy, jakim jest zdjcie."

--
Big Jack
         //////     GG: 660675
        ( o  o)
    -- ooO-( )-Ooo-

14 Data: Grudzien 22 2012 12:56:10
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: mw 

W dniu 2012-12-21 23:14, ToMasz pisze:
[...]
No waśnie, mamy będne koo, jedni marudzą na fotoradary i nie zwolnią, pomimo e dostają mandaty, co uzasadnia tworzenie nowych fotoradarw. W ktrymś momencie stracą prawo jazdy i nastąpi czas kiedy nie będzie uzasadnienia dla fotoradarw.

15 Data: Grudzien 22 2012 16:10:56
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Fri, 21 Dec 2012 23:14:48 +0100, ToMasz napisa(a):

nie da si zatrzyma na czerwonym i zwolni troszk?

To powoli przestaje wystarcza do tego eby nie paci mandatw.

16 Data: Grudzien 22 2012 16:48:35
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Bartas_M5 

hahaha, jesteś śmieszny, przepisy są dla frajerw.
jazda to codzienna walka, z systemem, z innymi kierowcami
przepisy są po to eby je amać i nie dać się zapać

17 Data: Grudzien 21 2012 23:29:04
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-21 22:42, szufla pisze:

http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bardzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,623174.html


Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

Dobre stwierdzenie na koniec.  Przetrwamy.. Polacy potrafią... Polacy dadzą sobie rade.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

18 Data: Grudzien 21 2012 23:40:19
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: scobowski 

W dniu 2012-12-21 22:42, szufla pisze:

Inwestujesz 6,4 mln z i zwraca się to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
Amber GOld to may pikuś.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2



http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bardzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,623174.html


Od 6:40, ale warto obejrzec calosc :)

sz
Okej. Zwolnieni w budowlance znajda zatrudnienie w kwitnących Straach Wiejskich i ITD. Ktoś musi fotoradarw pilnować.

19 Data: Grudzien 24 2012 10:04:03
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2012-12-21 22:42, szufla pisze:

Amber GOld to may pikuś.

http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/rybinski-2013-bardzo-trudny-masowe-zwolnienia-masakra-w-budowlance,623174.html

Warto jednak pamiętać, e Profesor jest osobiście zainteresowany realizacją czarnego scenariusza,
co z pewnością wpywa na jego optykę. A na razi ci, ktrzy mu uwierzyli bezkrytycznie i zainwestowali
w jego stawiający na katastrofę fundusz wiosną, stracili ju prawie poowę kasy. Nie widzę wielkich
szans eby się odkuli, co stawia ich w sytuacji niewiele tylko lepszej do klientw AG.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowane,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caości poglądom ich Autora.

20 Data: Grudzien 24 2012 10:50:29
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: szufla 

Warto jednak pamiętać, e Profesor jest osobiście zainteresowany realizacją czarnego scenariusza,
co z pewnością wpywa na jego optykę. A na razi ci, ktrzy mu uwierzyli bezkrytycznie i zainwestowali
w jego stawiający na katastrofę fundusz wiosną, stracili ju prawie poowę kasy. Nie widzę wielkich
szans eby się odkuli, co stawia ich w sytuacji niewiele tylko lepszej do klientw AG.


Spokojnie. Kto w co inwestuje to jego sprawa.
Watek dotyczyl mandatow i trudno sie z nim w tej sprawie nie zgodzic.

sz.

21 Data: Grudzien 24 2012 11:40:05
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2012-12-24 10:50, szufla pisze:

Spokojnie. Kto w co inwestuje to jego sprawa.
Watek dotyczyl mandatow i trudno sie z nim w tej sprawie nie zgodzic.

Tak dokadniej, to wątek dotyczy waśnie inwestycji - przeczytaj tytu i pierwszy post... ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowane,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caości poglądom ich Autora.

22 Data: Grudzien 24 2012 11:50:58
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: szufla 

Tak dokadniej, to wątek dotyczy waśnie inwestycji - przeczytaj tytu i pierwszy post... ;)


Scisle okreslonej inwestycji, sprecyzujmy :)

sz.

23 Data: Grudzien 22 2012 01:06:29
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: venioo@interia.pl 

W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:

Inwestujesz 6,4 mln z i zwraca si to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
ycz wszystkim w nadchodzcym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
Amber GOld to may piku.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2


Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

--
venioo

24 Data: Grudzien 22 2012 00:33:19
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: AZ 

On 2012-12-22,   wrote:


Troche nie rozumiem tego jęczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od niedawna.

--
Artur
ZZR 1200

25 Data: Grudzien 22 2012 09:15:13
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Sat, 22 Dec 2012 00:33:19 +0000 (UTC), AZ napisa(a):

On 2012-12-22,   wrote:
Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od niedawna.

W dodadku wczesniej zabrali fotoradary policjantom, wiec na rynku grozily
tylko straze wiejskie.

Z tym ze i oni maja tych zabawek tylko 300 + 30 ruchomych, ale jak beda
ambitnie pracowac ... 33 tys zdjec w miesiac, to 0.4 mln rocznie,
statystyczne zagrozenie znikome, ale jak ktos codziennie jedzie droga ktora
im podpasuje, to moze sie niemile zdziwic po paru tygodniach ..

J.

26 Data: Grudzien 22 2012 14:08:57
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: jerzu 

On Sat, 22 Dec 2012 09:15:13 +0100, "J.F."
 wrote:

statystyczne zagrozenie znikome,

Tak, znikome. W-wa - Biaystok - W-wa - 2 x ITD w Mondeo. W-wa -
Katowice - d - W-wa - 3 x ITD w Mondeo.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

27 Data: Grudzien 22 2012 14:11:57
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:08:57 +0100, jerzu napisa(a):

On Sat, 22 Dec 2012 09:15:13 +0100, "J.F."
statystyczne zagrozenie znikome,

Tak, znikome. W-wa - Biaystok - W-wa - 2 x ITD w Mondeo. W-wa -
Katowice - d - W-wa - 3 x ITD w Mondeo.

I patroluja 24h/dobe ?

A jak czesto jedzies Wawa-Bialystok-Katowice ?
Zobaczysz, ktos zablokuje, ktos blysnie ... i mandacik raz na rok :-)

J.

28 Data: Grudzien 22 2012 14:14:12
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: jerzu 

On Sat, 22 Dec 2012 14:11:57 +0100, "J.F."
 wrote:

I patroluja 24h/dobe ?

Nie wiem.

A jak czesto jedzies Wawa-Bialystok-Katowice ?

A co to ma do rzeczy? Jak bdziesz mia niefart to 24 punkty w jeden
dzie dostaniesz.

Zobaczysz, ktos zablokuje, ktos blysnie ... i mandacik raz na rok :-)

Moesz rozwin, bo nie wiem co miae na myli.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

29 Data: Grudzien 22 2012 14:53:10
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:14:12 +0100, jerzu napisa(a):

On Sat, 22 Dec 2012 14:11:57 +0100, "J.F."
I patroluja 24h/dobe ?
Nie wiem.

A jak czesto jedzies Wawa-Bialystok-Katowice ?
A co to ma do rzeczy? Jak bdziesz mia niefart to 24 punkty w jeden
dzie dostaniesz.

Ale my tu o statystyce, nie o niefarcie :-)
niefart to mogles miec i w poprzednich latach, malo tych radarowcow, ale
trafic sie przeciez mogli i w jednej trasie.

Zobaczysz, ktos zablokuje, ktos blysnie ... i mandacik raz na rok :-)
Moesz rozwin, bo nie wiem co miae na myli.

ktos blysnie ze stoja (nie narzekajcie, blyskajcie i ostrzegajcie, chamy
jedne), auto przed toba zwolni ... i nie bedzie 100 tylko 65/50,
kiedys sie nauczysz rozpoznawac podejrzane samochody ... nie kazdy FR
zabija :-)

J.

30 Data: Grudzien 22 2012 14:50:03
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: venioo@interia.pl 

W dniu 2012-12-22 01:33, AZ pisze:

On 2012-12-22,   wrote:

Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od niedawna.


A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

--
venioo

31 Data: Grudzien 22 2012 15:19:11
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Shrek 

On 2012-12-22 14:50,  wrote:
>> Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od
>> niedawna.
>>
>
> A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik dziaa? Bo kiedys jak patrzyem, to podejrzanie mao wskazywa?

Shrek.

32 Data: Grudzien 22 2012 18:23:18
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: venioo@interia.pl 

W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:

On 2012-12-22 14:50,  wrote:
 >> Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od
 >> niedawna.
 >>
 >
 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik dziaa? Bo kiedys jak patrzyem, to podejrzanie
mao wskazywa?


Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje rade, tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

--
venioo

33 Data: Grudzien 24 2012 15:23:30
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Artur Malg 

W dniu 2012-12-22 18:23,  pisze:

W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:
On 2012-12-22 14:50,  wrote:
 >> Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od
 >> niedawna.
 >>
 >
 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik dziaa? Bo kiedys jak patrzyem, to podejrzanie
mao wskazywa?


Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje
rade,

Hmmm, co tam dziaa, regularnie ma obsuwy z tras itd. Do tego mnstwo
nieaktualnych danych.

tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

Yanosik? Nazywanie tego co tam jest "funkcjonalnoci nawigacji"
umiech na mej twarzy powoduje ;)

34 Data: Grudzien 24 2012 16:07:47
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: venioo@interia.pl 

W dniu 2012-12-24 15:23, Artur Malg pisze:

W dniu 2012-12-22 18:23,  pisze:
W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:
On 2012-12-22 14:50,  wrote:
 >> Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od
 >> niedawna.
 >>
 >
 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik dziaa? Bo kiedys jak patrzyem, to podejrzanie
mao wskazywa?


Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje
rade,

Hmmm, co tam dziaa, regularnie ma obsuwy z tras itd. Do tego mnstwo
nieaktualnych danych.

tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

Yanosik? Nazywanie tego co tam jest "funkcjonalnoci nawigacji"
umiech na mej twarzy powoduje ;)




Mi w zupelnosci wystarcza, bo zazwyczaj dobrze wiem gdzie jade a i problemow z orientacja przestrzenna nie miewam ;)

35 Data: Grudzien 25 2012 17:21:44
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Artur Malg 

W dniu 2012-12-24 16:07,  pisze:

W dniu 2012-12-24 15:23, Artur Malg pisze:
W dniu 2012-12-22 18:23,  pisze:
W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:
On 2012-12-22 14:50,  wrote:
 >> Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od
 >> niedawna.
 >>
 >
 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik dziaa? Bo kiedys jak patrzyem, to podejrzanie
mao wskazywa?


Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje
rade,

Hmmm, co tam dziaa, regularnie ma obsuwy z tras itd. Do tego mnstwo
nieaktualnych danych.

tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

Yanosik? Nazywanie tego co tam jest "funkcjonalnoci nawigacji"
umiech na mej twarzy powoduje ;)

Mi w zupelnosci wystarcza, bo zazwyczaj dobrze wiem gdzie jade a i
problemow z orientacja przestrzenna nie miewam ;)

Hmm, ale nie pytam czy Tobie wystarcza, poniewa posiadasz orientacj
przestrzenn itd. :) Chodzio mi sensowno uywania tego "wynalazku",
w szczeglnoci w zakresie uywania jako nawigacji.

36 Data: Grudzien 25 2012 17:31:22
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: venioo@interia.pl 

W dniu 2012-12-25 17:21, Artur Malg pisze:

W dniu 2012-12-24 16:07,  pisze:
W dniu 2012-12-24 15:23, Artur Malg pisze:
W dniu 2012-12-22 18:23,  pisze:
W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:
On 2012-12-22 14:50,  wrote:
 >> Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od
 >> niedawna.
 >>
 >
 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik dziaa? Bo kiedys jak patrzyem, to podejrzanie
mao wskazywa?


Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje
rade,

Hmmm, co tam dziaa, regularnie ma obsuwy z tras itd. Do tego mnstwo
nieaktualnych danych.

tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

Yanosik? Nazywanie tego co tam jest "funkcjonalnoci nawigacji"
umiech na mej twarzy powoduje ;)

Mi w zupelnosci wystarcza, bo zazwyczaj dobrze wiem gdzie jade a i
problemow z orientacja przestrzenna nie miewam ;)

Hmm, ale nie pytam czy Tobie wystarcza, poniewa posiadasz orientacj
przestrzenn itd. :) Chodzio mi sensowno uywania tego "wynalazku",
w szczeglnoci w zakresie uywania jako nawigacji.



Powiem inaczej: mnie wystarcza i znajomy tez jest zadowolony. Wiecej uzytkownikow nie znam, wiec na tej podstawie uogolniam, ze jest OK.

--
venioo

37 Data: Grudzien 25 2012 20:02:54
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Artur Malg 

W dniu 2012-12-25 17:31,  pisze:

W dniu 2012-12-25 17:21, Artur Malg pisze:
W dniu 2012-12-24 16:07,  pisze:
W dniu 2012-12-24 15:23, Artur Malg pisze:
W dniu 2012-12-22 18:23,  pisze:
W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:
On 2012-12-22 14:50,  wrote:
 >> Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od
 >> niedawna.
 >>
 >
 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje
grosze.

Jak dobrze ten yanosik dziaa? Bo kiedys jak patrzyem, to
podejrzanie
mao wskazywa?


Ja uzywam smartfonowej wersji na androida, w uzupelnieniu z CB daje
rade,

Hmmm, co tam dziaa, regularnie ma obsuwy z tras itd. Do tego mnstwo
nieaktualnych danych.

tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.

Yanosik? Nazywanie tego co tam jest "funkcjonalnoci nawigacji"
umiech na mej twarzy powoduje ;)

Mi w zupelnosci wystarcza, bo zazwyczaj dobrze wiem gdzie jade a i
problemow z orientacja przestrzenna nie miewam ;)

Hmm, ale nie pytam czy Tobie wystarcza, poniewa posiadasz orientacj
przestrzenn itd. :) Chodzio mi sensowno uywania tego "wynalazku",
w szczeglnoci w zakresie uywania jako nawigacji.

Powiem inaczej: mnie wystarcza i znajomy tez jest zadowolony. Wiecej
uzytkownikow nie znam, wiec na tej podstawie uogolniam, ze jest OK.

Ok, jak wam wystarcza to fajnie, ale to chyba troch mao na
uoglnianie :)

38 Data: Grudzien 26 2012 19:03:32
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Artur Malg 

W dniu 2012-12-25 20:02, Artur Malg pisze:

W dniu 2012-12-25 17:31,  pisze:
tym bardziej, ze ma funkcjonalnosc nawigacji.
(...)
Yanosik? Nazywanie tego co tam jest "funkcjonalnoci nawigacji"
umiech na mej twarzy powoduje ;)

Mi w zupelnosci wystarcza, bo zazwyczaj dobrze wiem gdzie jade a i
problemow z orientacja przestrzenna nie miewam ;)

Hmm, ale nie pytam czy Tobie wystarcza, poniewa posiadasz orientacj
przestrzenn itd. :) Chodzio mi sensowno uywania tego "wynalazku",
w szczeglnoci w zakresie uywania jako nawigacji.

Powiem inaczej: mnie wystarcza i znajomy tez jest zadowolony. Wiecej
uzytkownikow nie znam, wiec na tej podstawie uogolniam, ze jest OK.

Ok, jak wam wystarcza to fajnie, ale to chyba troch mao na
uoglnianie :)

Dzisiaj nawet zrobiem "tecik" (w kocu kolejna wersja ;) ) na
duszej trasie (91/551/554/15/554/534/560/10/7/724/721). Normalnie
banan na twarzy :) Orientacja po zmianie trasy (celowe, nie ustawiaem
punktw porednich, nawet nie wiem czy si da, decyzja ad hoc - nie
chciao mi si zawraca) masakrycznie duga. Informowanie o zmianie
kierunku mao czytelne itd., nieznajomo tras - np.  wrzask o przejazd
kolejowy, tymczasem od dawna jest wiadukt nad torami. Rozwalia mnie
do reszty w DC - podniesienie prdkoci do 70km/h zdaje si tam nie
istnieje. Dodatkowo dochodzi problem w wiarygodnoci lokalizacji
"pomiarw", co niby ma by jej si - nieaktualne, bdne itd.
NE podaje to poprawnie i dodatkowo prosi o potwierdzenie, czy nadal
aktualne. Yanosik niby te by chcia, ale efekt mizerny. Pewnie
w samych miastach i w najwikszym ruchu to si jeszcze jako
sprawdza, ale poza tym to crap ;)

39 Data: Grudzien 23 2012 13:01:46
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: dddddd 

W dniu 2012-12-22 15:19, Shrek pisze:

On 2012-12-22 14:50,  wrote:
 >> Daj znac za pare miesiecy OK? ITD na rynku fotoradarowym jest od
 >> niedawna.
 >>
 >
 > A CB radio i Yanosik na smartfonie jest od dawna i kosztuje grosze.

Jak dobrze ten yanosik dziaa? Bo kiedys jak patrzyem, to podejrzanie
mao wskazywa?

Shrek.

w miecie chyba ok, na trasie (dolnolskie, opolskie) zawsze ja pierwszy dodawaem suszary wic daem sobie spokj - bo po miecie mao jed

--
Pozdrawiam
Lukasz

40 Data: Grudzien 22 2012 08:52:00
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Shrek 

On 2012-12-22 01:06,  wrote:

Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Te tak mylaem trzy lata nic, a potem dwa w cigu tygodnia:)

Shrek.

41 Data: Grudzien 22 2012 09:57:20
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-22 08:52, Shrek pisze:

Te tak mylaem trzy lata nic, a potem dwa w cigu tygodnia:)

U mnie podobnie. Dwa lata temu z wakacji pod Szczecinem. Jakie dwa pasy w jedn dwa pay w drug i przekroczone 18km/h.
W tym roku w listopadzie wylotwka z Wrocawia w stron autostrady. dwa pasy w jedn, dwa pasy w drug, ale jest chora 50tka, przekroczone 27km/h.
A ile fotek byo jeszcze a nie wysali, to tylko oni wiedz.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

42 Data: Grudzien 22 2012 14:09:20
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: jerzu 

On Sat, 22 Dec 2012 08:52:00 +0100, Shrek  wrote:

Te tak mylaem trzy lata nic, a potem dwa w cigu tygodnia:)

O to, to... Dokadnie, 2 razy w cigu 10 dni.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

43 Data: Grudzien 22 2012 14:52:35
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: venioo@interia.pl 

W dniu 2012-12-22 14:09, jerzu pisze:

On Sat, 22 Dec 2012 08:52:00 +0100, Shrek  wrote:

Te tak mylaem trzy lata nic, a potem dwa w cigu tygodnia:)

O to, to... Dokadnie, 2 razy w cigu 10 dni.


Tez tak mialem, kupilem CB - bo taniej wychodzilo, i od tamtej pory NIC!

--
venioo

44 Data: Grudzien 22 2012 20:54:07
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Marcin N 

W dniu 2012-12-22 08:52, Shrek pisze:

Te tak mylaem trzy lata nic, a potem dwa w cigu tygodnia:)


To piku.

Ja po latach "posuchy" dostaem 3 mandaty w 10 minut. W tym dwa ze stray fotoradarowej, trzeci od policji na suszark.

Na szczcie dwa od tyu (64 i 65 km/h na 50 w jakiej pustej wsi w pikne soneczne przedpoudnie) wic oczywicie spraw umorzyli. Trzeci by suszark 72 na 50 tu za tablic "pocztek miejscowoci", pogadalimy jak czowiek z czowiekiem, wyjaniem, e skoro na motocyklu miaem 72 to jest to ewidentny dowd e hamowaem i to ostro - skoczyo si na pouczeniu.

--
MN

45 Data: Grudzien 22 2012 09:03:44
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: dddddd 

W dniu 2012-12-22 01:06,  pisze:


Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?



zaczekaj, nieoznakowane dopiero od niedawna cykaj foty. Ja przez ostatnie 5 lat robi rednio po 50000km rocznie i mandaty dostaem tylko w tym roku - bo mi si CB zepsuo - ale ja jed szybciej ni przecitna. A jeli ty jedzisz tak jak wszyscy - to lepiej si pilnuj bo mandaty zaczniesz paci (chyba e jedzisz przepisowo, ale chyba nie w rejonie w ktrym ja jed, bo ci nigdy nie spotkaem ;)

--
Pozdrawiam
Lukasz

46 Data: Grudzien 22 2012 08:21:23
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Budzik 

Osobnik posiadajcy mail  napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Inwestujesz 6,4 mln z i zwraca si to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
ycz wszystkim w nadchodzcym roku 2013 podobnie zyskownych
inwestycji. Amber GOld to may piku.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-
mln,artykul.html?node=2

Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km
po PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a
tu wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Bo to jest prawo serii, zreszt majce niewiele wsplnego z tym jak
jedzisz.
Poczekaj adostaniesz pierwszy mandat....


Ja przez 10 lat nie dostaem ani jednego, a jedziem sporo. I czasami
zdarzao mi si zrobi naprawd gupie rzeczy.
Ale jak ju dostaem pierwszy, to nagle mialem 22 punkty i zaczem jedzi
mega mega ostronie.
No i oczywicie wtedy miaem jedynw yciu stuczk...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"ycie jest cierpieniem, pienidze morfin"

47 Data: Grudzien 22 2012 12:13:58
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-22 09:21, Budzik pisze:

Ja przez 10 lat nie dostaem ani jednego, a jedziem sporo. I czasami
zdarzao mi si zrobi naprawd gupie rzeczy.
Ale jak ju dostaem pierwszy, to nagle mialem 22 punkty i zaczem jedzi
mega mega ostronie.
No i oczywicie wtedy miaem jedynw yciu stuczk...

Ja ponad 10 lat temu p roku jedziem bez prawka. Nie jedziem w tym czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez wzgldu na to czy to wylotwka czy nie, 50 to 50 jechaem. Zawsze kultura prawym pasem. Nawet gliny mnie wyprzedzay i patrzyy co to za "kapelusz" pomyka. Jak ja si napociem tak jedzi, jak ja czuem si zawalidrog, ile mnie wyprzedzao wcznie z ciarwkami, a ile hxxxw leciao to tylko oni wiedz bo ja tylko widziaem przez szyb komentarze. Odpowiadaem im w mylach - sorki, nie mam prawka.

No c, ale posrace lepiej wiedz ni miliony kierowcw e na wylotwce itp. o dwch pasach w jedn stron i dwch w przeciwn powinno si jecha max 50-60km/h a nie 70-80
Ale najlepsze w tym gwnie jest to, e sami gliniarze, SM i ci co to o tym decyduj i ustawiaj ile i gdzie si ma jedzi, nie przestrzegaj tego nagminnie.
Na kamerze mam full filmw z takich ich wojay z co najmniej +20 +30 i wicej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrtu w prawo, radiola bez kogutw kierunek w lewo i myk myk LOL
Ale jak wiadomo, ograniczenia s dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma si krtko za ryj trzyma, a jak przyjdzie potrzeba to doi ile wlezie w imi ustanowionego zodziejskiego prawa, czego mamy przykad.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

48 Data: Grudzien 22 2012 18:58:14
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: ToMasz 


Ja przez 10 lat nie dostaem ani jednego, a jedziem sporo. I czasami
zdarzao mi si zrobi naprawd gupie rzeczy.
Ale jak ju dostaem pierwszy, to nagle mialem 22 punkty i zaczem
jedzi
mega mega ostronie.
No i oczywicie wtedy miaem jedynw yciu stuczk...


Ja ponad 10 lat temu p roku jedziem bez prawka. Nie jedziem w tym
czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez wzgldu na to czy to
wylotwka czy nie, 50 to 50 jechaem.

czyli wracamy do punktu wyjcia. Jedzi si przepisowo bez mandatw da, ale koledzy maj trudnoci z opanowaniem wasnego organizmu? Jak wam si jaka kobieta na ulicy podoba... potraficie si jako opanowa?


Na kamerze mam full filmw z takich ich wojay z co najmniej +20 +30 i
wicej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrtu w prawo, radiola bez
kogutw kierunek w lewo i myk myk LOL
no to przesta marudzi tylko napisz nam ile mandatw dostali. JAk moja ona zapacia za pozostawienie auta na zakazie ktrego nie byo, dostaa mandat. 2 miesice pniej 2 stranikw ktrzy jej wypisali te dostali mandaty. U mojej ony to bya tylko kwestia czasu. wszystko zgodnie z liter prawa.
Ale jak wiadomo, ograniczenia s dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma
si krtko za ryj trzyma, a jak przyjdzie potrzeba to doi ile wlezie w
imi ustanowionego zodziejskiego prawa, czego mamy przykad.
NIE!!!!! Pomylcie na lito Bosk. czy Wasze stosunki z ssiadem co ogranicza? kto je reguluje? absolutnie bo co mu do tego? A na drogach? NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrce na pasach, jeden kierowca czyni krzywd innym, a paci za to.... spoeczestwo. Przede wszystkim kierowcy bd paci mandaty, z ktrych bdzie utrzymywa si rwnie rzd, ale w pierwszej kolejnoci, szpitale w ktrych leczy si tych ktrzy nie chc pracowa, szkoy, gdzie dzieci musz siedzie a nie uczy si i zus, ktry paci ok 500USD emerytury naszym rodzicom/dziadkom, pomimo e odkadali na emerytur mniej ni 1USD.

Dopki si to nie zmieni, bdziemy LEmingami, ktrych si doi z kadej strony. Przerwa to moe ch wzicia na swoje plecki wikszej odpowiedzialnoci, a to przecitnemu Polakowi nie grozi....

ToMasz

49 Data: Grudzien 22 2012 20:06:05
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-22 18:58, ToMasz pisze:

Ja ponad 10 lat temu p roku jedziem bez prawka. Nie jedziem w tym
czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez wzgldu na to czy to
wylotwka czy nie, 50 to 50 jechaem.

czyli wracamy do punktu wyjcia. Jedzi si przepisowo bez mandatw da,
ale koledzy maj trudnoci z opanowaniem wasnego organizmu?

Nie dopisaem w tej mojej wypowiedzi, e mao tego e miaem stresa z powodu tego e jedziem wolniej od wszystkich to jeszcze tak jazd stwarzaem wiele niebezpiecznych sytuacji.

Ale wiesz, wracaj Ty na swoj planet i nie zaprztaj sobie przyziemnymi sprawami gowy, bo i tak tego nie zajarzysz.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

50 Data: Grudzien 22 2012 23:56:05
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Budzik 

Uytkownik ToMasz  ...

NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrce na pasach, jeden
kierowca czyni krzywd innym, a paci za to.... spoeczestwo.

Dlaczego stosujesz demagogi?
My tu o limitach predkoci, a ty o wyprzedzaniu na pasach prowadzcym do
potrcenia. No chyba, e masz na myli t kierowniczk, co to po proschach
bya?

51 Data: Grudzien 23 2012 10:24:15
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor:

ToMasz wrote:

NIE!!!!! Pomyślcie na lito Boską. czy Wasze stosunki z sąsiadem coś
ogranicza? ktoś je reguluje? absolutnie bo co mu do tego? A na drogach?
NA drogach - patrzcie ostatnie przypadki potrąceń na pasach, jeden
kierowca czyni krzywdę innym, a paci za to.... spoeczeństwo. Przede
wszystkim kierowcy będą pacić mandaty, z ktrych będzie utrzymywa się
rwnie rząd, ale w pierwszej kolejności, szpitale w ktrych leczy się
tych ktrzy nie chcą pracować, szkoy, gdzie dzieci muszą siedzieć a nie
uczyć się i zus, ktry paci ok 500USD emerytury naszym
rodzicom/dziadkom, pomimo e odkadali na emeryturę mniej ni 1USD.

We leki...

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

52 Data: Grudzien 22 2012 23:56:04
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Budzik 

Uytkownik Krzysztof 45  ...

Ale najlepsze w tym gwnie jest to, e sami gliniarze, SM i ci co to o
tym decyduj i ustawiaj ile i gdzie si ma jedzi, nie przestrzegaj
tego nagminnie.

co najlepiej pokazuje, e nikt nie wierzy w ograniczenia.

Na kamerze mam full filmw z takich ich wojay z co najmniej +20 +30 i
wicej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrtu w prawo, radiola bez
kogutw kierunek w lewo i myk myk LOL
Ale jak wiadomo, ograniczenia s dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma
si krtko za ryj trzyma, a jak przyjdzie potrzeba to doi ile wlezie w
imi ustanowionego zodziejskiego prawa, czego mamy przykad.

dziwi si, e nie wylesz tego do jakiegos tvn czy co podobnego.
Na policj zapewne nie ma co, bo okaze si, e twoje filmy niczego nie
dowodz.

53 Data: Grudzien 26 2012 20:16:14
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-23 00:56, Budzik pisze:

Uytkownik Krzysztof 45  ...

Ale najlepsze w tym gwnie jest to, e sami gliniarze, SM i ci co
to o tym decyduj i ustawiaj ile i gdzie si ma jedzi, nie
przestrzegaj tego nagminnie.

co najlepiej pokazuje, e nikt nie wierzy w ograniczenia.

Ograniczenia prdkoci powstaway dugo przed wprowadzeniem urzdze do
pomiaru prdkoci przez milicj. A powstaway tak.

Na odcinku od x do y s wypadki, wic robimy ograniczenie do np. z
80km/h na 60km/h. Tylko e nikt nie wnika e 80-90% tych wypadkw
powstawao z duo mniejsz prdkoci ni 60km/h i e to nie prdko
bya przyczyn tych wypadkw.
To pokutuje do dzisiaj, pomimo e drogi i auta mamy leprze ni 40
lat temu, adna partia tego nie zmieni, wrcz odwrotnie, jeszcze zwiksza te ograniczenia,  poniewa w erze zajebistych fotoradarw czerpie si z tego
zajebiste zyski.

Na kamerze mam full filmw z takich ich wojay z co najmniej +20
+30 i wicej km/h, A ostatnio nawet na nakazie skrtu w prawo,
radiola bez kogutw kierunek w lewo i myk myk LOL Ale jak wiadomo,
ograniczenia s dla plebsu a nie dla szlachty. Plebs ma si krtko
za ryj trzyma, a jak przyjdzie potrzeba to doi ile wlezie w imi
ustanowionego zodziejskiego prawa, czego mamy przykad.

dziwi si, e nie wylesz tego do jakiegos tvn czy co podobnego.
Na policj zapewne nie ma co, bo okaze si, e twoje filmy niczego
nie dowodz.

A co tu wysya. Z reszta kamera bez gps. A nawet gdyby bya z gps lub
bym si spi i nagrania byy by i na to co na liczniku i to co a
zwaszcza kto przed oknem, to jeszcze sam sobie bym bubu narobi :)
wiata by tym ujawnieniem nie naprawi.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

54 Data: Grudzien 27 2012 10:55:52
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Budzik 

Osobnik posiadajcy mail @vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

dziwi si, e nie wylesz tego do jakiegos tvn czy co podobnego.
Na policj zapewne nie ma co, bo okaze si, e twoje filmy niczego
nie dowodz.

A co tu wysya. Z reszta kamera bez gps. A nawet gdyby bya z gps lub
bym si spi i nagrania byy by i na to co na liczniku i to co a
zwaszcza kto przed oknem, to jeszcze sam sobie bym bubu narobi :)
wiata by tym ujawnieniem nie naprawi.

To potem nie narzekaj.
BTw boisz si, e ci rozpoznaj? W jaki sposb?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Synonim jest to sowo, ktrego pisarz uywa, gdy nie wie,
jak pisze si sowo waciwe."   Julian Tuwim

55 Data: Grudzien 27 2012 13:15:52
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-27 11:55, Budzik pisze:

Osobnik posiadajcy mail @vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

dziwi si, e nie wylesz tego do jakiegos tvn czy co podobnego.
Na policj zapewne nie ma co, bo okaze si, e twoje filmy niczego
nie dowodz.

A co tu wysya. Z reszta kamera bez gps. A nawet gdyby bya z gps lub
bym si spi i nagrania byy by i na to co na liczniku i to co a
zwaszcza kto przed oknem, to jeszcze sam sobie bym bubu narobi :)
wiata by tym ujawnieniem nie naprawi.

To potem nie narzekaj.
BTw boisz si, e ci rozpoznaj? W jaki sposb?

Ja raczej nie narzekam, bo wiadom jestem systemu i regu w nim panujcych.
A to czy mnie rozpoznaj? Zawsze mona  powiedzie e film nagrany w takswce. Ale nie o to chodzi. Ja ameryki tym nie odkrywam i wszyscy doskonale wiemy jak politycy i policjanci podchodz do przepisw i jak jed.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

56 Data: Grudzien 27 2012 17:37:02
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Budzik 

Osobnik posiadajcy mail @vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

dziwi si, e nie wylesz tego do jakiegos tvn czy co podobnego.
Na policj zapewne nie ma co, bo okaze si, e twoje filmy niczego
nie dowodz.

A co tu wysya. Z reszta kamera bez gps. A nawet gdyby bya z gps
lub bym si spi i nagrania byy by i na to co na liczniku i to co
a zwaszcza kto przed oknem, to jeszcze sam sobie bym bubu narobi
:) wiata by tym ujawnieniem nie naprawi.

To potem nie narzekaj.
BTw boisz si, e ci rozpoznaj? W jaki sposb?

Ja raczej nie narzekam, bo wiadom jestem systemu i regu w nim
panujcych.
A to czy mnie rozpoznaj? Zawsze mona  powiedzie e film nagrany w
takswce. Ale nie o to chodzi. Ja ameryki tym nie odkrywam i wszyscy
doskonale wiemy jak politycy i policjanci podchodz do przepisw i jak
jed.

i tak i nie.
W oglnopolskiej TV raczej czegotakiego nie widziaem, a zakdam, e bd
chtni to pokaza.
Co ci szkodzi?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Poprosz o lekarstwo na zachanno, ale DUO, DUO, BARDZO DUO

57 Data: Grudzien 27 2012 19:33:52
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-27 18:37, Budzik pisze:

i tak i nie.
W oglnopolskiej TV raczej czegotakiego nie widziaem, a zakdam, e bd
chtni to pokaza.
Co ci szkodzi?
To e na gwnych drogach o kilku pasach z 50tk peletony aut jed non
stop 65-80 a w rd nich radiowozy bez sygnaw, to czsty i normalny
widok.
A wtpi by jeden z gwnych ciekw informacyjnych, ot tak, pojecha po
aparacie wadzy jak po "ysej kobyle" ktra w przyszym roku ma cign
z mandatw cik kas.
Na takie materiay jest odpowiedni czas. Np. gdy maja usprawiedliwi si
na temat wydatkw na oglnie mwic "czarne skrzynki" do radiowozw by
n.p. funkcjonariuszy trzyma mocniej za jaja i by nie walili po rogach
chlebodawcw.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

58 Data: Grudzien 27 2012 23:02:31
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: John Koalsky 


Uytkownik "Krzysztof 45"

i tak i nie.
W oglnopolskiej TV raczej czegotakiego nie widziaem, a zakdam, e bd
chtni to pokaza.
Co ci szkodzi?
To e na gwnych drogach o kilku pasach z 50tk peletony aut jed non
stop 65-80 a w rd nich radiowozy bez sygnaw, to czsty i normalny
widok.
A wtpi by jeden z gwnych ciekw informacyjnych, ot tak, pojecha po
aparacie wadzy jak po "ysej kobyle" ktra w przyszym roku ma cign
z mandatw cik kas.
Na takie materiay jest odpowiedni czas. Np. gdy maja usprawiedliwi si
na temat wydatkw na oglnie mwic "czarne skrzynki" do radiowozw by
n.p. funkcjonariuszy trzyma mocniej za jaja i by nie walili po rogach
chlebodawcw.

Oni ca dob s na subie to i powinni ca dob ich ledzi, wic nie tylko w radiowozach

Marzenia :-)

59 Data: Grudzien 29 2012 11:40:42
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Budzik 

Osobnik posiadajcy mail @vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

i tak i nie.
W oglnopolskiej TV raczej czegotakiego nie widziaem, a zakdam,
e bd chtni to pokaza.
Co ci szkodzi?

To e na gwnych drogach o kilku pasach z 50tk peletony aut jed
non stop 65-80 a w rd nich radiowozy bez sygnaw, to czsty i
normalny widok.

To zaley 50/65 pewnie nikt nie bdzie chcia pokazywa.
Ale 50/80 i to np. w terenie zabudowanym to dlaczego nie.
By chocia na YT wrzuci :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Czas to pienidz, pienidz to kobiety, kobiety to strata czasu"

60 Data: Grudzien 29 2012 16:37:19
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-29 12:40, Budzik pisze:

By chocia na YT wrzuci :)
Ju mwiem. Kamera bez gps wic nie wida prdkoci z jak si jedzie.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

61 Data: Grudzien 27 2012 23:01:28
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: John Koalsky 


Uytkownik "Budzik"


dziwi si, e nie wylesz tego do jakiegos tvn czy co podobnego.
Na policj zapewne nie ma co, bo okaze si, e twoje filmy niczego
nie dowodz.

A co tu wysya. Z reszta kamera bez gps. A nawet gdyby bya z gps
lub bym si spi i nagrania byy by i na to co na liczniku i to co
a zwaszcza kto przed oknem, to jeszcze sam sobie bym bubu narobi
:) wiata by tym ujawnieniem nie naprawi.

To potem nie narzekaj.
BTw boisz si, e ci rozpoznaj? W jaki sposb?

Ja raczej nie narzekam, bo wiadom jestem systemu i regu w nim
panujcych.
A to czy mnie rozpoznaj? Zawsze mona  powiedzie e film nagrany w
takswce. Ale nie o to chodzi. Ja ameryki tym nie odkrywam i wszyscy
doskonale wiemy jak politycy i policjanci podchodz do przepisw i jak
jed.

i tak i nie.
W oglnopolskiej TV raczej czegotakiego nie widziaem, a zakdam, e bd
chtni to pokaza.

Jak by dzie bezpieczestwa ruchu drogowego to w TVN pokazali jak policjanci wracaj do bazy. Myl, e gdyby naprawd media byy zainteresowane to by zamontoway radiozowozom rejestratory by pokaza wszystkie dokadnie wykroczenia.

62 Data: Grudzien 23 2012 10:26:59
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor:

Krzysztof 45 wrote:

Ja ponad 10 lat temu p roku jedziem bez prawka. Nie jedziem w tym
czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez względu na to czy to
wylotwka czy nie, 50 to 50 jechaem. Zawsze kultura prawym pasem. Nawet
gliny mnie wyprzedzay i patrzyy co to za "kapelusz" pomyka. Jak ja się
napociem tak jedzić, jak ja czuem się zawalidrogą, ile mnie
wyprzedzao wącznie z cięarwkami, a ile hxxxw leciao to tylko oni
wiedzą bo ja tylko widziaem przez szybę komentarze. Odpowiadaem im w
myślach - sorki, nie mam prawka.

Wyjątkowo gupia strategia, miaeś duo szczęścia, e nie zatrzymali Cię
do rutynowej kontroli. Najmniejsze ryzyko zatrzymania jest wtedy, gdy
jedzie się jak wszyscy i po prostu się niczym nie wyrnia.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

63 Data: Grudzien 26 2012 19:56:33
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-23 11:26, tο pisze:

Krzysztof 45 wrote:

Ja ponad 10 lat temu p roku jedziem bez prawka. Nie jedziem w tym
czasie w rytmie wszystkich innych na drodze. Bez względu na to czy to
wylotwka czy nie, 50 to 50 jechaem. Zawsze kultura prawym pasem. Nawet
gliny mnie wyprzedzay i patrzyy co to za "kapelusz" pomyka. Jak ja się
napociem tak jedzić, jak ja czuem się zawalidrogą, ile mnie
wyprzedzao wącznie z cięarwkami, a ile hxxxw leciao to tylko oni
wiedzą bo ja tylko widziaem przez szybę komentarze. Odpowiadaem im w
myślach - sorki, nie mam prawka.

Wyjątkowo gupia strategia, miaeś duo szczęścia, e nie zatrzymali Cię
do rutynowej kontroli. Najmniejsze ryzyko zatrzymania jest wtedy, gdy
jedzie się jak wszyscy i po prostu się niczym nie wyrnia.

Tę strategię zmieniem po miesiącu, dwch bo myślaem e się wykończę i zacząem jedzić prawie jak wszyscy. Ale pomimo wszystko jedziem wolniej, max +10km/h i to mnie stresowao, dla tego ująem to jako p roku męki.

Oczywiście nadmienię e ten mj tu wywd o tej jedzie "bezpiecznej" to do tego co powiedzia Budzik. "Bezpieczna" z przepisami jazda, ale nie w rytmie wszystkich innych, powodowaa mnstwo stresujących sytuacji ktre mogy doprowadzić do co najmniej stuczki.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

64 Data: Grudzien 22 2012 11:08:35
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Bogus 


Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

ja te nie wiem o co chodzi z tymi fotoradarami, przecie one api tylko za prdko, tak trudno jedzi z waciw prdkoci???


trudno to jest jedzi w duym miecie (KRK) zgodnie z przepisami, gdyby kady stosowa si do wszystkich przepisw to samochody stay by w miejscu :)

65 Data: Grudzien 22 2012 12:50:17
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Cavallino 


Uytkownik "Bogus"  napisa w wiadomoci grup


Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

ja te nie wiem o co chodzi z tymi fotoradarami, przecie one api tylko za prdko, tak trudno jedzi z waciw prdkoci???

No wanie wszyscy jed z waciw, to one i przepisy s nastawione na niewaciw.

66 Data: Grudzien 22 2012 14:12:25
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: jerzu 

On Sat, 22 Dec 2012 11:08:35 +0100, Bogus
 wrote:

trudno to jest jedzi w duym miecie (KRK) zgodnie z przepisami, gdyby
kady stosowa si do wszystkich przepisw to samochody stay by w
miejscu :)

No wiedzisz, a w takiej Warszawie, na Wisostradzie (3 pasy w kad
stron) SM postawia fotoradar i ograniczya prdko do 30 km/h. Tak,
wiem, oni to robi dla mojego dobra.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

67 Data: Grudzien 22 2012 14:07:32
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: jerzu 

On Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100,
 wrote:

Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Chyba tak. Ja przez ostatnie 6 lat zrobiem blisko 400 tys. km i oile
wczeniej manadatw nie miaem, to przez ostatni rok 3 razy. Raz SM,
dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy moe w ostatnim roku
zwikszya si iloc wszelkiej maci radarowcw na drogach?


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

68 Data: Grudzien 22 2012 14:14:56
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Sat, 22 Dec 2012 14:07:32 +0100, jerzu napisa(a):

Chyba tak. Ja przez ostatnie 6 lat zrobiem blisko 400 tys. km i oile
wczeniej manadatw nie miaem, to przez ostatni rok 3 razy. Raz SM,
dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy moe w ostatnim roku
zwikszya si iloc wszelkiej maci radarowcw na drogach?

Pomijajac ITD, ktore sie raczej od kilku miesiecy uaktywnilo,
to ja nie widze jakos wiecej tych radarow.
Ale wystarczy do tego jedna wioska ze swoim wojtem, wiec mozna sie nadziac.

A bedzie jeszcze gorzej :-)

J.

69 Data: Grudzien 22 2012 14:51:09
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-22 14:14, J.F. pisze:

A bedzie jeszcze gorzej :-)

Rostkowski chce ze statystycznego kierowcy cign 5 stw w przyszym
roku :)

Jak ludzie zaczli by jedzi przepisowo, to i tak znajd inny sposb na
cignicie tej kasy.

SM ma wietne pomysy na to, wzorem z wrocka. Z nienacka cigaj tablic
informujc o moliwoci parkowania na chodniku i niwa s przez dwa dni.
Mona zaskoczy w nocy ca ulic i ustawi zakaz parkowania. A co. Kto podskoczy :)

Proponuje namwi Owsiaka na ciep dla Rostkowkiego i moe ten pojebany absurdalny teatr si skoczy. Tylko czy ludzie bd hojni, to ju inna sprawa.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

70 Data: Grudzien 22 2012 18:44:45
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor:

W dniu 2012-12-22 14:51, Krzysztof 45 pisze:

Proponuje namwi Owsiaka na ciep dla Rostkowkiego i moe ten pojebany
absurdalny teatr si skoczy. Tylko czy ludzie bd hojni, to ju inna
sprawa.

Ja bym proponowa Owsiakowi nie pompowa kasy w co co le dziaa.
Moe ruszyby gow i swoim "autorytetem" przestawi troch w mzgach wodarzom eby dostrzegli z organizacj w leczeniu raka. W kontekcie tegorocznego ukonu w stron seniorw. Byoby wicej poytku a mniej igrzysk.

z

71 Data: Grudzien 26 2012 20:34:25
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Krzysztof 45 

W dniu 2012-12-22 18:44, z pisze:

W dniu 2012-12-22 14:51, Krzysztof 45 pisze:
Proponuje namwi Owsiaka na ciep dla Rostkowkiego i moe ten
pojebany absurdalny teatr si skoczy. Tylko czy ludzie bd hojni,
to ju inna sprawa.

Ja bym proponowa Owsiakowi nie pompowa kasy w co co le dziaa.

Gro szpitali nie sta na eksploatacje zakupionej bardzo drogiej
aparatury. Nie sta ich na rodki eksploatacyjne, nie sta ich na etaty
dla lekarzy i ich szkolenie w jej obsudze.
Wic pompuje kas w co co z zaoenia le dziaa.

Moe ruszyby gow i swoim "autorytetem" przestawi troch w mzgach
 wodarzom eby dostrzegli z organizacj w leczeniu raka. W
kontekcie tegorocznego ukonu w stron seniorw. Byoby wicej
poytku a mniej igrzysk.

Ja znam tylko jeden ukon w stron seniorw.
Utrzymywanie seniorw przy yciu jest sprzeczne z interesem wiodcej
partii tego kraju.

--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

72 Data: Grudzien 22 2012 15:53:06
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Marek Dyjor 

jerzu wrote:

On Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100,  wrote:

Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km
po PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a
tu wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Chyba tak. Ja przez ostatnie 6 lat zrobiem blisko 400 tys. km i oile
wczeniej manadatw nie miaem, to przez ostatni rok 3 razy. Raz SM,
dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy moe w ostatnim roku
zwikszya si iloc wszelkiej maci radarowcw na drogach?

dokadnie taka sama obserwacja...  i ten sam efekt...

73 Data: Grudzien 23 2012 12:58:37
Temat: Re: �yczmy sobie takich interes�w
Autor: dddddd 

W dniu 2012-12-22 15:53, Marek Dyjor pisze:

jerzu wrote:
On Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100,  wrote:

Troche nie rozumiem tego jęczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km
po PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a
tu wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Chyba tak. Ja przez ostatnie 6 lat zrobiem blisko 400 tys. km i oile
wcześniej manadatw nie miaem, to przez ostatni rok 3 razy. Raz SM,
dwa razy policja. Ja mam taki niefart, czy moe w ostatnim roku
zwiększya się ilośc wszelkiej maści radarowcw na drogach?

dokadnie taka sama obserwacja...  i ten sam efekt...


heh, nie tylko ja tak mam :) przebieg pewnie podobny, ale ja pierwszy mandat zrzuciem na niesprawne CB :P
Tymczasem zainwestowaem w antyradar, niemaa kwota, ale wolę dać zarobić producentowi tych urządzeń.

--
Pozdrawiam
Lukasz

74 Data: Grudzien 22 2012 16:13:54
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100,  napisa(a):

W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:
[Ukryto 8 cytowanych linii]

Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Inna sprawa e (wg. rnych szacunkw) na przyszly rok w planie budetu
jest wystawienie kilkadziesit razy wicej mandatw ni zapacono w tym
roku.

Wic teoretycznie ci co pacili mandaty raz na kilka lat wg. nowych planw
bd musieli paci raz w miesicu eby wypeni plan pana Tuska dotyczcy
dochodu z mandatw na 2013 r.

75 Data: Grudzien 22 2012 18:24:07
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: venioo@interia.pl 

W dniu 2012-12-22 16:13, Tomasz Pyra pisze:

Dnia Sat, 22 Dec 2012 01:06:29 +0100,  napisa(a):

W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:
[Ukryto 8 cytowanych linii]

Troche nie rozumiem tego jczenia. Przez rok zrobilem ponad 50tys.km po
PL i zadnego mandatu, ostatni to chyba ze 3 lata temu dostalem, a tu
wszyscy jecza, jakie to nekanie obywateli.
Czy tylko ja jestem takim fuksiarzem?

Inna sprawa e (wg. rnych szacunkw) na przyszly rok w planie budetu
jest wystawienie kilkadziesit razy wicej mandatw ni zapacono w tym
roku.

Wic teoretycznie ci co pacili mandaty raz na kilka lat wg. nowych planw
bd musieli paci raz w miesicu eby wypeni plan pana Tuska dotyczcy
dochodu z mandatw na 2013 r.


Plan jest planem, a wykonanie planu to zupelnie inna sprawa.

--
venioo

76 Data: Grudzien 22 2012 19:08:52
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Sat, 22 Dec 2012 18:24:07 +0100,  napisa(a):

Inna sprawa e (wg. rnych szacunkw) na przyszly rok w planie budetu
jest wystawienie kilkadziesit razy wicej mandatw ni zapacono w tym
roku.

Wic teoretycznie ci co pacili mandaty raz na kilka lat wg. nowych planw
bd musieli paci raz w miesicu eby wypeni plan pana Tuska dotyczcy
dochodu z mandatw na 2013 r.


Plan jest planem, a wykonanie planu to zupelnie inna sprawa.

Z tymi planami to jako tak jest e jak polityk mwi e bd obniki, to
mwi. A jak mwi e bd podwyki, to bd :)

Te nie wierz eby te plany miay  szanse powodzenia, bo to jest takie
urzdnicze mylenie, e jak postawi si 30x wicej fotoradarw, to wpynie
30x wicej pienidzy do kasy. Pokazuje przy okazji jak mao inteligentni
ludzie nami rzdz.

77 Data: Grudzien 23 2012 11:28:58
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: onarjusz 

W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:

Inwestujesz 6,4 mln z i zwraca się to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
Amber GOld to may pikuś.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2


To jest bandytyzm. Rwnie dobrze mona podać zodzieja ktry nie inwestuje nic i zabiera ludziom pieniądze;/ Skąd sowo biznes przy tym procederze, czyby spoeczeństwu pismaki ju wyprali gowę? "Nie zabijanie tylko eliminowanie niebezpiecznych elementw."

78 Data: Grudzien 24 2012 10:32:35
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:

Inwestujesz 6,4 mln z i zwraca się to po 2 tygodniach.
To jest biznes Panie i Panowie!
Życzę wszystkim w nadchodzącym roku 2013 podobnie zyskownych inwestycji.
Amber GOld to may pikuś.
Jacek

http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

"W ciągu miesiąca 29 samochodw z fotoradarami, ktre polują na kierowcw, byy w stanie zrobić ok. 33 tys. zdjęć."

Byy w stanie. A czy zrobiy?

"mogli wystawić nam mandaty ju na ponad 11 mln z"

Mogli. A czy wystawili?

"wylicza „Dziennik Gazeta Prawna”."

Aha, wylicza. No to ja proponuję poczekać na dane, a nie wyliczenia DGP.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowane,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caości poglądom ich Autora.

79 Data: Grudzien 24 2012 10:37:05
Temat: Re: Życzmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Mon, 24 Dec 2012 10:32:35 +0100, Jakub Witkowski napisa(a):

W dniu 2012-12-21 22:26, Jacek pisze:
http://moto.onet.pl/1673388,1,fotoradary-w-miesiac-zarobili-na-nas-11-mln,artykul.html?node=2

"W cigu miesica 29 samochodw z fotoradarami, ktre poluj na kierowcw, byy w stanie zrobi ok. 33 tys. zdj."
Byy w stanie. A czy zrobiy?

"mogli wystawi nam mandaty ju na ponad 11 mln z"
Mogli. A czy wystawili?

"wylicza Dziennik Gazeta Prawna."
Aha, wylicza. No to ja proponuj poczeka na dane, a nie wyliczenia DGP.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/711921,strzez-sie-tych-aut-robia-z-nich-zdjecia-i-sla-mandaty,id,t.html?cookie=1

To pisza o 200 w 4h. jak beda pracowac 12h/dobe, to jeden zrobi 18 tys.

Co prawda ostatnio ich tam nie widzialem ... mam nadzieje :-)

J.

80 Data: Grudzien 24 2012 11:10:53
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2012-12-24 10:37, J.F. pisze:

To pisza o 200 w 4h. jak beda pracowac 12h/dobe, to jeden zrobi 18 tys.

Teoretycznie. Wiesz, by moe zrobili tyle zdj i wystawili tyle mandatw. Si okae.

Jednak na sformuowanie typu "mogli", "byli w stanie" wcza mi si si mj detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy suchacze, ycz.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowane,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w czci
gts /kropka/ pl    |  lub caoci pogldom ich Autora.

81 Data: Grudzien 24 2012 11:24:23
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: szufla 


Jednak na sformuowanie typu "mogli", "byli w stanie" wcza mi si si mj detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy suchacze, ycz.

Stary, nie wazne ile beda robic, ma byc 1.5 mld zl :)

sz.

82 Data: Grudzien 24 2012 11:41:43
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Mon, 24 Dec 2012 11:24:23 +0100, szufla napisa(a):

Jednak na sformuowanie typu "mogli", "byli w stanie" wcza mi si si mj detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy suchacze, ycz.

Stary, nie wazne ile beda robic, ma byc 1.5 mld zl :)

Co jest niecale 100 zl na kierowce  ..

Czas jednak zalozyc wlasna partie.

J.

83 Data: Grudzien 24 2012 13:11:10
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: venioo@interia.pl 

W dniu 2012-12-24 11:24, szufla pisze:


Jednak na sformuowanie typu "mogli", "byli w stanie" wcza mi si
si mj detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy suchacze, ycz.

Stary, nie wazne ile beda robic, ma byc 1.5 mld zl :)


Popatrz koncoworoczne sprawozdania z wykonania budzetu.

"Ma byc" jest zazwyczaj bardzo dalekie od "jest"

--
venioo

84 Data: Grudzien 24 2012 13:45:00
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Mon, 24 Dec 2012 13:11:10 +0100,  napisa(a):

W dniu 2012-12-24 11:24, szufla pisze:
Stary, nie wazne ile beda robic, ma byc 1.5 mld zl :)

Popatrz koncoworoczne sprawozdania z wykonania budzetu.
"Ma byc" jest zazwyczaj bardzo dalekie od "jest"

No nie, zazwyczaj jest jednak dosc bliskie.
Statystyka robi swoje i prawo wielkich liczb sie objawia - wyniki
tegoroczne nie sa mocno rozne od ubieglorocznych, na podstawie ktorych
planowano budzet.

Tu akurat bedzie w tym roku wyjatek, ale w przyszlym ... 1.5 mld :-)
Albo juz 2mld, jak do tych ruchomych dojda stacjonarne.

Ciekawe jak dlugo beda zniwa ...

J.

85 Data: Grudzien 24 2012 11:44:23
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Mon, 24 Dec 2012 11:10:53 +0100, Jakub Witkowski napisa(a):

W dniu 2012-12-24 10:37, J.F. pisze:
To pisza o 200 w 4h. jak beda pracowac 12h/dobe, to jeden zrobi 18 tys.

Teoretycznie. Wiesz, by moe zrobili tyle zdj i wystawili tyle mandatw. Si okae.
Jednak na sformuowanie typu "mogli", "byli w stanie" wcza mi si si mj detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy suchacze, ycz.

pismacki bullszit jest zawsze, niezaleznie od tego co i jak pisza.

Tu akurat podejrzewalbym ze wzieli dane z ITD, ale napisali "mogly", bo tak
im pasowalo do koncepcji literackiej.

J.

86 Data: Grudzien 24 2012 12:03:57
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Cavallino 


Uytkownik "J.F."  napisa w wiadomoci grup

Dnia Mon, 24 Dec 2012 11:10:53 +0100, Jakub Witkowski napisa(a):
W dniu 2012-12-24 10:37, J.F. pisze:
To pisza o 200 w 4h. jak beda pracowac 12h/dobe, to jeden zrobi 18 tys.

Teoretycznie. Wiesz, by moe zrobili tyle zdj i wystawili tyle mandatw. Si okae.
Jednak na sformuowanie typu "mogli", "byli w stanie" wcza mi si si mj detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy suchacze, ycz.

pismacki bullszit jest zawsze, niezaleznie od tego co i jak pisza.

Tu akurat podejrzewalbym ze wzieli dane z ITD, ale napisali "mogly", bo tak
im pasowalo do koncepcji literackiej.

Mwisz, e debilni humanici nie widz rnicy, ktrzy uyj sowa "mogy"?

87 Data: Grudzien 24 2012 13:00:01
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Mon, 24 Dec 2012 12:03:57 +0100, Cavallino napisa(a):

Uytkownik "J.F."  napisa w wiadomoci grup
Jednak na sformuowanie typu "mogli", "byli w stanie" wcza mi si si
mj detektor
pseudodziennikarsiego bullszitu, czego i Wam, drodzy suchacze, ycz.

pismacki bullszit jest zawsze, niezaleznie od tego co i jak pisza.
Tu akurat podejrzewalbym ze wzieli dane z ITD, ale napisali "mogly", bo
tak
im pasowalo do koncepcji literackiej.

Mwisz, e debilni humanici nie widz rnicy, ktrzy uyj sowa "mogy"?

Tak mowie. To nie prawo, ani nawet naciaganie na SMS, tylko praca o zerowej
odpowiedzialnosci. Zrobily czy mogly zrobic - jaka to dla nich roznica.

J.

88 Data: Grudzien 24 2012 12:40:10
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2012-12-24 11:44, J.F. pisze:

Tu akurat podejrzewalbym ze wzieli dane z ITD, ale napisali "mogly", bo tak
im pasowalo do koncepcji literackiej.

Przewanie pisze si "mogy", "prawdopodobnie" itd. po to, eby mie kryt dup
w przypadku zarzutw o kamstwo lub "tylko" dziennikarsk niesumienno.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog by niepowane,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiada w czci
gts /kropka/ pl    |  lub caoci pogldom ich Autora.

89 Data: Grudzien 24 2012 13:13:07
Temat: Re: yczmy sobie takich interesw
Autor: J.F. 

Dnia Mon, 24 Dec 2012 12:40:10 +0100, Jakub Witkowski napisa(a):

W dniu 2012-12-24 11:44, J.F. pisze:
Tu akurat podejrzewalbym ze wzieli dane z ITD, ale napisali "mogly", bo tak
im pasowalo do koncepcji literackiej.

Przewanie pisze si "mogy", "prawdopodobnie" itd. po to, eby mie kryt dup
w przypadku zarzutw o kamstwo lub "tylko" dziennikarsk niesumienno.

A kto im klamstwo zarzuci w tym przypadku ? ITD ?

Oni powazniejsze rzeczy myla kompletnie, i wcale nie chodzi o krycie d*.

J.

Życzmy sobie takich interesów



Grupy dyskusyjne