witam!
udało mi się w końcu dobrnąć do końca, w sensie mam już prawie wszystkie
odrestaurowane oraz coniektóre zakupione nowe elementy zawieszenia i ukladu
kierowniczego w 1303. zaniedługo zacznę składać to w jedną całość i montować w
moim garbie. w związku z tym mam pytanko: czy coś tam smarować przed włożeniem?
jakim smarem jak już? no i na co zwrócic szczególną uwagę przy demontażu
starego i montażu nowego?
do tej pory rozebrałem na części elementy zawieszenie i układu kierowniczego
tzn. głównie wahacze i drążki, wszystko wyczyściłem do cna i pomalowałem na
nowo, zakupiłem nowe swożnie, gumy i końcówki, oddalem do regeneracji długi
drążek kierowniczy, w wahacze wmontowałem nowe gumy z tulejami, wszystkie
nakrętki i śruby zapodaję nowe.
czy przy demontażu starego zawieszenia muszę kolumny mc persona też wyciągać -
akurat tego elementu nie wymieniam na nowy. zostawiam też przekładnię i układ
od przekładni do kierownicy.
za sugestie i rady z góry dzięki.
pozdrawiam
mario
www.gryfgarb.org
szczecin
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
2 |
Data: Wrzesien 29 2006 20:10:51 |
Temat: Re: zawieszenie przednie 1303 |
Autor: 1303mariusz |
napisał(a):
witam!
udało mi się w końcu dobrnąć do końca, w sensie mam już prawie wszystkie
odrestaurowane oraz coniektóre zakupione nowe elementy zawieszenia i
ukladu
kierowniczego w 1303. zaniedługo zacznę składać to w jedną całość i
montować w
moim garbie. w związku z tym mam pytanko: czy coś tam smarować przed
włożeniem?
jakim smarem jak już? no i na co zwrócic szczególną uwagę przy demontażu
starego i montażu nowego?
do tej pory rozebrałem na części elementy zawieszenie i układu
kierowniczego
tzn. głównie wahacze i drążki, wszystko wyczyściłem do cna i pomalowałem
na
nowo, zakupiłem nowe swożnie, gumy i końcówki, oddalem do regeneracji
długi
drążek kierowniczy, w wahacze wmontowałem nowe gumy z tulejami, wszystkie
nakrętki i śruby zapodaję nowe.
czy przy demontażu starego zawieszenia muszę kolumny mc persona też
wyciągać -
akurat tego elementu nie wymieniam na nowy. zostawiam też przekładnię i
układ
od przekładni do kierownicy.
za sugestie i rady z góry dzięki.
pozdrawiam
mario
www.gryfgarb.org
szczecin
uważaj na śruby od gum drążka stabilizacyjnego te w samolocie na klucz 13
jeśli nie były dawno ruszane to strasznie lubią sie urywać
co do macpersonów to jeśli masz sworznie montowane na 3 śruby od spodu
macpersona to niestety musisz je rozebrać jeśli masz wciskane sworznie do
blaszanych wahaczy to nie
proponuję jeszcze sprawdzić lub wymienić łożyska w poduszkach macperconów
(tam gdzie jest przykręcany amortyzator u góry)
pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
|