witam wszystkich gropowiczow, w fordzie eskorcie 1.8 TD 96r.
wymienilem silnik i zauwazylem ze zawor EGR byl zaslepiony wiec go
wymienilem i wstawilem od nowszego modelu, oprocz tego siadl mi modul
sterujacy i nie zalaczaly sie swiece zarowe, i wentylator chlodnicy
byl caly czas wlaczony wiec modul tez wymienilem tylko ze mial inny
numer niz stary, niby wszystko teraz dziala, ale gdy go odpalam to tak
jak by chcial a nie mogl, a jak juz zapali to po przygazowce najpierw
schodzi na bardzo niskie obroty (czasem nawet zgasnie) i pozniej
wchodzi na normalne wolne obroty i bardzo ladnie pracuje, moje pytanie
dotyczy jaka moze byc tego przyczyna i czemu niektozy ludzie
zaslepiaja zawor EGR i czy moze miec z tym cos wspolnego modul
sterujacy o innym numerze?? z gory dzieki za info, pozdro
2 |
Data: Listopad 10 2007 09:58:52 |
Temat: Re: zaslepiony zawor EGR |
Autor: |
Witam serdecznie.
Nie wiem jak w TD, ale w iskrowym Z22SE GM, zaślepia się aby wstawić dolot od
amerykańskieo LE5, który nie ma wejścia na EGR. Dodatkowo podłącza się prosty
oszukiwacz komputera (kilka rezystorów i zenerka), zamiast czujnika przy EGR.
Całość daje kilka kucyków dodatkowo przy zachowaniu akceptowalnych norm emisji,
więc pewnie w TD robi się to w tym samym celu?
Pozdrawiam.
Sebastian
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
3 |
Data: Listopad 10 2007 11:25:13 | Temat: Re: zaslepiony zawor EGR | Autor: J.F. |
On 10 Nov 2007 10:58:52 +0100, wrote:
Nie wiem jak w TD, ale w iskrowym Z22SE GM, zaślepia się aby wstawić dolot od
amerykańskieo LE5, który nie ma wejścia na EGR. Dodatkowo podłącza się prosty
oszukiwacz komputera (kilka rezystorów i zenerka), zamiast czujnika przy EGR.
Całość daje kilka kucyków dodatkowo przy zachowaniu akceptowalnych norm emisji,
więc pewnie w TD robi się to w tym samym celu?
Eee tam. Zaslepia sie, bo to g* sie psuje, a jest drogie.
A przeciez przez dziesiatki lat samochody jezdzily bez EGR,
i widac jest to czesc zbedna :-)
J.
| |