zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti
1 | Data: Sierpien 10 2007 09:21:07 |
Temat: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | |
Autor: Kamil | Witam, 2 |
Data: Sierpien 10 2007 12:16:38 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2007-08-10 09:21, *Kamil* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Witam,.... Opinie, które słyszałem o 2,2 DTI były bardzo pozytywne (w przeciwieństwie do 2,0, który ma mieszane opinie) - fajny niewysilony silnik - podejrzewam, że wytrzyma sporo więcej od dowolnego CR, a na dodatek nie jest tak czuły na jakość paliwa. Myślę, że na vectraunlimited powinieneś sie dowiedzieć więcej. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 3 |
Data: Sierpien 10 2007 11:10:12 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Michał Przestrzelski | Mirek Ptak napisał(a): silnik - podejrzewam, że wytrzyma sporo więcej od dowolnego CR, a na Dlaczego tak podejrzewasz? -- Pozdrawiam Michał -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 4 |
Data: Sierpien 10 2007 13:25:15 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2007-08-10 13:10, *Michał Przestrzelski* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Mirek Ptak napisał(a):Dlatego, że jest niewysilony i ma klasyczny układ zasilania paliwem. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 5 |
Data: Sierpien 10 2007 13:38:16 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Kamil | Dlatego, że jest niewysilony i ma klasyczny układ zasilania paliwem. Co do tego, że niewysilony to trudno się nie zgodzić (125KM/2.2 to niecałe 57KM z litra, dla porównania najsilniejszy choćby Fiat 1.9 JTD ma 180KM, czyli prawie 95KM z litra). - pewnie trwalszy okaze sie ten slabszy Natomiast klasyczny układ zasilania to raczej wtrysk pośredni niż bezpośredni 6 |
Data: Sierpien 10 2007 14:25:31 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2007-08-10 13:38, *Kamil* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Dlatego, że jest niewysilony i ma klasyczny układ zasilania paliwem. Natomiast klasyczny układ zasilania to raczej wtrysk pośredni niż bezpośredni A o czym ja piszę? :) - silnik 2.2 DTR ma wtrysk z wstępną komorą wirową - aczkolwiek pewności nie mam :). Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 7 |
Data: Sierpien 10 2007 14:37:00 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Kamil | A o czym ja piszę? :) - silnik 2.2 DTR ma wtrysk z wstępną komorą wirową - ja natomiast mam pewność, że początkowo to był wtrysk bezpośredni ;) 8 |
Data: Sierpien 10 2007 12:22:49 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Michał Przestrzelski | Mirek Ptak napisał(a): Dlatego, że jest niewysilonyÓw 2.0 HDI 110 KM jest jeszcze mniej wysilony i ma klasyczny układ zasilania paliwem.Czy ja wiem czy Dti to taki klasyczny układ zasilania. Klasyczny to moim zdaniem wtrysk pośredni, bez turbiny - klasyczny klekot Nie przekonałaś mnie. Jeszcze z tą wrażlowością na jakoś paliwa to bym sie zgodził bo wiele osób narzeka, że dzieją się cyrki z HDI po zatankowaniu w kiepskiego ale: - nie wiem czy Dti na tym samy paliwie napewno był zachowywał sie lepjej i nic by sobie nie uszkodził - znajomi mają w firmie 2.0 HDI (90 KM) w Parnterach samochdy są baaardzo intensywanie eksploatowane, tankowe gdzie popadanie, lacą im już czwarte 100K i nie ma problemów. - można tankować na markowych stacjach i ten argument odpada. PS. Nie mam nic przeciw Oplom, Dti, TDi itp, o Vectrze wypowidałem się pozytwanie (poza plastikami w środku) kilka dnia temu na grupie. Ale moim zdaniem tak napradę nikt nie ma 100% argumentów który z sytemów zasilnia w Dieslach jest najlpeszy dlatego jestem ciekaw wszystkich wypowiedzi, że TDi jest super od JTD do d... albo DTI super a HDI syf (konfiguracje dowolne) -- Pozrawiam Michał -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 9 |
Data: Sierpien 10 2007 13:38:56 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Waldek Godel | Dnia Fri, 10 Aug 2007 12:22:49 +0000 (UTC), Michał Przestrzelski Nie mam nic przeciw Oplom, Dti, TDi itp, o Vectrze wypowidałem się pozytwanie Wycieraczki!!!! Zapomniałeś o najważniejszym kryterium - cena silnika do wycieraczek. Jak mogłeś!!!! -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org Gang tłumaczy napisów zatrzymany - teraz będzie o wiele bezpieczniej na ulicach. Ziobro powie: "Ci panowie już nikogo nie zabiją." 10 |
Data: Sierpien 10 2007 14:42:11 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2007-08-10 14:22, *Michał Przestrzelski* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Mirek Ptak napisał(a): True :)
Nie myl DTI z TDI - jak napisałem już w innym poście jestem prawie pewien, że w 2,2 DTR (DTI na klapie) jest wtrysk pośredni. JTD do d... albo DTI super a HDI syf (konfiguracje dowolne)^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Tego nigdy nie napisałem - nawet nie miałem intencji :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 11 |
Data: Sierpien 10 2007 13:01:41 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Michał Przestrzelski | Mirek Ptak napisał(a):
Ależ ja niegdy nie twierdziłem, że tak twierdziłeś :) Osobićie mam Cytrynę więc interesuję się co PSA wymyśla oraz z czym Cytryniarze mają problemy, kiedyś maiłem Skodzianę więc interesowałem się co tam nowego u VW i z czym się borykają użytkonicy. Oprócz tego co raz zdarza mi się jedzić jako kierowce lub pasażer różnymi autami i wnioski takie jak pisałem, że wszystkie są bardzo podobne. Podobne osiągi, spalnie.... branie oleju przez turbinę i zapewne trwałość na tym samym poziomie. A tak w pesie czy ktoś robi jakieś rantingu silników? Pozdrawiam Michał -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 12 |
Data: Sierpien 10 2007 15:59:51 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Krzysztof Polito | Nie myl DTI z TDI - jak napisałem już w innym poście jestem prawie Oczywiście że, jest bezpośredni. Pompa Bosch VP44 i bezpośredni wtrysk paliwa. Krzysiek 13 |
Data: Sierpien 10 2007 19:24:20 | Temat: Re: zamiana P406 HDI na Vectre 2.2 Dti | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2007-08-10 15:59, *Krzysztof Polito* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Nie myl DTI z TDI - jak napisałem już w innym poście jestem prawie No to już wiem :) - jakoś tak kiedyś usłyszałem od VWeowca z TDI i na słowo uwierzyłem :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan0( a t )gazeta(kropek)pl PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |